Spotify promotion
Spotify promotion

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 27 خرداد 1401
چرا دیجیتال مارکتینگ؟

امروزه با گسترش تکنولوژی و ارتباطات ، هر کسب و کاری نیازمند تغییر شیوه کار و به روز شدن با این فناوری ها است ، بنابرین مدیر هر کسب و کار در پیرو دیجیتالی شدن کسب و کار خود که شامل ایجاد پیج اینستاگرام ، طراحی سایت و ایجاد تبلیغات کلیکی و همچنین سئو می شود نیازمند برداشتن گام هایی می باشد.

در گذشته برای فروش یک محصول از تبلیغات سنتی استفاده می شد که از چاپ بنر ، بروشور ، و یا حتی تبلیغاتی محیطی مثل بیلورد بوده است ، اما با توجه به گسترش تکنولوژی نیازمند هستیم که نوع تبلیغات را نیز تغییر دهیم ، شما در کسب و کار امروز نیازمند این هستید که به صورت پیامکی ، ایمیلی و یا حتی واتس اپ با مخاطبینتون ارتباط برقرار کنید و یا حتی در مرحله بالا تر به صورت لایو با کاربر خود چت کنید.

این ها اقداماتیست که برای پیاده سازی آن نیازمند اعتماد به یک تیم قدرتمند و با تجربه دارید ، ولی نگران نباشید ، ما تیم با سابقه ی وبینو را به شما معرفی می کنیم ، وبینو با داشتن سابقه طراحی بیش از 200 سایت در زمینه های مختلف فروشگاهی ، شرکتی ، شخصی ، و .... و همچنین کد نویسی انواع اپلیکیشن ها می تواند در این امر به شما کمک کند.

از دیگر خدمات وبینو می توان به طراحی سایت قم ، طراحی انواع تیزر های تبلیغاتی ، بنر های متحرک و حتی لوگو اشاره کرد.

بدیهیست که هر مدیر کسب و کاری با داشتند بازوی قدرتمندی همانند وبینو در عرصه ی طراحی سایت ، دیگر نگرانی برای این موضوع ندارد

 

در این مقاله به بررسی این که چرا یک کسب و کار نیازمند تغییرات جامع دارد و چرا باید به سمت دیجیتال مارکتینگ روی بیاورد پرداختیم و همچنین مجموعه ی متخصص وبینو را به شما معرفی کردیم ، امیدوارم که از این مقاله لذت برده باشید

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 25 خرداد 1401
متخصصین تهران

متخصصین تهران


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 17 خرداد 1401
نمونه کد ارسال پیامک

نمونه کد ارسال پیامک


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : شنبه 14 خرداد 1401
دربهای اتوماتیک

 دربهای اتوماتیک

‏DOOR TA DOOR
تهیه ، تولید و نصب انواع دربهای اتوماتیک شیشه ای، کرکره های برقی و جک پارکینگی
09123406228
02155437580

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 9 خرداد 1401
چگونه در 30 روز انگلیسی روان صحبت کنیم؟

مریم عراقی 

 

مزایای یادگیری زبان انگلیس


انگلیسی به عنوان زبان جهانی 20 درصد از جمعیت جهان را به عنوان زبان آن صحبت می کنند. چه در دانشگاه تحصیل کنید، چه با مدیر خدمات مشتری صحبت کنید، در یک سمینار سخنرانی کنید یا یک سخنرانی تجاری ارائه دهید، زبان انگلیسی یک نیاز اولیه در عصر اطلاعات است. قبل از اینکه یاد بگیرید چگونه در 30 روز انگلیسی روان صحبت کنید؟ شما باید بدانید که چگونه یادگیری زبان انگلیسی می تواند به شما کمک کند.

رسیدن به تعداد بیشتری از مردم
افزایش توانایی ذهنی
افزایش سواد دیجیتال (تلفن، لپ تاپ، ابزارهای دیگر)
باز کردن راه هایی برای منابع موجود برای مطالعه و تحقیق
تعامل با فرهنگ های دیگر از طریق عمل به عنوان یک زبان واسطه

چقدر سریع می توانید تسلط به دست آورید؟

آکادمی زبان آموزی


دستیابی به تسلط به زبان انگلیسی در مدت زمان کوتاهی بسیار چالش برانگیز است، اما هنگامی که این فرآیند را شروع کنید، تغییر را آهسته و پیوسته احساس خواهید کرد. سوال نباید این باشد که چگونه در 30 روز به زبان انگلیسی روان صحبت کنیم، بلکه چگونه خود را به سمت هدف آموزش دهیم؟ عوامل متعددی مانند نگرش یادگیرنده، توجه، زمان در دسترس برای یادگیری و غیره وجود دارد که سرعت فرآیند یادگیری را تعیین می کند. اگر به طور مؤثر روی این عوامل کار کرده باشید، مطمئناً می توانید سریعتر به اهداف خود برسید.

مؤسسه خدمات خارجی ایالات متحده (FSI) زبان ها را بر اساس دشواری یادگیری به چهار گروه تقسیم می کند. گروه 1 به حداقل 480 ساعت یادگیری نیاز دارد در حالی که 2 تا 4 گروه به حداقل 720 ساعت یادگیری برای دستیابی به سطح ابتدایی تسلط نیاز دارند. اکنون این سوال به چند ساعت در روز خلاصه می شود؟ حتی اگر با سرعت یادگیری 6 ساعت در روز پیش بروید، باز هم 80 روز طول می کشد تا به سطح روانی اولیه برسید. برای دستیابی به حداقل تسلط حرفه ای به زبان انگلیسی، ممکن است لازم باشد کمی بیشتر تمرین کنید، اما ارزشش را دارد.

چگونه در 30 روز انگلیسی روان صحبت کنیم؟


تسلط بر زبان دوم همیشه یک سفر دشوار است. با توجه به مزایای یادگیری یک زبان جدید و همچنین درک یک زبان پرمخاطب مانند انگلیسی، صرف یک ماه برای درک اصول آن مطمئناً برای شما مفید خواهد بود. سه راه اصلی وجود دارد که می توانید برای یادگیری صحبت کردن به زبان انگلیسی روان در 30 روز استفاده کنید، یعنی تمرینات Listening و Speaking همراه با مطالعه این زبان و اصول اولیه آن. بیایید بدانیم که شما می توانید هر سه مورد را در 30 روز انجام دهید.

صحبت كردن

برای اینکه در 30 روز به زبان انگلیسی روان صحبت کنید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که لهجه های مختلف انگلیسی، تلفظ کلمات، عبارات دشوار و نحوه تأکید بر روی برخی کلمات و نحوه تلفظ آنها را درک کنید. برای این، تمرینات صحبت کردن فوق العاده مفید هستند. به تعداد زیادی پادکست، آهنگ انگلیسی گوش دهید و فیلم های انگلیسی تماشا کنید و سعی کنید درک کنید که چگونه انگلیسی با لهجه های مختلف صحبت می شود و همان را تمرین کنید. حتی می‌توانید دیالوگ‌های فیلم‌های انگلیسی مورد علاقه‌تان را فهرست کنید و سپس آن‌ها را جلوی آینه تمرین کنید. ویدیوهای یوتیوب زیادی در مورد انگلیسی صحبت کردن وجود دارد که می توانید آن ها را تماشا کنید، یادداشت برداری کنید و تا جایی که می توانید تمرین کنید.

شنیداری

در حین تمرین گفتاری انگلیسی، باید زمانی را صرف صحبت با کسانی کنید که انگلیسی خوبی دارند یا کسانی که انگلیسی را به عنوان زبان اول خود دارند. از آنها بخواهید در مورد اینکه چگونه می توانید انگلیسی خود را بهبود ببخشید و چگونه می توانند در تلفظ و تسلط بر تسلط شما به شما کمک کنند، بازخورد بدهند. همچنین می توانید به پیام های صوتی خودکار گوش دهید

مطالعه زبان انگلیسی

هدف اصلی از مطالعه زبان انگلیسی یادگیری اصول رایتینگ و گرامر است تا بتوانید جملات را به درستی قالب بندی کنید و دایره لغات انگلیسی خود را بهبود ببخشید. برای اینکه در 30 روز به زبان انگلیسی روان صحبت کنید، باید هر روز یک یا دو ساعت را صرف مطالعه گرامر پایه و همچنین یادگیری مجموعه ای از 5 تا 10 کلمه جدید کنید. هر روز یک روزنامه بخوانید یا شروع به خواندن یک کتاب انگلیسی خوب کنید. برای یادگیری لغات جدید یا دانلود اپلیکیشن ساخت واژگان در گوشی هوشمند خود، فلش کارت بسازید. به دنبال این موارد، دایره لغات خود را تقویت کرده و ساختار جملات و دستور زبان اصلی را تا پایان ماه یاد می‌گیرید.

نکاتی برای صحبت موثر انگلیسی در 30 روز


بسته به هدف شما، روش های زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد. خواندن موثر شامل فعالیت های محرک مغز برای تیزتر کردن ذهن ما می شود. چندین کتاب در بازار وجود دارد که ممکن است اصولی را به شما آموزش دهد که چگونه در 30 روز به زبان انگلیسی روان صحبت کنید؟ هیچ میانبری برای یادگیری وجود ندارد زیرا کسب دانش فرآیندی آهسته و پیوسته است. با این حال، اگر مصمم باشید و بر یادگیری تمرکز کنید، همچنان می توانید به هدف خود برسید.

در اینجا تمام نکاتی وجود دارد که می توانید برای یادگیری پایه انگلیسی در مدت زمان کوتاه تری دنبال کنید.

کتاب و متن بخوانید


خواندن کلید یادگیری یک زبان جدید است و انگلیسی نیز از این قاعده مستثنی نیست. هر چه بیشتر بخوانید، در صحبت کردن کارآمدتر می شوید. یک هدف روزانه برای خود تعیین کنید و اطمینان حاصل کنید که تا پایان روز به عملکرد خود دسترسی خواهید داشت.

اسپیکینگ را تمرین کنید


در حالی که در حال خواندن یک متن هستید، باید همزمان روی بخش کاربردی فرآیند نیز کار کنید. شما می توانید بر اساس علاقه خود تمرین صحبت کردن را انتخاب کنید، چه خواندن یک روزنامه انگلیسی یا صحبت با دوستان خود به زبان انگلیسی. انگیزه اولیه صحبت کردن از نظر گرامری صحیح انگلیسی نیست، بلکه فقط ایجاد عادت صحبت کردن است. علاوه بر این، می توانید یک صحنه مکالمه مورد علاقه یا خطی را که تحسین می کنید انتخاب کنید و آن را با همان لهجه تمرین کنید.

تمرینات نوشتاری


نوشتن در واقع به شما امکان می دهد به زبانی که به آن می نویسید فکر کنید. نوشتن مقاله، وبلاگ یا حتی ساختن جملات کوتاه به زبان انگلیسی به طور معمول می تواند به شما در تسریع روند یادگیری کمک کند.

ساخت واژگان


این سوال که چگونه در 30 روز به زبان انگلیسی روان صحبت کنید، زمانی بهترین پاسخ داده می شود که به واژگان خود دستور دهید. کلمات محمل هر زبانی هستند. اطمینان حاصل کنید که یک دفترچه برای یادداشت کردن کلمات جدیدی که با آنها روبرو می شوید نگه دارید. یک هدف روزانه برای یادگیری کلمات جدید تعیین کنید.

تماشای آموزش ها


تماشای آموزش های رایگان آنلاین به شما اطلاعات عملی در مورد گرامر و استفاده از کلمات می دهد. سعی کنید از منابع مشهوری مانند British Council، Coursera و دیگر پلتفرم های تایید شده و قابل اعتماد درس بگیرید.

تماشای محتوا به زبان انگلیسی


می توانید در اوقات فراغت خود تماشای فیلم انگلیسی و گوش دادن به آهنگ های انگلیسی را انتخاب کنید. همچنین سعی کنید جملات را با همان حال و هوا تقلید کنید که به شما کمک می کند تلفظ خود را بهبود ببخشید و در حین صحبت کردن اعتماد به نفس خود را تقویت کنید.

پیروی از یک روال


از نظر علمی ثابت شده است که وظایف در صورت انجام یک روال به خوبی اجرا می شوند. زمان خود را بین خواندن، نوشتن، صحبت کردن و یادگیری کلمات جدید تقسیم کنید.

چگونه زبان انگلیسی گفتاری را تقویت کنیم؟


وقتی صحبت از نحوه صحبت کردن به انگلیسی روان در 30 روز به میان می آید، باید مهارت های گفتاری انگلیسی خود را نیز به طور مداوم بهبود بخشید. در اینجا چند نکته مفید برای بهبود گفتاری انگلیسی آورده شده است:

هر روز به زبان انگلیسی بنویسید و از معلم/دیگران بازخورد خود را در مورد نوشتار و گرامر پایه خود بخواهید

.
تا جایی که امکان دارد کتاب بخوانید و یک فرهنگ لغت برای بررسی معانی کلمات دشوار نزد خود نگه دارید.
سعی کنید انگلیسی را در مکالمات روزانه خود بگنجانید، با افرادی که به زبان انگلیسی مسلط هستند صحبت کنید، به دنبال بازخورد مستمر باشید و به یادگیری ادامه دهید

.
لهجه های مختلف را از طریق فیلم ها، آهنگ ها و برنامه های تلویزیونی یاد بگیرید

.
دوره های آنلاین رایگان انگلیسی را بگذرانید و گرامر و مبانی گفتاری انگلیسی خود را یاد بگیرید.
عبارات رایج انگلیسی را مطالعه کنید و هنگام صحبت کردن به زبان انگلیسی از جملات کامل و طولانی تر استفاده کنید.
همیشه یک قلم و کاغذ داشته باشید و کلمات و عبارات مفید یا هر چیز جدیدی که یاد می گیرید یادداشت کنید.
هر روز تعداد معینی از کلمات را برای یادگیری نگه دارید، معانی آنها را یادداشت کنید و در مکالمات خود به طور مداوم از آنها استفاده کنید.
اطراف خود را با رسانه های انگلیسی احاطه کنید، خواه کتاب، موسیقی، فیلم یا پادکست باشد و از اشتباه کردن نترسید زیرا می توانند به شما کمک کنند بیشتر بیاموزید و بهتر شوید.
همیشه به یاد داشته باشید که یادگیری یک زبان به معنای درک ریشه های آن و شروع با اصول اولیه است. بنابراین مطمئن باشید و نکات بالا را در مورد نحوه صحبت کردن به زبان انگلیسی روان در 30 روز دنبال کنید..


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 4 خرداد 1401
چیکو یا اونت؟ مسئله این است!

برند چیکو و اونت (فیلیپس اونت) دوتا از معروف‌ترین برندهای حال حاضر، در بازار سیسمونی ایران هستند و هر دو هم به خوبی شناخته شده هستند و هر دو هم بسیار پرفروش و پرطرفدارند. اما همانطور که همیشه گفته‌ایم، مادران برای انتخاب شیشه شیر نوزاد خود، حساسیت ویژه‌ای دارند و همیشه به دنبال بهترینِ بهترین‌ها هستند.

حال سوالی که پیش می‌آید این است، از بین دو شیشه شیر اونت و یا شیشه شیر چیکو، کدام یک بهتر است؟ جواب این سوال، اندکی چالش برانگیز است و کار هر کسی نیست! اما امروز اینجاییم تا تجربه چندساله خود را در این زمینه، با شما نیز در میان بگذاریم.

بگذارید یک راست برویم سر اصل مطلب! ما بی برو برگرد،  شیشه شیر اونت  را پیشهاد می‌کنیم؛ آن هم به چند دلیل. اول از همه، به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد این برند، دوم تجربه صدها مادر و آماری که خودمان آن را تهیه کرده‌ایم.

ما بدون شک، شیشه شیر اونت را به شما پیشنهاد می‌کنیم، زیرا:

  • مهم‌تر از همه، خاصیت ضد نفخ و آنتی کولیک دارد؛ در صورتی که چنین خاصیتی برای برند چیکو، گزارش نشده است.

  • سرشیشه اونت، درست بر اساس آناتومی سینه مادر طراحی شده است و درصد نوزادانی که آن را قبول می‌کنند، بسیار بسیار زیاد است.

  • سرشیشه آن به راحتی در بازار پیدا می‌شود و سرشیشه‌های مختلف را می‌توان روی یک شیشه مشترک به کار برد.

  • طراحی بدنه آن ارگونومیک، سبک و البته با دوام است،

  • و در پایان، قیمت آن نسبت به سایر برندهای خارجی، معقول‌تر است.

تشخیص اصل بودن شیشه شیر اونت

 اهمیت بسیاری دارد؛ زیرا که به طور مستقیم، با سلامت نوزاد شما در ارتباط است و در صورت تقلبی بودن، ممکن است خطرات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

به عنوان یک راهکار ساده، باید بدانید که نحوه تشخیص شیشه شیر اونت اصل، آن است که بعد از خرید، حجم داخل آن را اندازه بگیرد.

 

برای این کار، ابتدا یک ظرف مدرج از داروخانه خریداری کنید و بعد به میزان دلخواه، آن را پر کنید. سپس آن میزان را به شیشه شیر انتقال دهید و اگر حجم هر دو ظرف یکی بود، شیشه شیر اونت اصل است.

 

همیشه سعی کنید که شیشه شیر اونت را از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید. در ادامه همین مطلب، می‌توانید آخرین قیمت شیشه شیر اونت اصل را مشاهده کرده و برای خرید، اقدام نمایید.

از سایت کارینو کیدز می توانید انواع شیشه شیر را تهیه کنید.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 3 خرداد 1401
یک جلسه مشاوره سئو شامل چه مواردی می شود؟

در دنیای امروزی داشتن یک سایت و فعال بودن در آن برای رونق کسب وکار بسیار ضروری و مفید است.  به همین منظور بیشتر کسب وکارها در تلاشند تا فعالیت خود را به سمت سایت پیش برده و با انجام فعالیت هایی در سایت خود به رتبه نخست در جستجو برسند. اما برای رسیدن به رتبه نخست نیاز به رعایت قوانین سئو در سایت، طراحی، زیرساخت، محتوا و ... داریم.

 اما این قوانین سئو چه مواردی را شامل می شود؟ آیا خودمان به تنهایی می توانیم آن را انجام دهیم یا نیاز به یک متخصص و  مشاوره در این زمینه داریم ؟ این متن را مطالعه کنید تا به پاسخ این سوالات را دریابید.

خدمات مشاوره حرفه ای سئو و بهینه سازی سایت در تهران

سئو و مشاور سئو

قبل از هر چیزی باید بگوییم که س سئو  چیست و مشاورآن چه فعالیت هایی را برعهده دارد؟

سئو مجموعه قوانینی است که باعث می شود طبق رعایت آن یک سایت در صفحات نخست موتور جستجو قرار بگیرد. از جمله مهم ترین عوامل برای سئو چگالی کلمات کلیدی، طراحی سایت، لینک دهی داخلی و خارجی، سئو داخلی و خارجی و ....می باشد.  هر سایت هرچه بیشتر طبق قوانین سئو فعالیت داشته باشد در جستجوها جزو رتبه های نخست قرار آکادمی عراقی گرفته و گوگل آن را به عنوان یک سایت خوب فعال و با کیفیت می شناسد.

 مشاور سئو شخصی است که دانش سئو داشته و با تجربه و استراتژی خاص خود سایت ها را برای رسیدن به این موفقیت راهنمایی می کند.  این مشاور طبق جدیدترین تغییرات گوگل و قوانین آن و همچنین متناسب با محتوای هر سایت و پتانسیل سایت برای جذب مشتری یا کاربر، استراتژی های خاصی ارائه می دهد.  به همین منظور هر سایتی که بخواهد به موفقیت رسیده و در صفحات اول جستجوی گوگل نشان داده شود، به یک مشاور سئو نیاز دارد/

 چگونه از مشاور سئو کمک بگیری؟

سایت های زیادی در این زمینه وجود دارد که یکی از بهترین سایت ها در زمینه سئو و دیجیتال مارکتینگ، آکادمی مهدی عراقی می باشد. این آکادمی دارای افراد باتجربه و با دانش بالا در زمینه بهینه سازی سایت ها بوده که می توانید خدمات مرتبط سایت خود را در این زمینه به آن ها بسپارید. 

مشاوره سئو و آموزش جدیدترین تکنیک های سئو | محمدرضا شیخ بهائی

در جلسه مشاوره سئو سایت چه مواردی را باید مورد توجه قرارداد؟

مشاوره سئو پیش از شروع به فعالیت یا حتی بستن قرارداد، ابتدا مواردی را مورد بررسی قرار می دهد.  همچنین دارندگان سایت ها به عنوان کارفرما یکسری انتظارات از مشاور سئو  دارند که باید پیش از بستن قرارداد با سئو کار خود، به تفاهم برسند . به همین منظور یک جلسه مشاوره با سئو کار برگزار می شود تا دو طرف صحبت ها و نقطه  نظرات و خواسته های خود را بیان کنند.

  1.  یکی از مواردی که یک سئو کارخوب باید در نخست مورد بررسی قرار دهد، پهنای باند  سایت شما و توانایی پشتیبانی آن از میزان کاربران است. اگر سایت شما دارای زیربنای خوبی نباشد در صورت قرار گرفتن در رتبه نخست جستجو به دلیل افزایش ترافیک، ممکن است به مشکل برخورده و یا حتی سایت فعالیت خود را از دست دهد  به همین منظور یک سئو کار پیش از برنامه ریزی باید این پتانسیل سایت را بررسی کرده و متناسب با آن برای بهینه سازی سایت، برنامه ریزی کند.

  2.  مهم ترین عامل برای گوگل کلمات کلیدی و سئو متن است. کلمات کلیدی برای سئو سایت بسیار مهم بوده و عملاً بخش اصلی سئو بر روی متن محتوی این کلمات انجام می شود.  در جلسه سئو می توانید از راه های یافتن کلمات کلیدی توسط مشاور پرس وجو کنید. همچنین از وی بخواهید نمونه کارهای خود را به شما نشان دهد تا شما رتبه سایت های تحت کنترل آن سئو کار را در گوگل پیدا کنید.

  3.  مورد بعدی که در جلسه مشاوره سئو در مورد آن صحبت می شود، در زمینه قیمت و هزینه می باشد.  این که چه مدت می خواهید سایت خود را به دست آن سئو کار بسپارید در این جلسه تعیین می شود.  همچنین میزان هزینه آن فرد برای انجام خدمات سایت شما بیان می گردد که پس از رسیدن به توافق قرار تنظیم می شود

  4. یک سئو  وظایف دیگر نیز دارد که می توانید در جلسه مشاوره در این زمینه با وی صحبت کنید.  از جمله این موارد می توان به نظارت بر کیفیت محتوا ، مرتبط بودن محتوا با خدمات سایت، ایجاد لینک های مناسب، لینک دهی داخلی و خارجی، در نظر گرفتن کاربر و بازار، تمایل بازار نسبت به زمینه کاری شما، تحلیل و آنالیز سایت های رقیب یا بازار و حتی خود سایت، بهبود نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، به روز بودن و آپدیت  متناسب با جدیدترین تغییرات گوگل، ارائه گزارش منظم و ...

یک سئو کار بسته به صلاح دید خود موارد گفته شده را در جلسه سئو با کارفرما مورد بررسی و صحبت قرار می دهد.  اگر در هر یک از زمینه های گفته شده  سوال داشته و سئوکار در آن زمینه  توضیحی ارائه نداد ، می توانید از وی سوال کنید تا پیش از بستن قرارداد تمامی ابهامات برطرف شود.  در آخر پشتیبانی سئو کار را از وی بپرسید.  بررسی و صحبت پیرامون تمامی زمینه های گفته شده  باعث می شود که به یک آرامش خاطر برسید.

مشاوره سئو SEO - خدمات سئو و مشاوره حرفه ای سئو - JavadYasemi

جمع بندی

 هر سایت برای رسیدن به نخستین صفحات هر جستجو در گوگل نیاز به رعایت یک سری قوانین دارد که این قوانین با نام سئو خوانده می شود.  سئو دانش تخصصی خود را می خواهد که توسط شخصی با نام سئو کار یا مشاوره سئو انجام می گردد.  هر سایت برای رسیدن به این موفقیت نیاز به رهبری و  یک ساز و کار ویژه دارد. به همین منظور افراد از سئو کاران فعال در این زمینه کمک گرفته و پیش از بستن قرارداد یک جلسه مشاوره با سئو کار برگزار می کنند.  در این جلسه پیرامون موارد مختلفی به عنوان مثال نحوه فعالیت و کار، پشتیبانی ، گزارش عملکرد و ...  صحبت می شود تا دو طرف به تفاهم و توافق رسیده و سپس شروع به کار کنند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 3 خرداد 1401