Iranian import firm that was 'of WMD

Ramin Fallah was labeled a security threat because he had worked at an Iranian import firm that was 'of WMD (weapons of mass destruction) concern'.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : شنبه 28 فروردين 1400
worked at an Iranian

Ramin Fallah was labeled a security threat because he had worked at an Iranian import firm that was 'of WMD (weapons of mass destruction) concern'.

https://facenama.com/post/322032883


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 26 فروردين 1400
قبولی در آزمون کارشناسی ارشد  و آزمون دکتری ۱۴۰۰  از رویا تا واقعیت !

به گزارش سنجش امیرکبیر بررسی یک هفته اخیر  موتور جست‌وجوی گوگل، نشان می دهد داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد برای ثبت‌نام کنکور ارشد مواردی را جست‌وجو کرده‌اند.

بنابر اعلام سنجش امیرکبیر، زمان ثبت‌نام کارشناسی ارشد، ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰، زمان آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰، زمان ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰، ثبت‌نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد، زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰، زمان ثبت‌نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۰، ثبت ‌نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۰، زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰، زمان ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ، ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰، ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰دانشگاه آزاد، ثبت‌نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۰، آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ و ... 

داوطلبان آزمون ارشد در هنگام ثبت نام شور و اشتیاق بالایی دارند ولی وقتی به مرحله شروع و برنامه ریزی می رسند به خاطر سر درگمی در اجرای یک برنامه ریزی قابل انجام و نداشتن مشاور و پشتیبان آموزشی و در آخر به دلیل وجو تنوع بالا در کتب مورد نیاز، عملا داوطلب موضوع را رها کرده و از قبولی در کنکور نا امید می شوند. این موضوع واقعیتی است که هر ساله برای بسیاری از داوطلبان اتفاق می افتد.

لذا در اینجا این سوال مطرح می شود چگونه می شود قبولی در کنکور کارشناسی ارشد و دکتری را به رویایی شیرین و دست یافتنی مبدل کرد؟ اولین مرحله داشتن اعتماد به نفس، تهیه یک بسته آموزشی قابل اعتماد و یک همت عالی برای شروع می باشد.

لذا فراهم آوردن مرحله اول و سوم به دست شما و آماده کردن مرحله دوم (بسته آموزشی قابل اعتماد به همراه مشاوره و پشتیبانی) به عهده ماست .ما در کنار شما هستیم تا رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید.

زمان ثبت‌نام از روزیک ‌شنبه ۱۶ آذرماه شروع می‌شود و لازم است که داوطلبان جهت ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

منابع آزمون کارشناسی ارشد و منابع آزمون دکتری

با شروع ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد ۱۴۰۰ تکاپو و جنب و جوشی در داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ایجاد شده است. بنابراین انتخاب درست منابع و مراجع مورد استفاده در آزمون کارشناسی ارشد اولین قدم صحیح در مسیر حرکت به سوی قبولی در آزمون کارشناسی ارشد است.

دپارتمان‌های تخصصی سنجش امیرکبیر جهت سهولت دسترسی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد، منابع آزمون کارشناسی ارشد را  و برای داوطلبان آزمون دکتری، منابع آزمون دکتری تدوین و گردآوری کرده تا داوطلبان حتی اگر خودشان به صورت مستقل نیز بخواهند منابع را تهیه کنند این امر قابل انجام باشد.

به داوطلبان توصیه می‌شود که از بسته‌های آموزشی (کتب و جزوات تخصصی) مورد نیاز هر رشته استفاده کنند، تا بتوانند از کمترین زمان، بیشترین استفاده را بکنند.لیست منابع آزمون کارشناسی ارشد در سایت سنجش تکمیلی دات آی آر قابل بهره‌برداری است.

آیا خواندن کتب مرجع برای آزمون کارشناسی ارشد و آزمون دکتری توصیه می‌شود؟

مطالعه کتاب‌های مرجع اگر چه بسیار مفید و ضروری است اما برای آمادگی در آزمون کارشناسی ارشد دارای معایبی است که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم:

1- حجم این نوع کتاب‌ها با توجه به مطالب مفید آنها برای آزمون مناسب نیست؛ چرا که در کتاب‌های مرجع بیشتر به آموزش مفاهیم، اثبات قضایا و بعضاً آوردن مطالب غیر ضروری تکیه شده و تعداد سؤالات با پاسخ، برای تمرین دانشجویان کم است و بعضاً پاسخ را به عهده خواننده گذاشته‌اند.

2-در این نوع کتاب‌ها، روش‌های تستی و سریع جهت پاسخ گویی به سؤالات آزمون کارشناسی ارشد، وجود ندارد.

3-مطالب بعضی از این کتاب‌ها به دلیل ترجمه گزینشی نامفهوم به نظر می‌رسد و خواننده نمی‌تواند ارتباط لازم را با کتاب برقرار کند.

سنجش امیرکبیر پیشنهاد می‌کند برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خدمات سنجش امیرکبیر به وب‌سایت سنجش تکمیلی دات آی آر www.sanjeshetakmili.ir مراجعه کنید و یا جهت ثبت‌نام خدمات آموزشی سنجش امیرکبیر و همچنین مشاهده منابع دروس آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ سراسری و آزاد به سایت سنجش تکمیلی مراجعه کنید.

انتشارات سنجش امیرکبیر جهت قبولی داوطلبان در آزمون کارشناسی ارشد و دکتری، کتاب‌های رشته‌های مختلف را در سطح کشور ارائه کرده که با استقبال زیادی از سوی دانشجویان مواجه شده است.

کتاب‌های تک‌درس آزمون کارشناسی ارشد:

در این نوع کتاب‌ها برای هر درس یک کتاب شامل آموزش گام به گام مطالب به زبانی ساده همراه با آوردن مثال‌ها و تست‌ها در ضمن آموزش، ارائه شده است. در کتاب‌های آموزشی مؤسسه از آوردن مطالب غیرضروری پرهیز شده است.

پس از آموزش مطالب هر فصل، تست‌های طبقه‌بندی شده سال‌های گذشته مربوط به آن فصل به همراه پاسخ تشریحی و تست‌های خودسنجی با جواب کلیدی گنجانده شده است تا دانشجو پس از آموزش مطالب، همه تست‌های سال‌های قبل مربوط به آن فصل را مرور کند.

کتاب‌های کارشناسی ارشد و دکتری سنجش امیرکبیر با توجه به ساختار کاملاً حرفه‌ای و علمی آنها و توجه به نیاز دانشجویان، داوطلبان را از مراجعه به کتاب‌های دیگر بی‌نیاز می‌کند.

مطمئناً تعداد تست‌های فراوان، آموزش ساده و روان مطالب، به روز بودن کتاب‌ها از مشخصه‌های بارز کتاب‌های سنجش امیرکبیر است.

جزوات سنجش امیرکبیر حاوی مطالب مفید و نکات برگزیده‌ای است که موجب صرفه‌جویی در وقت داوطلبان می‌شود.

بسیاری از داوطلبان با مشاهده حجم و تعدد کتب رفرنس اعلام شده، نگران نحوه گزینش مطلب و کمبود زمان برای مطالعه آنها می‌شوند، از این رو جزوات سنجش امیرکبیر علاوه بر مطالب گردآوری شده توسط نفرات برتر، دارای مطالب کنکوری بوده و یک منبع جامع، کامل و در عین حال خلاصه محسوب می‌شود که نیاز شما را به هر کتاب یا هر منبع دیگری مرتفع می‌کند.

هم اکنون داوطلبان می‌توانند برای مشاوره رایگان از طریق سایت سنجش امیرکبیر  و یا تماس با ۰۲۱۴۴۰۳۱۶۹۰ ، با مشاوران سنجش امیرکبیر ارتباط برقرار کنند.

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 23 فروردين 1400
آپلود فایل با استفاده از خدمات پی ام دانلود

آپلود فایل  در مکانی امن و ساده یکی از مهمترین دغدغه ی وبمستران می باشد. برای این منظور روش های مختلف و سایت های گوناگونی در دست است ولی آنچه حائز اهمیت می باشد این است که شما بتوانید از امنیت ارائه شده مطمئن باشید و به سهولت فایل های مورد نظر را آپلود کنید. در ادامه در نظر داریم به طور کلی به ارائه ی خدمات ویژه سایت پی ام آپلود (pmup.ir) اشاره کرده و اطلاعات مفیدی در اختیار شما عزیزان در زمینه ی آپلود فایل در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با ما همراه باشید.

سایت  آپلود عکس پی ام آپلود یک محیط مطمئن و بسیار سودمند برای کاربران عزیزان به وجود آورده است که بتوانند به راحتی فایل های خود را آپلود کنند. آپلود فایل در وب سایت ما در کوتاهترین مدت زمان نهایی می شود و می توانید به راحتی لینک مربوط به آن را نیز دریافت کنید. وجود چنین گزینه هایی توانسته است شرایط مطلوب در اختیار کاربران قرار دهد.

شما می توانید هر یک از فایل های مورد نظر خود در کامپیوتر و یا موبایل را به آسانی در وب سایت ما آپلود کنید و آن را به اشتراک بگذارید. اگرچه وجود فضا های ذخیره سازی مختلف سبب میشود که در برخی از مواقع کاربران تصور کنند که چه لزومی برای آپلود فایل موجود است ولی در نظر داشته باشید که در بسیاری از مواقع به ویژه برای کار در سطح وب سایت ها ما نیازمند دریافت لینکی از یک فایل هستیم که بتوانیم آن را با دیگران به اشتراک بگذاریم.

خدمات سایتpmup.ir

همین اکنون می توانید از خدمات وب سایت ما به منظور آپلود فایل  و عکس برخوردار شده و در یک بازه ی زمانی بسیار کوتاه ، اقدامات لازم را نهایی کنید. لینک های مختلفی با توجه به شرایط خاص در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید از آنها بهره مند شوید. در صورت داشتن هر گونه سوال نیز تردید نکنید با ما با راه های ارتباطی موجود در تماس باشید و راهنمای کامل به دست آورید. از جمله مهمترین خدمات پی ام اپ می توان موارد زیر را نام برد:

  • پشتیبانی از تنوع وسیعی از پسوردها
  • فضای نامحدود
  • قابلیت آپلود با استفاده از شرایط بدون تغییر اسم فایل
  • ایجاد گالری شخصی
  • ارائه ی ابزار آپلود
  • ارائه ی ابزار آپلود عکس
  • قالب های جدید
  • دسترسی سریع به امکانات
  • امکان مدیریت سریع فال ها

به راحتی با مراجعه به وب سایتمان و انتخاب گزینه ی عضو شدن می توانید از همه ی خدمات یاد شده برای آپلود فایل برخوردار باشید. البته کاربران عزیزان می توانند بدون انجام پروسه ی عضو شدن نیز از خدمات ویژه برخوردار باشند. البته برای اعضای اصلی وب سایتمان برخی از خدمات خاص در نظر گرفته ایم. از سوی دیگر با عضو شدن در وب سایتمان می توانید به راحتی فایل و عکس های خود را مدیریت کنید.

 

2روش های آپلود فایل

بهره مندی از خدمات آپلود فایل در سایتpmup.ir

با مراجعه به اولین صفحه ی وب سایتمان می توانید به راحتی از مزایای پی ام آپ در آپلود فایل  برخوردار باشید. لازم است که بدانید برای افزودن فایل و عکس مد نظر محدودیت هایی موجود است. حداکثر حجم مجاز برای این امر 50 مگابایت می باشد. در نظر داشته باشید که وب سایت های مختلفی در این زمینه خدمات میدهند ولی اگر فایل های مهمی را آپلود می کنید در این صورت حتما وب سایت های معتبر را هدف قرار دهید زیرا در این صورت از کیفیت آن مطمئن خواهید بود.

پیشنهاد ما این است که برای آپلود فایل و عکس های خانوادگی حتما در وب سایت ما عضو شوید. لازم به ذکر است که به منظور آپلود فایل و عکس هایی که مطابق با قوانین جمهوری اسلامی نیستند ما معذور می باشیم. در صورت داشتن هرگونه در زمینه ی آپلود می توانید با ما در تماس باشید. قابل ذکر است که هر یک از فایل هایی که آپلود می شوند در سرور میزبان باقی می مانند تا زمانی که به دستور ارائه شده توسط ساماندهی حذف گردند. به راحتی در کوتاهترین بازه ی زمانی می توانید آپلود فایل را انجام دهید. ف=هر یک از فایل هایی که آپلود می شود به راحتی در پنل شخصی تان آنها را مدیریت کنید. ما ما نهایت سرعت را تجربه خواهید کرد، به محض اینکه آپلود فایل انجام شد می توانید به راحتی لینک های مد نظر را دریافت کنید. فایل های خود را با افزودن در وب سایت ما ماندگار سازید.

 

3آپلود فایل و عکس

مزیت آپلود فایل با پی ام آپلود

مزیت آپلود فایل (upload file) با استفاده از وب سایت ما دارای مزایای بسیاری است به همین دلیل در همه ی این سال ها توانسته ایم، توجه بسیاری را به سوی خود جلب کند. همین اکنون می توانید به منظور آپلود فایل از خدمات ویژه ی ام پی آپ برخوردار باشید. از مهمترین مزایای آپلود فایل در وب سایتمان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرعت بالا
  • کیفیت عالی
  • امنیت ویژه
  • رایگان بودن
  • امکان آپلود فایل های حجیم

حتما یک بار به منظور ذخیره سازی فایل و عکس های تان ما را در اولویت قرار دهید ، بدون تردید جز کاربران همیشگی ما خواهید بود. هر فایل عکسی که اضافه کرده این در هر زمان که کاربر بخواهد می تواند حذف کند. لینک پسوردهای مجاز در اولین صفحه ی وب سایت مان موجود است به راحتی می توانید اطلاعات مد نظر را به دست آورید. فایل های مد نظر به منظور آپلود میتوانند فیلم، آهنگ ، عکس و ... باشند. با استفاده از ابزار ویژه ای که توسط سایت pmup.ir در اختیار شما قرار داده شده است می توانید آپلود فایل را انجام دهید.

باید و نباید هایی در مورد آپلود فایل

باید و نبایدهای خاصی به منظور آپلود فایل  در وب سایت pmup.ir در نظر گرفته شده است، امیدار هستیم که کاربران به برخی از دستورالعمل های درج شده پایبند باشند. پیشنهاد ما این است قبل از اینکه اقدامات آپلود را انجام دهید به بخش قوانین مراجعه کرده و راهنمای کامل به دست آورید تا از به وجود آمدن هرگونه مشکل در مرحله ی بعدی جلوگیری کنید.

از آنجا که سایت pmup.ir توسط ستاد ساماندهی ثبت ایجاد شده است لازم است به تصاویر و فایل هایی که آپلود می کنید دقت لازم را داشته باشید زیرا آپلود هر گونه فایلی که مطابق با شرایط و قوانین جمهوری اسلامی نباشد، با مشکل مواجه خواهد شد. به طور کامل در بخش قوانین مربوط به وب سایت درج شده است جه که چه نوع از فایل ها قابل استفاده نمی باشد. ما فیلترهای خاصی را برای این منظور درج کرده ایم ولی اگر در آپلود فایل با مشکلی مواجه باشیم و فایل های غیر مجاز آپلود شوند و از طرف مقامات قضایی دنبال شود در این صورت ما موظف آن هستیم که اطلاعات کاربرانی که این نوع از فایل ها را درج کرده اند به مقامات مربوط ارائه دهیم. به همین دلیل تاکید می کنیم که حتما با قوانین مربوط سایت آشنا شوید تا مشکلی به وجود نیاید. در صورت داشتن هرگونه سوال در این زمینه نیز می توانید با ما در تماس بوده و راهنمایی کامل به دست آورید.

ما در تلاش آن هستیم که بهترین خدمات در اختیار شما قرار گیرد، اعتماد شما، سرمایه ما است و از شما نیز خواهشمندیم در این پلتفرم موجود یارای ما باشید تا بتوانیم خدمات ویژه و ماندگاری را در اختیار هر یک از کاربران قرار دهیم.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 23 فروردين 1400
Iranian import firm that was 'of WMD

Ramin Fallah was labeled a security threat because he had worked at an Iranian import firm that was 'of WMD (weapons of mass destruction) concern'.

 

http://www.joomi.ir/forum/members/truman-b04/?tab=visitor_messaging#visitor_messaging

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 17 فروردين 1400
Iranian import firm

Ramin Fallah was labeled a security threat because he had worked at an Iranian import firm that was 'of WMD (weapons of mass destruction) concern'.

http://sub98..com/Forum/User/errick6


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 13 فروردين 1400
گل و گیاه مصنوعی؛ دوستان همیشه شاداب

به رسم مطالب پیشین که درباره چمن مصنوعی صحبت می کردیم، اکنون قصد داریم تا به یکی دیگر از محصولات ارزشمند مصنوعی بپردازیم که مصارف گسترده ای در زندگی ما دارد؛ گل مصنوعی.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام مانا چمن، همه انسان ها گل ها و گیاهان طبیعی را دوست دارند و تاثیر شگفت انگیز این موجودات زیبا در سلامت روح و روان بر هیچ کس پوشیده نیستاما اگر به هر دلیل، امکانات نگهداری و مراقبت از گل و گیاه طبیعی را نداشته باشیم، باید به فکر چاره ای بود.

سال هاست که انواع و اقسام گل ها و گیاه مصنوعی به کمک ما آمده و توانسته جایگزین شایسته ای برای انواع طبیعی باشد.

اهمیت گل مصنوعی در دکوراسیون خانه

گل مصنوعی یکی از محصولات تزئینی محسوب می شود که در همه جا به چشم می خوردمتاسفانه بسیاری از افراد فکر می کنند که گل و گیاه مصنوعی یک شیء پلاستیکی تقلّبی است و استفاده از آن را باعث بی کلاسی می دانند.

اما جالب است بدانید که امروزه مدل های مختلف گل و گیاه مصنوعی با ظاهر بسیار طبیعی و قابل باور خود توانسته توجه و رضایت مشتریان سخت گیر را هم جلب کند.

گل و گیاه مصنوعی هم به شکل گلدان به کار می رود و هم در ایجاد دیوار سبز مصنوعی؛ برای این کار، پنل های ویژه ای جهت نصب آنها تولید شده که به سادگی بر روی دیوار ها قرار می گیرد.

بسیاری از مردم کشور ما سال هاست که با انواع مدل های گل و گیاه مصنوعی آشنا هستند؛ این محصولات معمولا در مغازه های گل مصنوعی فروشی و بعضاً در فروشگاه های محصولات دکوری آنتیک فروخته ارائه می شد.

چند سالیست که تولید این محصولات در داخل کشور آغاز شده و با انواع محصولات وارداتی خارجی رقابت می کندقیمت گل و گیاه مصنوعی تولید داخل به طرز چشمگیری (گاهی تا سه برابرارزان تر از نمونه های خارجی است و همین مساله باعث افزایش محبوبیت و خرید آن از سوی مصرف کنندگان شده است.

گل های مصنوعی با طرح و رنگ های مختلف ساخته می شود و همه دوست دارند که این محصولات تا جای ممکن ظاهر و حس لمس گل های طبیعی را همانندسازی کندبا پیشرفت های چشمگیری که در ساخت پلیمرها و روش های تولید این محصولات صورت گفته، امروزه تا حد زیادی این مهم برآورده شده است.

نگهداری از گل و گیاه مصنوعی به دلیل عدم احتیاج به نور، آب، خاک و ماده غذایی بسیار آسان است و در تمامی طول سال و هر گونه شرایط محیطی نیز زیبایی و شادابی خود را حفظ می کند.

گلدان مصنوعی در همه جا قابل استفاده است؛ پذیرایی، نشیمن و اتاق خواب خانه ها، لابی و راهروی ساختمان های مسکونی، دفتر کار اداری، مراکز تجاری همچون فروشگاه و مراکز خرید، کافی شاپ، رستوران، هتل، تالار جشن و...

جنس گل مصنوعی چیست؟

ساقه، شاخه، گل و میوه بسیاری مدل ها از ماده پلی اتیلن و برگ و گلبرگ ها در برخی محصولات نیز از ابریشم مصنوعی یا پارچه پی وی سی تولید می شودگلدان ها هم عموماً از سفال و پلاستیک و به ندرت از فلز و شیشه ساخته می شوند.

گلدان های مصنوعی در اندازه های متنوعی عرضه می شوند؛ گلدان های فانتزی بسیار کوچک برای زیباسازی سرویس بهداشتی و قرار دادن روی طاقچه های دکوری استفاده می شود و مدل های متوسط هم برای استفاده روی میز،  مدل های بزرگ هم برای دکوراسیون انواع محیط ها به کار می رود.

مصارف گل مصنوعی

انواع گل و گیاه مصنوعی را می توان بر روی میز و فضاهای دکوری استفاده نمودهمچنین می توان دسته های گل و گیاه را با سیم مفتول فلزی بر روی پنل دیوار سبز متصل نموده و منظره چشم نوازی را به وجود آوریم.

پیش تر درباره دیوار سبز مصنوعی و موضوعات مرتبط با آن به طور مفصّل در سایت ماناچمن توضیح داده ایمشما می توانید مطالب مفید و آموزنده درباره دیوار سبز مصنوعی مطالعه فرمایید.

نگهداری از گل مصنوعی

بسیاری از گل های مصنوعی در مقابل اشعه یو وی آسیب پذیر بوده و دچار تغییر رنگ می شوند؛ پس بهتر است گل و گیاه مصنوعی را در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار ندهیمنظافت گل های مصنوعی هم بسیار آسان است؛ در بیشتر اوقات، یک گردگیری ساده می تواند غبار را از سطح آن پاک نماید.

خرید گل مصنوعی

شما می توانید به دو شیوه این محصول را خریداری نمایید:

خرید اینترنتی و آنلاین از طریق سایت اینترنتی شرکت مانا چمن؛ انتخاب محصول مورد نظر، افزودن به سبد کالا، پرداخت هزینه از طریق کلیه حساب های بانکی و ثبت سفارش

ارتباط از طریق تلفن ثابت، تلفن همراه، بسترهای پیام رسان و شبکه های اجتماعی در فضای مجازی با کارشناسان فروش مجموعه مانا چمن و دریافت راهنمایی و توضیحات تکمیلی و سپس سفارش و پرداخت هزینه

کالای خریداری شده از راه های موجود به کلیه نقاط کشور ارسال می گرددبرای اطلاع از انواع بسیار متنوع محصولات گل مصنوعی ماناچمن، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 12 فروردين 1400
نکات کلیدی بهترین خرید نهال گردو و (لیست قیمت در اسفند ۱۳۹۹)

اگر شما هم به فکر خرید نهال گردو، و توسعه کسب و کار خود به عنوان یک کشاورز و یا سرمایه گذار در حوزه نهال و گردو می‌باشید؛ این مطلب را دنبال کنید تا لیست قیمت ۱۴ نوع نهال گردو را برای شما ارائه کنیم.

 

قیمت نهال گردو بر چه معیاری تعیین می‌شود؟

جالب است بدانید قیمت انواع نهال گردو؛ بر اساس نوع بذری یا پیوندی بودن آنها مشخص می‌شود. معمولاً نهال‌های گردو پیوندی قیمت دو برابری نسبت به بذری ها دارند، زیرا در آنها اصلاح ژنتیکی صورت گرفته است تا در برابر هم آفات مقاومت خوبی نشان دهند و هم بازدهی بالایی را رقم زنند.

معیار دومی که قیمت نهال گردو؛ را تعیین می‌کند، سن نهال می‌باشد. جالب است بدانید نهال‌هایی که سن بیشتری را دارا باشند، از قیمت کمتری برخوردار می‌باشند اما در بین برخی نهالستان‌ها مشاهده می‌شود که نهال‌های سه ساله گردو را نسبت به نهال دو ساله با قیمت بیشتری به فروش می‌رسانند اما در نقطه‌ی مقابل برخی از نهالستان های معتبر مانند: آریا نهال، گلد نهال و یا دکتر نهال که زیر نظر وزارت جهاد کشاورزی هم می‌باشند، در اطلاع رسانی این امر فعالیت مناسبی داشته اند. علت ارزان بودن این نهال‌ها هم برای آن می‌باشد که نهال طراوت و تازگی ریشه‌های خود را نداشته که در نتیجه سخت‌تر با محیط رشد جدید عادت کرده و هرس آن هم دشوارتر می‌باشد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 9 فروردين 1400
معرفی مایگریشن اسکیلز

  

مایگریشن اسکیلز یک استارتاپ در زمینه آموزش زبان خارجی به صورت تخصصی و دسته بندی شده است که استاد و متقاضی را به یکدیگر معرفی می کند و هر گونه خدمات آموزشی از جمله معلم خصوصی، دوره آموزشی به صورت پکیج فیزیکی و دانلودی، کلاس آنلاین و حضوری، مدرسه آنلاین،کتاب های خارجی اورجینال و غیر اورجینال، مشاوره تخصصی آموزش زبان، فروشگاه آموزشی و به‌طورکلی آنچه یک زبان آموز برای یادگیری و یک استاد برای یاد دادن، به آن نیاز دارد را به صورت تخصصی و کارشناسی شده فراهم می‌کند. در مایگریشن اسکیلز، صفر تا صد یادگیری زبان انگلیسی را به عنوان ابزار قدرتمند قرن بیستم، به شما آموزش می دهیم.

 

مایگریشن اسکیلز یک پلت فرم مارکت پلیس برای یادگیری زبان خارجی (در فاز اول انگلیسی) است که زبان آموزان و مدرسان را به هم متصل می کند. مایگریشن اسکیلز فروشگاه دیجیتالی است که بستری را برای فعالیت مدرسین و تولیدکنندگان و فروشندگان کالاها و خدمات مرتبط به زبان با برندهای مختلف فراهم می‌نماید.هر مدرس و تامین‌کننده‌ای پنل مختص خود را دارد؛ به محض سفارش و انتخاب آن فروشنده از سوی یک مشتری، آن محصول یا خدمت در لیست سفارش فرد قرار می‌گیرد.

 

متقاضیان یادگیری زبان که می خواهند از این مهارت جهت تحصیل در دانشگاه های داخل، دانشگاه های خارج (اپلای کردن) و مهارت شغلی جهت مهاجرت استفاده کنند می توانند تمام خدمات تخصصی خود را به صورت متمرکز، ارزان‌تر و راحت‌تر از این سایت تهیه کنند.مزیت ما نسبت به رقبای داخلی، جامعیت خدماتی است که ارائه می‌دهیم یعنی سایت مایگریشن از اجتماع بیش از 10 نوع خدمت تشکیل شده است.

 

مایگریشن اسکیلز یا مهارت های مهاجرت، یک مرجع جستجو و انتخاب استاد زبان به همراه دروس و دوره های آموزشی فشرده و غیر فشرده مختلف برای یادگیری زبان آموزان است. با استفاده از پلتفرم آموزش آنلاین زبان مایگریشن اسکیلز می توانید با اساتید و آموزشگاه های مختلف آموزش زبان سراسر کشور ارتباط بگیرید و روند پیشرفت خود را در هر مرحله از یادگیری زبان خواهید دید. هدف ما در سایت مهارت های مهاجرت، آموزش مهارت های زبان شامل مکالمات عمومی انگلیسی، رایتینگ، ریدینگ، اسپیکینگ، لغات، گرامر و مهارت شنیداری زبان های مختلف (در فاز اول انگلیسی) به صورت آنلاین با کمترین هزینه و بی نیاز از صرف زمان و هزینه ی رفت و آمد برای مدرسین و زبان آموزان می شود.

 

در کلاس های آنلاین زبان تمرکز بر روی مهارت های مورد نیاز زبان آموز، تمرین مکالمه زبان آنلاین، استفاده از بهترین منابع و کتب برای یادگیری زبان، داستان های کوتاه انگلیسی، اخبار و فیلم های زبان های دیگر و استفاده از متدهای مختلف و جذاب آموزشی می باشد. در واقع مایگریشن اسکیلز به صورت تخصصی و حرفه ای تلاش می کند که پاسخی برای نیازهای هر نوع زبان آموزی داشته باشد و چه زبان آموزی دوست داشته باشد به تنهایی و از طریق خودآموز و بدون کمک مدرس زبان یادگیری را شروع کند و چه دوست داشته باشد که استاد زبان مسیر آموزش زبان را برای او مشخص کند می تواند در مایگریشن اسکیلز پاسخی به سوالات زبان خود پیدا کند. کلاس های آنلاین زبان مهارت های مهاجرت به صورت خصوصی و گروهی با استاد دلخواه زبان آموز در روزی که بخواهد برگزار می شوند.

 

در سایت مایگریشن اسکیلز می توانید اطلاعات کاملی راجع آزمون های داخل و خارج(آیلتس ، تافل و ...) به صورت تخصصی و حرفه ای پیدا کنید. همچنین روش های اپلای در دانشگاه های خارج، همچنین اطلاعات کاملی راجع زندگی و کار در کشورهای مقصد را برای شما آورده ایم.

 

بنیانگذاران این استارتاپ فارغ التحصیلان دانشگاه های صنعتی امیرکبیر و شریف می باشند که تجربه عمیقی در صنعت آموزش مقاطع تکمیلی کشور دارند.

 

فراگیری یک زبان جدید تجربه ی یک زندگی تازه است

این روزها فراگیری زبان انگلیسی به عنوان یک زبان بین المللی دغدغه بسیاری از کسانی است که سعی دارند از رویدادهای مختلف جهان آگاه گردیده و با پیشرفت های به دست آمده همگام باشند. مطالعه و درک محتوی متون مختلف موجود در کتب، روزنامه ها، مجله ها، سایت های اینترنتی و … یکی از راه های به روز رسانی اطلاعات می باشد که فراگیری زبان انگلیسی را امری اجتناب ناپذیر گردانیده است. بسیاری از شبکه های رادیویی و تلویزیونی دنیا اخبار علمی، فرهنگی، آموزشی، هنری و … را از سراسر دنیا جمع آوری کرده و به زبانی ساده و به دور از تکلف در اختیار مخاطبان خود قرار می دهند. بسیاری از افراد در گوشه و کنار دنیا به این اخبار دسترسی داشته و از آنها بهره می گیرند. ولی لازمه درک این همه اطلاعات و اخبار علمی و ارتباط با کل جهان به عنوان یک دهکده جهانی، فراگیری زبان انگلیسی است.

 

چرا مایگریشن اسکیلز

اهمیت و ضرورت فراگیری زبان انگلیسی و اطلاع از آنچه در این کره خاکی رخ می دهد ما را بر آن داشت تا به صورت حرفه ای و وسیع استارتاپ مارکت پلیس مایگریشن اسکیلز را متولد کنیم.


امروزه برای کسب موفقیت در زمینه‌ی شغلی و تحصیلی دانستن زبان انگلیسی یک ضرورت محسوب می‌شود. افرادی که می‌خواهند دانش خود را به‌روز نگه دارند و از پیشرفت دنیای علم و تکنولوژی جا نمانند باید زبان انگلیسی را بدانند و به آن تسلط داشته باشند. علاوه بر اینها دانستن زبان انگلیسی این امکان را برای افراد فراهم می‌کند تا با افراد برجسته در حوزه‌های تخصصی ارتباط برقرار کنند و دانش‌شان را در آن زمینه افزایش دهند.


برای یادگیری زبان انگلیسی روش‌ها و متدهای فراوانی وجود دارد ما سعي كرده ايم روش‌های مختلفی که امروزه برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده می‌شود را در سايت مايگريشن اسكيلز گردآوري کنیم تا زبان آموز براحتي به اطلاعات جامع دسترسي داشته باشد.

 

مایگریشن اسکیلز یا مهارت های مهاجرت وب‌سایتی است که در آن محتوا و منابع آموزشی مورد نیاز زبان آموزان مقاطع مختلف و همچنین خدمات مورد نیاز مهاجرت تحصیلی و شغلی را ارایه مینماید. اگر می‌خواهید مکالمه زبان خارجی را فرا بگیرید اگر می خواهید در آزمون های داخل و خارج شرکت کنید اگر قصد مهاجرت تحصیلی و شغلی دارید اگر قصد مهاجرت به روش های مختلف (سرمایه گذاری و …) را دارید، ما در مایگریشن اسکیلز قدم به قدم همراه شما هستیم. در این سایت تمام منابع و خدمات آموزشی به روز منتشر شده داخل و خارج از کشور را معرفی و ارایه می کنیم، اخبار حوزه زبان خارجی و امور مرتبط به مهاجرت را می‌گذاریم و در این مسیر با مشاوره‌ها و آزمون‌های مختلف زبان های داخل و خارج، شما را همراهی کرده و لحظه های خوشی را برایتان رقم می زنیم.

 

یکی از فرهنگ و فرصت هایی که تهدید کرونا برای ما ایجا کرد فرهنگ آموزش آنلاین و ماندن در خانه بود که علی رغم چالش ها و نبود زیرساخت های مربوطه توانست خود را به عنوان یک فرهنگ بر ما حاکم کند لذا با عنایت به همه گیری آموزش آنلاین در ایران ما یاد خواهیم گرفت.

 

چطور می‌توانیم زبان انگلیسی را در خانه یاد بگیریم؟

در سایت مایگریشن اسکیلز اساتید مطرح داخلی و خارجی، زبان را براساس جدیدترین منابع روز دنیا، به صورت صوتی و تصویری به شما آموزش خواهند داد.

 

مهمترین ویژگی‌های دوره‌های صوتی و تصویری مایگریشن اسکیلز:

1- می‌توانیم هر زمانی که دوست داشته باشیم، از آموزش‌ها استفاده کنیم.
2- می‌توانیم هر چندبار که دوست داشته باشیم، درس‌ها رو ببینم.
3- می‌توانیم قبل از استفاده از درس‌ها، نمونه‌های تدریس اساتید رو ببینم.
4- می‌توانیم هر چند ساعت که بخواهیم درس بخوانیم، سریع تر یا آهسته تر پیش برویم.
5- می‌توانیم بلافاصله پس از ثبت نام درس‌ها را دانلود کرده و در اختیار بگیریم.
6- می‌توانیم انتخاب کنیم که کدوم یک از مهارت‌های زبان انگلیسی را کار کنیم.
7- می‌توانیم توی خانه، محل کار، توی خودرو و یا هر جای دیگه‌ای از فیلم‌ها استفاده کنیم.

www.migrationskills.ir

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 3 فروردين 1400