فرش نیاوران

فرش نیاوران

فرش نیاوران از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین تولیدکنندگان فرش در ایران می‌باشد که علاوه بر بافت فرش ماشینی، در زمینه تولید نخ فرش با کیفیت نیز فعالیت می‌کند.

پیشرفت روزافزون شرکت تولیدی فرش نیاوران و توجه هرچه بیشتر بر کیفیت محصولات تولیدی در مقایسه با سایر تولیدکنندگان فرش ماشینی، موجب شده است تا امروزه خریداران زیادی را به خود جذب نماید. این شرکت با بهره‌گیری از دستگاه‌های بافندگی مدرن و خط تولید کاملا پیشرفته، با تولید انبوه فرش‌های ماشینی 700، 1000 و 1200 شانه با کیفیت عالی و 100% آکرلیک علاوه بر تامین نیاز داخلی کشور، اقدام به صادرات فرش ماشینی به کشورهای خارجی همچون عربستان، روسیه و کشورهای حوزه خلیج فارس نموده است.

فرش نیاوران اولین تولید کننده فرش 700 شانه در ایران می‌باشد که امروزه به عنوان یکی از پرفروش‌ترین سایز فرش در بازار است که در تراکم‌های 1500، 2000، 2200، 2550 و 2700 بافته و عرضه می‌شود. یکی از محصولات منحصر به فرد شرکت تولید فرش نیاوران، عرضه فرش در ابعاد بزرگ‌تر ( 20 متری و 24 متری) می‌باشد. برای بافت این اندازه از فرش نیاز به دستگاه‌های بافندگی با عرض 4 می‌باشد که تعداد محدودی شرکت تولید کننده‌ی فرش ماشینی در ایران دارای این دستگاه می‌باشند.

تنوع طرح و رنگ در فرش‌های نیاوران و کیفیت بالای فرش‌های آن به دلیل استفاده از الیاف درجه یک ترکیه‌ای و ایرانی، جایگاه ویژه‌ای را در بازار فرش ماشینی به خود اختصاص داده است. برخلاف فرش‌های دیگر که دارای نامگذاری خاصی هستند (مثل افشان، اصفحان، گلستان و …) فرش نیاوران طرح‌های تولیدی خود را نامگذاری نکرده و فرش‌های خود را بصورت کدگذاری شده به مشتریان خود ارائه می‌کند.

برای کسانی که به دنبال طرح‌های خاص، کیفیت خود و قیمت مناسب برای خرید فرش ماشینی هستند، فرش نیاوران بهترین پیشنهاد می‌باشد. همچنین محصولات شرکت فرش نیاوران دارای ضمانت نامه کتبی بوده و کیفیت فرش‌های خود را تا 10 سال تضمین می‌کند. سایت دیجی فرش با ارائه محصولات ارزنده فرش نیاوران در سایت خود (با درج کلیه اطلاعات مربوط به اندازه، شانه، جنس نخ، رنگ و قیمت آنها) امکان خرید اینترنتی فرش نیاوران را برای شما مشتریان عزیز فراهم می‌نماید.

فرش نیاوران را چگونه می توانیم تهیه کنیم ؟

بالای همی صفحه شما می توانید تمام تولیدات فرش نیاوران را ببینید و به صورت آنلاین فرش نیاوران را خرید کنید.

فرش نیاوران طرح افشان هم وجود دارد ؟

بله، شما می توانید در سایت دیجی فرش، فرش نیاوران طرح افشان را تهیه کنید.

فرش نیاوران کاشان چقدر اعتبار دارد ؟

یکی از بزرگترین تولید کنندگان فرش ماشینی در ایران، فرش نیاوران کاشان است.

فرش نیاوران 1200 شانه هم تولید می کند ؟

بله، شرکت فرش نیاوران، فرش ماشینی 1200 شانه هم تولید می کند، نمونه های آن در سایت دیجی فرش موجود می باشد.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 9 دی 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: