افزودنی یک ماده فعال

فروش انواع مواد شیمیایی افزودنی فزودنی یک ماده فعال است که برای بهبود خواص خاص مانند عملکرد، بافت، کارایی، ماندگاری و بهره وری اضافه می شود. انواع افزودنی های موجود در بازار مانند افزودنی های پلاستیک، افزودنی های غذایی، افزودنی های ساختمانی، افزودنی های روان کننده، افزودنی های سوخت، افزودنی های پوششی و افزودنی های شیمیایی کشاورزی. محصولات پلاستیکی که در کاربردهایی مانند سپر مصنوعی، داشبورد، چرخ‌های فرمان، سرنگ‌های زیرپوستی پلاستیکی و مفاصل لگن مصنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرند از پلیمر مخلوط شده با ترکیب ترکیبی از مواد به نام افزودنی‌های پلاستیکی ساخته شده‌اند. افزودنی های غذایی موادی هستند که برای بهبود ماندگاری و همچنین افزایش طعم، ظاهر و سایر ویژگی های حسی به محصولات غذایی اضافه می شوند.
رشد بازار جهانی مواد افزودنی ناشی از افزایش پذیرش مواد سبک وزن در بخش خودرو و توسعه صنعت غذا و بسته بندی است. علاوه بر این، افزایش آگاهی در مورد گزینه های غذایی بهداشتی باعث افزایش تقاضا برای اقلام غذا و نوشیدنی بسته بندی شده است. طبق یک گزارش، صنعت غذا و نوشیدنی بسته بندی شده در 12 ماه گذشته حدود 3500 محصول غذایی جدید را در سراسر جهان عرضه کرده است. این اقلام غذایی و نوشیدنی بسته بندی شده به دلیل تازگی، بهداشت، طعم و سایر مشخصات به طور گسترده ای توسط افراد ترجیح داده می شود. این مشخصات با استفاده از طیف گسترده ای از افزودنی های غذایی مانند مونوسدیم گلوتامات (MSG)، شربت ذرت با فروکتوز بالا، صمغ گوار و نیتریت سدیم برآورده می شود. با این حال، چندین مقررات توسط نهادهای نظارتی برای استفاده مورد نظر از افزودنی‌ها پیش‌بینی می‌شود که مانع رشد بازار در طول دوره پیش‌بینی شود. افزودنی های غذایی مانند MSG و سولفیت می توانند باعث سردرد، قرمزی چشم و پوست، حالت تهوع، تعریق و اختلالات سلامتی شبیه به ضعف شوند، در صورتی که بیش از حد مشخص شده در معرض قرار گیرند.

برعکس، تحقیق و توسعه شدید در زمینه پزشکی برای مؤثرتر کردن داروها با استفاده از افزودنی‌های مختلف از جمله افزودنی‌های حل‌کننده، افزودنی‌های سورفاکتانت، افزودنی‌های تثبیت‌کننده و سایر افزودنی‌های والدین پیش‌بینی می‌شود که فرصت‌های سودآوری را برای گسترش بازار جهانی فراهم کند. .

تجزیه و تحلیل بازار جهانی مواد افزودنی بر اساس نوع محصول، استفاده نهایی و منطقه انجام می شود. بسته به نوع محصول، بازار به پلاستیک، مواد غذایی، ساخت و ساز، روان کننده، سوخت، پوشش، مواد شیمیایی کشاورزی، خوراک دارویی و غیره تقسیم می شود. افزودنی پلاستیک به نرم کننده ها، اصلاح کننده های ضربه، تثبیت کننده های UV و غیره تقسیم می شود. افزودنی های غذایی بیشتر به نگهدارنده ها، تقویت کننده های طعم و غیره تقسیم می شوند. مواد افزودنی ساختمانی به عوامل کند کننده، عوامل ضد آب و غیره تقسیم می شوند. افزودنی های روان کننده بیشتر به آنتی اکسیدان ها، بهبود دهنده های شاخص ویسکوزیته و غیره طبقه بندی می شوند. افزودنی های سوخت به تثبیت کننده های بنزین، تقویت کننده های اکتان و غیره تقسیم می شوند. افزودنی های شیمیایی کشاورزی به آلکوکسیلات ها، مخلوط امولسیفایر کشاورزی و غیره تقسیم بندی می شوند. افزودنی های پوشش به اصلاح کننده های رئولوژی، عامل مرطوب کننده و غیره تقسیم می شوند. افزودنی های خوراک دارویی به آنتی اکسیدان ها، آنتی بیوتیک ها و غیره تقسیم می شوند. سایر افزودنی ها عبارتند از: افزودنی های باتری، افزودنی های آکوافید، افزودنی های سیلیکونی و افزودنی های سطحی. عمده ترین کاربران نهایی تحت پوشش این مطالعه شامل بسته بندی، غذا و نوشیدنی، ساختمان و ساخت و ساز، مواد شیمیایی، خودرو، هوافضا، دامپروری و غیره است. بر اساس منطقه، بازار جهانی مواد افزودنی در سراسر آمریکای شمالی، اروپا، آسیا-اقیانوسیه و LAMEA مورد مطالعه قرار گرفته است. در حال حاضر آسیا و اقیانوسیه بیشترین سهم را در بازار جهانی به خود اختصاص داده است و پس از آن آمریکای شمالی و اروپا قرار دارند. شرکت های عمده معرفی شده در این گزارش شامل BASF SE، Clariant AG، Dow Inc.، Evonik Industries AG، Lanxess AG، Eastman Chemical Company، Milliken Chemical، PolyOne Corporation، Sanitized AG و BioCote Limited هستند.

بازار مواد افزودنی، بر اساس منطقه
پیش‌بینی می‌شود که اندازه بازار افزودنی‌های آسیا-اقیانوسیه در طول دوره پیش‌بینی با 5.3 درصد CAGR رشد کند و 38.3 درصد از سهم بازار افزودنی‌ها در سال 2020 را به خود اختصاص دهد. اصلاح‌کننده‌های رئولوژی، مواد پراکنده، مرطوب کننده، اصلاح کننده ضربه و افزودنی‌های ضد کف در مواد پوشش بیرونی راه آهن و زیردریایی ها استفاده می شود. این به نوبه خود، تولیدکنندگان مواد افزودنی را مجبور کرده است که تولید مواد افزودنی را که مقاومت بالایی در برابر خوردگی نشان می‌دهند، چند برابر کنند و در نتیجه از سطوح بیرونی محافظت کنند. بنابراین، توسعه بخش حمل و نقل عمدتاً بخش راه آهن در ژاپن و بخش های تولید زیردریایی و کشتی در چین و هند به عنوان عوامل کلیدی افزایش دهنده رشد بازار مواد افزودنی در آسیا و اقیانوسیه عمل می کنند.

 

 
 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 29 دی 1400
کوپلر چیست؟

در جواب به پرسش کوپلر چیست؟ در صورتی که قصد داشته باشیم به صورت خلاصه پاسخ این پرسش را بدهیم، بایستی اذعان کرد کوپلرها قطعات مکانیکی برای اتصالات دو آرماتور در امتداد هم یا این که در خمش های 90 درجه هستند که جنس سخت و مقاومت بالایی را دارا هستند.

به کار گیری از این قطعات مکانیکی امروزه با اعتنا به ساختار آن و مزایای اقتصادی و کاربری که دارد، در ساخت بسیار کلان میباشد. در این مقاله با موضوع کوپلرچیست، درخدمت شما هستیم.

می بایست تکمیل کنیم که کوپلر در واقع یک قطعه مکانیکی میباشد که جنس آن از فولاد CK45 بوده و غالبا در مهندسی برای اتصال میلگردها و آرماتورها در اندازه های متفاوت به کار گیری میشوند.

 این قطعه سبب می‌شود تا دو آرماتور ساختاری یک دست پیدا نماید و به هم متصل خواهد شد. این کوپلر یا این که به عبارتی کوپلینگ ها نقش مهمی مانند اورلپ ها دارند که استحکام و عملکرد آن به مراتب بیشتر میباشد.

آنان معمولا همان طور که در بالا گفتیم، در بنا های بتنی مورد به کار گیری قرار میگیرند. این قطعه مکانیکی امروزه از شایسته ترین و شناخته گردیده ترین قطعه ها در اتصالات مکانیکی میباشد که در نقاط گوناگون یک بنا به کار می رود و همینطور می شود به مکان خم های آرماتور نیز از این قطعه استفاده کرد.

کوپلر چیست؟

کاربردهای کوپلر چیست؟

  • به کارگیری از کوپلرها در ایجاد کرد بنا هایی نظیر بیمار‌ستان ها، ساختمان بلند ها، هتل ها، پل ها، منزل های مسکونی و …

  • به کار گیری از کوپلر برای جابجایی نیرو میان آرماتورها در اندازه های متفاوت که به نوعی می توان آن را ایده آل ترین نوع اتصال برای جابجایی این نیرو دانست

  • به کارگیری از کوپلرها در کامل شدن بنا های عمرانی که میتواند تعداد متعددی میله و میلگرد در آن به کار رفته باشد

  • تعمیر و نوسازی ساختمان ها

  • انواع کوپلر

  • همان طور که گفتیم، کوپلرها غالبا در بنا ها نقش مهمی دارند و در کل نقاط یک بنا بتنی یا این که به جای خم های آرماتور میتوانند به کار روند.

انواع کوپلر

  • کوپلرهای استاندارد: کوپلرهای میانی به دو نوع کوپلر با رزوه چپ و راست و کوپلر تبدیل تقسیم بندی میشوند که از مرسوم ترین قطعات اتصالات مکانیکی می باشند.

  • کوپلر انتهایی: این کوپلرها برای خم های 90 سکو که میتوانند در یک بنا بسیار وجود داشته باشند و عمل را نقص‌ نمایند به عمل می رود. این کوپلرها دارنده پباده سازی مخروطی شکل بوده و با اعتنا به آئین نامه ACI-355 پباده سازی گردیده اند.

  • همچنین بایستی به گونه های دیگر کوپلر اشاره نمود که عبارتند از:

  • کوپلر پیچی قفل شونده

  • کوپلر مکانیکی

  • کوپلر پلی اتیلن

  • کوپلر گروتی

  • کوپلر پرسی

  • کوپلر تبدیلی

  • کوپلر جوشی

  • کوپلر چپ و راست

کوپلر استاندارد

کوپلراستاندارد یک نوع از پر استفاده ترین و پر مصرف ترین نوع کوپلر ( وصله مکانیکی ) ها ( گونه های کوپلر یا این که وصله مکانیکی : کوپلر انتهایی، کوپلر پیچی، کوپلر تبدیل، کوپلر جوشی بنا، کوپلر چپ و راست و … ) به‌حساب می‌آید که در تمامی مکان سازه های بتنی امکان مصرف را دارا می باشد. کوپلر استاندارد را اصطلاحا کوپلر رزوه را ستگرد نیز خطاب می نمایند و این اسم گذاری به این دلیل میباشد که رزوه داخلی کوپلر استاندارد از نوع راستگرد است .

کاربرد کوپلر استاندارد

کوپلر استاندارد هنگامی امکان مصرف پیدا می نماید که قابلیت و امکان چرخش آرماتور ها ( دست کم یکی آرماتورها ) در درون بتن وجود داشته باشد.

کوپلر استاندارد برای میلگرد های با سایز 16 تا 50 ایجاد می گردد کوپلر استاندارد یا این که کوپلر رزوه راستگرد جهت تحمل نیرو های وارده برای آرماتور رده S 500 AVI و مطابق با آئین نامه ACI318 از نوع تیپ 2 پباده سازی گردیده است ، به این ترتیب مطابق آئین نامه نام برده سوای محدودیت در کلیه بخش های بنا قابل به کار گیری است و لذا ضایعات آرماتور ها به صفر خواهد رسید .

به صورت نرمال توصیه می شود در ستون ها برش میلگرد ها به ارتفاع 6 متر شکل گیرد، که در این صورت تعداد کوپلر لازم هم کاهش خواهد یافت.

کوپلر پیچی

از کوپلر پیچی وقتی که آرماتور های ما از ارتفاع کمی برخوردار باشند، جهت ساخت اتصال مکانیکی در آرماتور ها به کارگیری شود. درواقع مواردی که ارتفاع آرماتور ها نزدیک به 20 سانتی متر هستند، کوپلر پیچی امکان استفاده را پیدا کرده و آرماتور بندی را میسر خواهد ساخت.

کوپلر گروتی

این نوع کوپلر، ابزاری ایده‌ال برای وصله میلگرد در قطعات پیش ساخته بتنی هست. با به کار گیری از این نوع وصله می‌توان قطعات پیش‌ساخته را به راحتی و فقط با تزریق گروت از مجاری در نظر گرفته شده به یکدیگر متصل کرد.

این وصله ها در یک پایان دارنده یک محفظه برای تزریق گروت می باشد و در انتهای دیگر اتصال، همچون کوپلرهای میانی، توسط رزوه اجرا میشود.

در قطعات پیش ساخته کانال آرماتور بوسیله کوپلرهای میانی بسته میشود و در بخش اتصال دو ردیف به یکدیگر کوپلرهای گروتی تعبیه می گردند. که از یک سمت به میلگردها طولی بوسیله رزوه اتصال مییابد و سمت دیگر آن با به کارگیری از درپوش‌هایی مسدود می گردد تا در طول عملیات بتن‌ریزی با بتن لبریز نشود. بعد از بتن ریزی و فراهم شدن قطعات و جابجایی آن‌ها به محل نصب، میلگرد انتظار ردیف قبلی وارد محفظه کوپلر گروتی گردیده و گروت از طریق لوله‌هایی که به محیط متصل هستند تزریق می گردد تا محیط کاملا از گروت لبریز گردد.

این نوع وصله مکانیکی علاوه بر استفاده در تشکیل دادن قطعات پیش‌ساخته، از سوی دیگر قادر است برای ادامه دادن میلگردهایی که ارتفاع آنان از ارتفاع مهاری کمتر میباشد به کار گرفته گردد.

در برخی مورد ها به دلایل متفاوت نظیر خطا انسانی و یا این که بریده شدن میلگردهای انتظار بوسیله سارقین ارتفاع مهاری میلگردهای انتظار برای وصله میلگردها کوتاه می گردد.

در این مورد ها می بایست از روش و یا ابزاری برای امتداد میلگردهای انتظار بهره مند شد. کوپلرهای گروتی می توانند همچون کوپلرهای پیچی برای امتداد میلگردهای انتظار به کارگیری شوند. ولی از آن جا که این نوع از وصله‌های مکانیکی هزینه به مراتب کمتری نسبت به کوپلرهای پیچی دارا هستند، می توانند در مواقعی که در مشکلات مالی در پروژه اذن به کار گیری از کوپلرهای پیچی را نمی‌دهد، جایگزین قابل قبولی برای کوپلرهای پیچی باشد.

کوپلر تبدیلی

این کوپلر با داشتن دو سایز گوناگون در دو طرف قابلیت و امکان اتصال دو آرماتور با قطرهای مختلف را مهیا میاورد. کوپلرهای تبدیل با اختلاف یک سایز در دو طرف از محصولات دائمی اتصالات مکانیکی کاوه گستر بوده و در شکل نیاز مصرف کننده، کوپلر تبدیل با هر سایز درخواستی ایجاد می‌شود . این نوع کوپلر برای میلگرد سایز 20 تا 50 در کمپانی های اتصالات مکانیکی ساخت و ساز می گردد.

کوپلر چپ و راست چه میباشد؟

کوپلر چپ و راست در صورتی مورد استفاده قرار می‌گیرد که در هیچ یک از آرماتورها قابلیت چرخش نیاز نباشد. رزوه داخلی کوپلر از یکطرف راست گرد و از طرف دیگر چپ گرد است.

در کوپلر چپ و راست رزوه های تولید گردیده در انتهای دو آرماتور یک کدام از راست گرد و دیگری چپ گرد هستند. با چرخاندن کوپلر چپ و راست رزوه های دو آرماتور با کوپلر مشغول گردیده و به دنبال آن رزوه ها تا آخر درون کوپلر بسته خواهند شد.

کوپلر چپ و راست برای میلگرد سایز 16 تا 50  ایجاد می گردد و امکان ساخت کوپلر به طور مخصوص با ارتفاع و گام درخواستی وجود دارد.

اما خوب میباشد بدانید محصول کوپلرچپ و راست تولیدی  عموماً فولاد آلیاژی 1.1191 میباشد همینطور ساخت کوپلر های منحصر به فرد برای مفاد خاص امکان پذیر است.

مجموعاَ می توان اذعان کرد کوپلر چپ و راست را می قدرت نوعی از کوپلر دانست که در وضعیت خاص استفاده می شود ، کوپلر چپ و راست وقتی که آرماتورها قابلیت چرخش را ندارند کاربرد دارد، یعنی درفرصت اتصال کوپلر چپ و راست ، کوپلر را بایستی بچرخانیم و آرماتور را به یکدیگر وصل کنیم. رزوه کوپلر چپ و راست به صورت یک اتصال چپ گرد و یک اتصال راستگرد است.

قیمت دستگاه کوپلر میلگرد

قیمت این کالا نیز همچون مثال های مشابه خود در بازار به فاکتورهای گوناگونی همانند نوسانات بازار ارز مملکت و ارزش تمام شده برای تنظیم مواد اولیه آن بستگی داشته و بر همین اصل نمی توان به صورت ثابت، هیچ ارزش دقیق و تعیین شده ای را برای شما خریداران عزیز اعلام کنیم.

سخن پایانی

ما در این مقاله به طور کامل به شما توضیحاتی در رابطه با کوپلر، انواع کوپلر و قیمت کوپلر ارائه نمودیم که در صورت مطالعه کامل این مقاله هیچ گونه ابهامی در رابطه با کوپلر برای شما باقی نمی ماند.

در پایان از شما سپاس گذاریم که تا انتهای مقاله با ما همراه بودین. اگر سوالی در رابطه با کوپلر و انواع آن داشتید، در قسمت کامنت ها برای ما ارسال نمایید تا در اسرع وقت کارشناسان ما به سوال شما پاسخ دهند.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 26 دی 1400
مزایای خرید آنلاین لباس بچه گانه دخترانه

به گزارش همشهری آنلاین، خرید لباس بچه‌گانه احتمالا بسیار دشوارتر و پیچیده‌تر از خرید برای نوزاد است. زیرا برای تامین امنیت و راحتی نوزادها معمولاً از لباس‌های ساده‌تر با کمترین تزئینات شامل تور و نگین و غیره استفاده می‌شود. با توجه به تنوع بالای برندها و انواع پوشاک دخترانه، ممکن است دچار سردرگمی شده باشید. برای رهایی از این مشکل و تجربه یک خرید رضایت بخش، در ادامه معیارها و نکات مهم در هنگام خرید لباس بچه گانه دخترانه را برایتان بازگو می‌کنیم.

مزایای خرید آنلاین لباس بچه گانه دخترانه

راهنمای خرید لباس بچه دخترانه.jpg

 

کیفیت حرف اول را می‌زند

توجه داشته باشید که خرید لباس بچه گانه ارزان بدون در نظر گرفتن کیفیت لباس، برای کودکان که زمان و انرژی خود را صرف تمیز و سالم نگه داشتن آنچه پوشیده اند نمی‌کنند، چندان کار عاقلانه ای نیست. بنابراین، هنگام خرید لباس بچه گانه دقت کنید که از کیفیت بالایی برخوردار باشد و با چند بار شستشو و قرار گرفتن در معرض نور آفتاب زیبایی اولیه خود را از دست ندهد.

کیفیت کالا عمدتاً توسط جنس پارچه، برند و کیفیت دوخت مشخص می‌شود. بر این اساس، بهتر است از لباس‌هایی با پارچه مرغوب استفاده کنید. شاید در نگاه اول مرغوبیت پارچه به صد درصد پنبه بودن آن تعبیر شود اما برای لباس کودکان بالای یک سال لزوماً اینگونه نیست. پارچه‌های پنبه صد درصد، مناسب ترین انتخاب برای پوست بسیار حساس نوزادان است. اما با افزایش سن کودک و تحرک بیشتر او، وجود مقداری لاکرا یا اسپان در بافت پارچه می‌تواند به افزایش عمر و مقاومت بیشتر لباس در برابر خرابی و شستشو منجر شود.

کاربرد لباس‌ها را مشخص کنید

دختر شما در حال رشد است و به بازی و تحرک بالا نیاز دارد. بنابراین، بهتر است لباس‌های بیرون و خانگی را با ویژگی‌های متناسب با کاربرد آن‌ها انتخاب و خریداری کنید. شما می‌توانید لباس‌های از جنس جین و ساتن و دارای کمربند، تور، زیپ و تزئینات متنوع را برای بیرون از منزل، مهمانی و مجالس مهم خریداری کنید؛ اما استفاده از آن‌ها در خانه موجب آزار کودک می‌شود.

تزئیناتی مانند تور، پاپیون، نگین و غیره که با چسب به لباس بچه گانه دخترانه می‌چسبند، در صورت شستشوی مکرر جدا خواهند شد. لباس‌های راحتی و خانگی مکرراً کثیف شده و شسته می‌شوند. به این ترتیب، لباس‌هایی با تزئینات چسبی به زودی زیبایی خود را از دست می‌دهند و بهتر است این تزئینات به لباس دوخته شده باشند. این امر حتی می‌تواند امنیت بیشتری به کودک شما ببخشد و از بلعیده شدن تزئینات توسط کودک 1 تا 2 ساله جلوگیری کند.

بهترین رنگ لباس بچه گانه دخترانه

برخی والدین ترجیح می‌دهند لباس‌هایی با رنگ تیره برای کودک خود تهیه کنند؛ زیرا رنگ‌های تیره معمولا کثیفی لباس را پنهان می‌کنند و زحمت والدین برای شستشوی مکرر آن‌ها را کاهش می‌دهند. رنگ لباس‌ها به طور چشمگیری در روحیه کودکان مخصوصاً دختران تاثیر دارد. بنابراین، توصیه می‌شود از رنگ‌های روشن در انتخاب لباس دخترانه بهره بگیرید.

ترکیب رنگ لباس بچه دخترانه

 

متخصصین عقیده دارند که از طریق انتخاب رنگ لباس‌ها و تاثیر آن‌ها بر ناخودآگاه کودک خود می‌توانید روحیه و شخصیت وی را پرورش داده و حس مثبت و انرژی بیشتری در کودک خود ایجاد کنید. برای مثال، رنگ‌هایی با تن‌های قرمز موجب افزایش حس هیجان و انرژی در کودکان می‌شوند. رنگ آبی در مقابل، حس آرامش آن‌ها را افزایش می‌دهند. همچنین لباس‌های صورتی آن‌ها را بامزه تر و دوست داشتنی تر نشان می‌دهند و موجب افزایش حس آرامش در آن‌ها می‌شوند.

اگر می‌خواهید از رنگی بهره بگیرید که ویژگی‌های تلفیقی داشته باشد، لباس بچه گانه دخترانه بنفش را انتخاب کنید. این رنگ تجلی گر ثروت و لوکس بودن است و برای مهمانی‌ها انتخاب خوبی به نظر می‌آید. از طرف دیگر، سبز نیز می‌تواند انتخابی مناسبی برای تقویت توانایی‌ها و تمرکز و همچنین تسکین اضطراب‌ها و استرس‌ها باشد. توجه داشته باشید که از سنین 3-4 سالگی باید از ذوق و سلیقه فرزند خود نیز در انتخاب رنگ و طرح لباس‌ها استقبال کنید. این امر می‌تواند اعتماد به نفس کودک را افزایش داده و در ذهن کودک حس مثبتی نسبت به لباس خریداری شده ایجاد کند.

لباس‌های تنگ نخرید

لباس‌های تنگ ظاهر جذاب و زیبایی دارند؛ اما تنها برای مدت بسیار کمی قابل استفاده هستند. کودکان به سرعت رشد می‌کنند و قد و وزن آن‌ها دائما در حال تغییر است. بنابراین، خرید لباس بچگانه ای که دقیقاً سایز آن‌ها است، خرید مقرون به صرفه ای نخواهد بود. لباس بچه گانه خواب و راحتی می‌تواند یک سایز بزرگتر خریداری شود تا برای مدت طولانی تری قابل استفاده باشد.

از طرف دیگر، لباس‌های تنگ می‌توانند پوست حساس کودک را آزار دهند و به عاملی دست و پا گیری در هنگام بازی و دویدن تبدیل شوند. توصیه می‌کنیم که راحتی کودک را در اولویت قرار دهید و لباسی را انتخاب کنید که حس آزادی به وی ببخشد. استفاده از شلوارهای کمر کشی برای این رده سنی انتخاب بهتری است و تعویض آن راحت تر خواهد بود.

استفاده از حراج‌های فصلی

تاثیر تغییرات فصلی را در خرید لباس بچه گانه دخترانه فراموش نکنید. کودکان در سال‌های ابتدایی زندگی خود سریع تر رشد می‌کنند و به همین دلیل، ممکن است لباس خریداری شده در تابستان گذشته برای سال بعد قابل استفاده نباشد. بهتر است لباس‌ها را یک سایز بزرگتر خریداری کرده و از خرید لباس متناسب با سایز کودک در انتهای هر فصل خودداری کنید. در عوض، می‌توانید از حراج آخر فصل برای خرید لباس‌های با سایز مورد نیاز سال بعد بهره بگیرید. لباس بچه گانه‌هایی مانند کاپشن و پلیور که احتمالا ماندگاری بیشتری دارند را با سایز بزرگتر خریداری کنید که تا حداقل 2 سال قابل استفاده باشند.

مزایای خرید آنلاین لباس بچه گانه دخترانه

لباس‌های دخترانه معمولا تزئینات بسیار بیشتری دارند و در هنگام خرید نمی‌توانید از ماندگاری و کیفیت بالای آن اطمینان پیدا کنید. این در حالی است که در هنگام خرید آنلاین امکان بهره گیری از نظرات و تجربیات سایر خریداران و مشتریان وجود دارد. همچنین خرید حضوری لباس به همراه کودک می‌تواند بسیار دشوار باشد؛ اما این دشواری در خرید آنلاین از بین می‌رود. کافی است در خانه بنشینید و محصولات و کالاهای متنوع را در فروشگاه‌های اینترنتی بررسی و مقایسه کنید. در انتها، خرید شما در مدت زمانی کوتاه درب منزل به دست شما می‌رسد.

خرید اینترنتی به شما این فرصت را می‌دهد که در فروشگاه‌هایی از سراسر ایران به دنبال کالای مورد نیاز خود بگردید و محدودیت جغرافیایی را از خرید خود حذف کنید. به این ترتیب، می‌توانید کالاهای مختلف و ویژگی‌هایی مانند قیمت، طراحی، برند، جنس پارچه و… را در آن واحد با یکدیگر مقایسه کرده و با دانستن سایز و سلیقه فرزند خود، خریدتان را نهایی کنید. فروشگاه اینترنتی شمال مال با ایجاد امکان پرداخت در محل در سراسر کشور، ارائه بهترین، زیباترین، مرغوب ترین و باکیفیت ترین کالاها به شما عزیزان را تضمین می‌کند.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 23 دی 1400
سوله سازی

ما در این مقاله قصد داریم به شما عوامل موثر بر قیمت و کیفیت در سوله سازی را معرفی نماییم و همچنین به شما راهکاری را ارائه نماییم که چگونه با سوله سازی دو طبقه در هزینه ها صرفه جویی نمایید.

عوامل موثر بر قیمت سوله سازی

عرض و ارتفاع از مهمترین عناصر در سوله سازی هستند. اسپردها و ارتفاعات تعیین می کند که در هر متر مربع چند کیلوگرم فولاد باید مصرف شود. دانستن این وزن در هر متر به شما این امکان را می دهد که وزن کل سازه را با توجه به طول آن تعیین کنید. اما این تمام مسئله نیست، تا کنون فقط هزینه پروژه اسکلت فلزی را متوجه شده اید و علاوه بر اسکلت فلزی، به تعیین قیمت فونداسیون و بنایی و سقف نیز برای تعیین قیمت سوله سازی نیاز دارید.

متأسفانه از آنجایی که فونداسیون و سنگ تراشی در تخصص ما نیست، از قیمت گذاری آن خودداری می کنیم، اما در نظر داشته باشید که پلان فونداسیون باید توسط شرکت سوله سازی به صورت رایگان در اختیار شما قرار گیرد. یکی دیگر از مواردی که روی قیمت تاثیر می گذارد وضعیت خاک شماست که باید با توجه به تراکم خاک و مقاومت آن مشخص شود. در برخی موارد اگر زمین ناهمواری و اختلاف سطح زیادی دارد باید بدانید که این مشکل باید حل شود و سطح زمین باید صاف باشد که می تواند هزینه های پنهانی را برای شما ایجاد کند.

نوع دیواری که باید استفاده کنید بستگی به هدف شما دارد، اما در اینجا برخی از انواع دیوار ارزان قیمت معرفی شده است:

  • بلوک

  • آجر

  • آجر دو طرفه

  • ساندویچ پانل و غیره.

سوله سازی دو طبقه چیست؟

سولهها می توانند دارای چند طبقه باشند. برخی از کارفرمایان در برخی موارد سوله دو طبقه را سفارش می دهند که می توان این کار را انجام داد. به طور کلی کاربری هایی مانند پذیرایی در شرکت های صنعتی که ترجیح می دهند طبقه دوم اداری باشد و سایر کاربری ها تصمیم به ایجاد طبقه دوم می گیرند.

وقتی که در سوله سازی به طبقات یک سوله اضافه می شود، چندین بحث جدید ایجاد می شود:

 اول اینکه ارتفاع سوله افزایش می یابد و این باعث می شود بار باد در سوله کارآمدتر شود، بنابراین سازه باید قوی تر باشد زیرا به معنای مصرف بیشتر فولاد و افزایش قیمت است

نکته بعدی بار و فشار است که از طبقه دوم وارد سازه می شود، هر چقدر از طبقه دوم برای تجهیزات سنگین استفاده شود، سازه باید به همان اندازه استحکام داشته باشد، اما نکته مهم در اینجا این است که وقتی طبقه دوم بار و فشار باشد، زلزله می تواند تهدیدی بزرگتر از باد باشد.

حال به منظور رفع این مشکل باید فولاد بیشتری مصرف شود که دوام سوله را به حد استاندارد می رساند. بنابراین متوجه شدیم که برای یک سوله دو طبقه، سازه باید مستحکم شود که قطعاً منجر به افزایش قیمت قابل توجهی می شود که در زمانی که قیمت زمین در این منطقه بالا باشد، از نظر اقتصادی به صرفه خواهد بود. اما اگر قیمت زمین بالا نیست، بهتر است زمین بیشتری خریداری کنید و متراژ سوله سازی را افزایش دهید یا از 2 سوله استفاده کنید.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 22 دی 1400
رفع مشکلات رایج یخچال

راه حل های ساده برای چهار مشکل رایج یخچال را بیاموزید: خرابی یخ ساز، نشت آب روی زمین، خرابی خنک کننده و سر و صدای زیاد.

یخچال یکی از معدود وسایلی است که در خانه شما به طور مداوم در روز یا شب کار می کند و غذای شما را سرد نگه می دارد. اگر در نظر بگیرید که یک یخچال چقدر باید کار کند، در واقع بسیار شگفت انگیز است که آنها به ندرت خراب می شوند. در موارد نادری که یخچال شما از کار می افتد، ممکن است با هزینه تعمیرات بالا و هزینه جایگزینی تمام مواد غذایی از دست رفته مواجه شوید. نترس! این مقاله اینجاست تا هر آنچه را که باید در موردتعمیر یخچال فریزر خود بدانید را به شما بگوید. ممکن است تعجب کنید که بدانید تعمیرات در واقع بسیار آسان است و فقط به دانش کمی در مورد دستگاه و کمی صبر نیاز دارد. بیایید با برخی از اطلاعات اولیه شروع کنیم.

یخچال و فریزر از دو جزء اصلی تشکیل شده است: کویل کندانسور و کویل اواپراتور. یک خنک کننده مایع توسط یک کمپرسور و یک موتور از طریق این سیم پیچ ها به گردش در می آید. مایع مبرد در کندانسور خنک می شود. سپس به سمت اواپراتور جریان می یابد. در اواپراتور، هوای دستگاه با تماس با سیم پیچ پر از مایع خنک می شود. کندانسور یخچال یا فریزر سیم پیچ بیرونی دستگاه است. اواپراتور سیم پیچ در داخل است. مایع خنک کننده توسط یک کمپرسور در سیستم به گردش در می آید.

ابزار مورد نیاز

  • پیچ گوشتی 4 در 1

  • آچار قابل تنظیم

  • سشوار

  • برس بلند

  • راننده مهره

  • وکیوم

رفع مشکلات رایج یخچال

تعمیر یخچال فریزر ال جیبه احتمال زیاد می توانید تعمیر یخچال را خودتان حل کنید، مقداری پول پس انداز کنید و از هزینه و ناراحتی یک قرار سرویس جلوگیری کنید. مقاله زیر شما را با ساده ترین راه حل ها برای رایج ترین خرابی های یخچال آشنا می کند.

حل مشکل تعمیر یخساز یخچال

  • به جای جستجوی «سرویس یخچال در نزدیکی من»، از این راهنما برای تعمیر یخچال خود استفاده کنید.

  • زمانی که یک یخ ساز کار نمی کند یا فقط مکعب های ریز تولید می کند، معمولاً به این دلیل است که منبع آب تا حدی یا به طور کامل مسدود شده است.

  • برای پیدا کردن و رفع انسداد، سه نقطه مشکل رایج را بررسی کنید. در مراحل زیر به جزئیات بیشتری خواهیم پرداخت.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 21 دی 1400
توسعه اپلیکیشن موبایل چیست؟

توسعه اپلیکیشن موبایل چیست، چگونه کار می کند و چرا برای کسب و کار شما مهم است؟ در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد توسعه اپلیکیشن موبایل برای مشاغل کوچک بدانید، گردآوری شده است.

توسعه اپلیکیشن موبایل ایجاد نرم ‌افزاری است که برای اجرا بر روی دستگاه‌ های تلفن همراه طراحی شده و برای بهره‌ گیری از ویژگی‌ ها و سخت ‌افزار منحصر به ‌فرد آن محصولات بهینه شده است.

توسعه اپلیکیشن موبایل چیست؟

 

با توجه به افزایش محبوبیت تلفن ‌های هوشمند و تبلت ‌ها، توسعه برنامه‌ های کاربردی تلفن همراه یک رسانه محبوب برای ایجاد نرم ‌افزار است. در واقع اپلیکیشن ‌های موبایل به عنصری ضروری برای اکثر کسب ‌و کارها تبدیل شده ‌اند و پیش ‌بینی می ‌شود که درآمد آن در سال 2022 به 800 میلیارد دلار برسد. این صنعت پربار و در حال رشد، کسب ‌و کارها را از هر گوشه ‌ای از بازار جذب کرده است، زیرا مصرف‌ کنندگان خود را از محاسبات رومیزی جدا می ‌کنند و به این صنعت روی می‌ آورند.

ایجاد برنامه های کاربردی تلفن همراه بیشتر ریشه در توسعه نرم افزار سنتی دارد. با این حال نتیجه نهایی، نرم افزاری است که برای استفاده از ویژگی ها و سخت افزار منحصر به فرد دستگاه های تلفن همراه طراحی شده است. گوشی های هوشمند مدرن مجهز به بلوتوث، NFC، سنسورهای ژیروسکوپی، GPS و دوربین هستند. می توان از آنها برای واقعیت مجازی یا افزوده، اسکن بارکد و موارد دیگر استفاده کرد. برنامه های تلفن همراه باید از طیف کاملی از ویژگی های گوشی هوشمند استفاده کنند که گفتن آن آسان تر از انجام آن است.

با توسعه نرم افزار رایانه های شخصی رومیزی، برنامه نویسان باید برنامه ای ایجاد کنند که بتواند روی حداقل مجموعه سخت افزاری کار کند. همین امر در مورد برنامه های کاربردی موبایل نیز صدق می کند، اگرچه تفاوت های سخت افزاری در این مورد بسیار کمتر است. در عین حال، سخت ‌افزار موجود در گوشی‌ های هوشمند و تبلت‌ ها با لپ ‌تاپ‌ ها و رایانه ‌های رومیزی کاملاً مطابقت ندارد، به این معنی که برنامه ‌های موبایل باید به گونه‌ای طراحی شوند که عملکرد بهینه را نشان دهند.

به عنوان مثال یک برنامه بازی در عناصر گرافیکی خود به دلیل پردازنده های گرافیکی کمتر قدرتمند در دستگاه های تلفن همراه محدود است. با این اوصاف رایانش ابری انجام بازی‌های موبایلی را آسان‌تر از همیشه می‌کند. بازی‌های محبوبی مانند Fortnite، Hearthstone و PUBG بازیکنان را در رایانه‌ ها، تلفن ‌ها و حتی کنسول‌ ها متصل می‌ کنند.

 

ملاحظات توسعه اپلیکیشن موبایل

حل مشکل عملکرد در هر دستگاه در نهایت به توسعه یک برنامه به صورت بومی در آن دستگاه بستگی دارد. این به معنای طراحی کد به طور خاص برای سخت افزار در یک دستگاه خاص است. در نمونه دستگاه‌های iOS این امر بسیار آسان است، زیرا توسعه‌دهندگان تلفن همراه برای دستیابی به قابلیت استفاده جهانی فقط به نسخه‌های برنامه برای iPhone و iPad نیاز دارند. با این حال برای دستگاه های اندرویدی، هر گوشی هوشمند یا تبلت بر روی سخت افزارهای مختلف و نسخه های مختلف سیستم عامل اجرا می شود.

از سوی دیگر برنامه های مبتنی بر وب به دستگاه وابسته نیستند. آنها از مرورگر وب استفاده نمی کنند و توسعه آنها را ارزان تر و دسترسی به آنها را آسان تر می کند. با این حال عملکرد آنها با یک برنامه بومی مقایسه نمی شود. به عنوان مثال با برنامه های تحت وب نمی توانید از ویژگی های کامل گوشی استفاده کنید یا اعلان های مناسب ارسال کنید و کمتر حرفه ای به نظر می رسند.

 

انواع اپلیکیشن های موبایل و زبان های برنامه نویسی

مانند نرم افزارهای دسکتاپ، اپلیکیشن های موبایل نیز با استفاده از طیف وسیعی از زبان های برنامه نویسی و چارچوب ها طراحی می شوند. در حالی که محبوب ‌ترین سیستم ‌عامل ‌ها، iOS و Android، در استاندارد سازی انواع توسعه برنامه ‌های تلفن همراه در دسترس برنامه ‌نویسان کار بسیار خوبی انجام داده ‌اند، برنامه ‌ها همچنان می ‌توانند متفاوت باشند. در اینجا برخی از انواع برنامه های تلفن همراه آورده شده است:

  • برنامه های بومی

اینها برنامه هایی هستند که برای یک پلتفرم خاص (iOS یا Android) با استفاده از ابزارهای توسعه نرم افزار و زبان های پشتیبانی شده توسط آن سیستم عامل ها ایجاد شده اند. iOS از Xcode و Objective-C استفاده می کند، در حالی که اندروید از Eclipse و Java استفاده می کند. توسعه دهندگان اغلب برنامه های بومی را به دلیل توانایی آنها در استفاده از پتانسیل کامل دستگاه ترجیح می دهند.

با رایج‌ تر شدن دستگاه‌ های خانه هوشمند، توسعه‌ دهندگان برنامه ‌های منحصر به ‌فردی ایجاد می‌ کنند که مواردی مانند پوشیدنی‌ ها، حسگرهای اینترنت اشیا و صفحه ‌نمایش ‌های هوشمند را برای تجربه ‌های شخصی‌ سازی شده یکپارچه می‌کنند. البته توسعه برای هر پلتفرم فرآیندی پرهزینه و زمان بر است که برای همه مشاغل کار نمی کند.

  • برنامه های HTML5

بر اساس استانداردهای تقریباً جهانی فناوری های وب – HTML5، جاوا اسکریپت و CSS – این نوع برنامه تلفن همراه رویکردی برای توسعه تلفن همراه دارد که یک بار اجرا می شود. برنامه‌های توسعه‌ یافته در این چارچوب با بسیاری از پلتفر م‌ها سازگار هستند و برای اطمینان از عملکرد کامل در هر سیستم عامل، تنها به حداقل تغییرات نیاز دارند.

برنامه ‌های HTML5 همچنان می ‌توانند اعلان‌ های دسکتاپ ارسال کنند و تعاملات را از طریق ایمیل و سایر راه ‌ها آغاز کنند. قابلیت استفاده برنامه های وب را کاهش ندهید اما به خاطر داشته باشید که مصرف کنندگان بیشتر از یک برنامه بومی استفاده می کنند.

  • برنامه های ترکیبی

این برنامه ها مستلزم ایجاد یک محفظه توسعه یافته در سیستم بومی است که امکان جاسازی یک برنامه HTML5 را در آن فراهم می کند. این به برنامه ها اجازه می دهد تا از عناصر متنوع و منحصر به فرد هر سیستم بومی استفاده کنند. قبل از ایجاد اپلیکیشن برند خود از برنامه های موجود برای تاثیرگذاری بیشتر استفاده کنید. به عنوان مثال، با استفاده از بازاریابی متمرکز بر موبایل در سرویس‌هایی مانند Yelp، Facebook و Google Maps می‌توانید ترافیک را هم به وب ‌سایت و هم به مکان واقعی خود هدایت کنید.

اگر نیاز به توسعه و طراحی اپلیکیشن موبایل دارید می توانید از خدمات شرکت اپمون استفاده نمایید. این شرکت طراحی و توسعه اپلیکیشن با بهره گیری از بهترین متخصصان ایران به همراه بروزترین متدهای دنیا آماده ارائه انواع خدمات برنامه نویسی و طراحی و ساخت اپلیکیشن اندروید و ios به تمامی مردم ایران و جهان می باشد.

 

 

 

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 20 دی 1400
پاکسازی تتو و هاشور ابرو

 

پاکسازی تتو و هاشور ابرو پاک کردن تتو، خالکوبی و هاشور ابرو 100?? بدون زخم و خونریزی با بروزترین دستگاه لیزر کیوسوئیچ تحت نظر پزشک


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 19 دی 1400
شـرکت سـانا تجـارت اسـپرلوس

‎‎دستگاه کاهش مصرف سوخت شـرکت سـانا تجـارت اسـپرلوس بـا هـدف حمایـت از نخبـگان کشـور عزیزمـان ایـران و کمـک بـه تجـاری سـازی دسـتاوردهای ایـن عزیـزان تشـکیل و در ایـن راسـتا اقـدام بـه سـرمایه گـذاری و تولیـد محصـوالت مختلـف دانـش محـور نمـوده اسـت. فعالیـت ایـن شـرکت در زمینـه هـای مختلـف ماننـد الکترونیـک، مکانیـک، انـرژی ، پلیمـر و شـیمی مـی باشـد .

‎دسـتگاه کاتالیـزور الکترونیکـی مذکـور کـه بـر روی انژکتـور خـودرو نصـب مـی گـردد قـادر بـه کاهـش 30 درصـدی مصـرف سـوخت و افزایـش قابـل توجـه شـتاب و راندمـان خــودرو شــده و آالیندگــی را حداقــل 50 درصدکاهــش مــی دهــد ایــن کیــت همچنــان قـادر بـه افزایـش طـول عمـر کاتالیسـت خـودرو تـا 2 برابـر مـی گـردد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 19 دی 1400
خدمات تخصصی دکتر سارا پیشوا در زمینه کامپوزیت دندان

 

C:\Users\mahdi\Desktop\New folder (4)\importance-of-cosmetic-dentistry-od1aqyafvjeek7cf8zw9mdlrhnyan0w6t0zpdfz5ag.jpg

بهبود لبخند ساده تر از چیزی است که به نظر می رسد. دندانپزشکی زیبایی بر روی بهبود ظاهر دندان ها، لثه ها و بایت تمرکز دارد. بسته به آنچه که بیمار به دنبال آن است، دندانپزشکی زیبایی را می‌توان به روش‌های مختلفی ارائه کرد. چه سفید کردن دندان، روکش، روکش، بریس، و موارد دیگر. همه از طریق دندانپزشکی زیبایی انجام می شود.

سفید کردن دندان یک روند محبوب در بین تمام سنین است. این روش یک روش مقرون به صرفه برای روشن کردن لبخند شما سریعتر از مسواک زدن است. هنگامی که تصمیم به سفید کردن دندان های خود دارید، پزشک از یک ماده سفید کننده، یک سفید کننده ایمن استفاده می کند و آن را روی دندان های شما اعمال می کند. این کار لکه های ناشی از سیگار، قهوه، شراب یا سایر غذاها و نوشیدنی های رنگی را اصلاح می کند. برای حفظ سفیدی، مسواک زدن و نخ دندان کشیدن، بهداشت عمومی دهان باعث حفظ طراوت و درخشندگی دندان ها می شود.

دکتر سارا پیشوا یکی از پزشکان متخصص در زمینه زیبایی دندان است که با بهرهگیری از تجیزات فوق پیشرفته خدمات بسیار ویژه ای را ارائه می دهد و همواره هدف خود را کسب رضایت مشتریان قرار داده است. کامپوزیت دندان و لمینت دندان دو مورد از خدمات تخصصی دکتر سارا پیشوا است که با بهترین کیفیت در کلینک ایشان انجام می گیرد.

 

کامپوزیت دندان 

کامپوزیت دندان یا کامپوزیت های مبتنی بر رزین، مواد مصنوعی هستند که ماتریس پلیمری را با پراکندگی شیشه، مواد معدنی یا ذرات پرکننده رزین و/یا الیاف کوتاه توسط عوامل جفت کننده ترکیب می کنند. درست مانند آمالگام دندانی، از آنها برای بازسازی ساختار دندان از دست رفته در اثر ضربه، پوسیدگی یا سایر بیماری ها استفاده می شود. کامپوزیت ها همچنین می توانند به عنوان سیمان برای روکش ها و روکش های سیمانی و غیره استفاده شوند. در حالی که آمالگام در دندانپزشکی در حال حذف تدریجی است، کامپوزیت ها به یکی از پرمصرف ترین مواد ترمیمی زیبایی تبدیل شده اند.

C:\Users\mahdi\Desktop\New folder (4)\Are-dental-fillings-really-toxic_614_6062635_0_14115679_1000.jpg

کامپوزیت دندان از نوع سنتی حاوی ذرات نسبتاً بزرگی از سیلیس بی شکل زمین و کوارتز هستند که به آنها خواص مکانیکی خوبی می دهد اما باعث می شود سطح ترمیم در اثر سایش روزانه زبر شود. علاوه بر این، بسیاری از خرابی های ترمیم کامپوزیت در سطح مشترک بین دندان و کامپوزیت به دلیل جمع شدگی یا شکست چسب دیده می شود. برای غلبه بر این، کامپوزیت های میکروپر شده، کامپوزیت های نانو پر شده، و سایر کامپوزیت های هیبریدی با استفاده از ذرات بسیار کوچکتر (در همان زمان با تنوع زیاد در اندازه) برای پر کردن ماتریس توسعه یافتند. با این پیشرفت ها، سطوح صاف تر به دست می آیند، مقاومت به سایش افزایش می یابد و انقباض بدون به خطر انداختن خواص مکانیکی و فیزیکی کاهش می یابد.

 

رزین های کامپوزیت

تعداد زیادی از محصولات کامپوزیت دندانی در 15 سال گذشته ظاهر شده اند که همگی دارای ویژگی های ساده و مشترک هستند. همه آنها ترکیبی از ذرات پرکننده معدنی پوشش داده شده با سیلان با رزین دی متاکریلات، بیسگلیسیدیل متاکریلات (BISGMA) یا اورتان دی متاکریلات (UDMA) هستند. در برخی موارد، نسبتی از یک مونومر با وزن مولکولی کمتر مانند تری اتیلن گلیکول دی متاکریلات (TEGDMA) برای کاهش ویسکوزیته معرفی می شود.

 ذرات پرکننده مورد استفاده عبارتند از شیشه سیلیکات باریم، کوارتز یا سیلیکات زیرکونیوم که معمولاً با 5 تا 10 درصد وزن ذرات میکروسکوپی (0.04 میکرومتر) سیلیس کلوئیدی ترکیب می شوند. بنابراین، مواد کامپوزیت دندانی مدرن، ترکیبی از ذرات شیشه یا سرامیک هستند که در یک ماتریس رزین مصنوعی-آلی قابل فوتوپلیمریزاسیون پراکنده شده‌اند. مواد پلیمری با مواد معدنی ریز تقسیم شده، مانند شیشه آلومینوسیلیکات باریم یا سایر ترکیبات شیشه ای مخلوط می شوند که دارای مقدار موثری از اکسید پرتوپاک هستند که شیشه حاصل را به اشعه ایکس تبدیل می کند.

بسیاری از تحقیقات مستقل نشان می‌دهند که رزین‌های پرشده BISGMA بهترین خواص فیزیکی را دارند و قوی‌ترین چسب‌ها برای براکت‌های فلزی هستند. نرخ‌های شکست گزارش‌شده برای براکت‌های مبتنی بر مش فولادی که مستقیماً با رزین‌های دیاکریلات پر شده به هم چسبیده‌اند، بین 1 تا 4 درصد است. 

 

لمینت دندان چیست؟

لمینت دندان (لمینت پرسلن که به ونیر پرسلن معروف است) پوسته ای نازک است که بر اساس نیاز فرد توسط مواد رنگی دندان طراحی می شود. این پوسته ها به منظور تغییر رنگ، شکل، اندازه یا طول دندان ها و بهبود ظاهر آن ها به سطح جلویی دندان ها چسبانده می شوند.

لمینت پرسلن ساخته شده از لایه های نازک چینی مختلف که با مینای دندان طبیعی و لایه چسبنده جایگزین می شود. بر خلاف تصور عموم، برای ساخت لمینت چینی نیازی به تراشیدن دندان نیست و در صورت انتخاب روش درمانی مناسب توسط دندانپزشک خاص، تنها مقداری نیاز به آماده سازی برای جاسازی لمینت ها بدون آسیب به دندان طبیعی محدود می شود.

در کنار جنبه زیبایی، عملکرد صحیح لمینت نیز حائز اهمیت است و چسبندگی صحیح و قوی دندان های طبیعی و لمینت چینی ضروری است. دندانپزشک پس از نصب از رزین های حساس به نور استفاده می کند تا زمانی که لمینت با چشمک زدن اشعه مخصوص محکم شود.

 

آیا لمینت دندان می تواند دندان های شما را خراب کند؟

خیر، اگر دندانپزشک شما متخصص زیبایی با تجربه باشد و تجربه کافی داشته باشد، دندان های طبیعی شما آسیبی نمی بینند. دندانپزشک شما از شما می خواهد که از دهان و فک خود عکس برداری با اشعه ایکس عمومی بگیرید و دندان های شما را معاینه می کند تا مطمئن شود لمینت دندان برای شما مناسب است. اگر دندانپزشک تشخیص داد که لمینت انتخاب مناسبی برای شما نیست، گزینه های دیگری مانند کامپوزیت ونیر، باندینگ دندان، ارتودنسی، سفید کردن دندان یا فقط کانتورینگ دندان را پیشنهاد می کند.

 

مزایای لمینت دندان

از آنجایی که لمینت برای همه افراد همانند دندان های اصلی و به صورت جداگانه ساخته می شود، بنابراین تشخیص تفاوت بین لمینت و دندان طبیعی غیرممکن است. لمینت ها بر خلاف دندان های طبیعی به دلیل استفاده از مواد با تکنولوژی بالا در ساخت آنها در برابر لکه های چای و قهوه مقاوم هستند. لمینت‌ها می‌توانند سفیدی بالایی برای دندان‌های تیره و مقاوم در برابر دندان‌های دیگر انجام دهند.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 19 دی 1400
معرفی گوشی موبایل آیفون 13

گوشی آیفون سری جدید مانند سری 13 در مدل های آیفون 13، 13 مینی، 13 پرو و 13 پرو مکس به بازار عرضه شده است در اینجا قصد داریم نگاهی اجمالی به این گوشی های تلفن همراه داشته باشیم اگر شما هم علاقه مند هستیم با ما همراه باشید. 

 

C:\Users\Love House\Desktop\iphone-13.jpg

آیفون 13 پرو مکس 

آیفون 13 پرو مکس برجسته ترین محصول سری 13 بوده  و در رنگ های خاکستری، آبی، طلایی و نقره‌ای  به بازار عرضه شده این گوشی تلفن همراه در تعداد دوربین ها وکیفیت عکاسی کاملا شبیه به آیفون 13 پرو می باشد. محصول 13 پرو مکس دارای صفحه نمایشگر 6.7 اینچی است و سیستم عامل نسخه IOS 15  دارد. باتری به کار گرفته شده در این محصول از نوع لیتیوم – یون می باشد. آیفون 13 پرو مکس قابلیت سوئیچ خودکار بین شبکه های 4G  و 5G  را داراست. گوشی تلفن همراه 13 پرو مکس از سیستم شارژر بی سیم Mag Safe نیزپشتیبانی می کند. 

C:\Users\Love House\Desktop\گوشی-ایفون-13.jpg

 

آیفون 13 

آیفون 13 در رنگ های جذاب و زیبای قرمز، صورتی، خاکستری و آبی طراحی شده است که برای خرید گوشی آیفون 13 دوست داشتنی می توانید به سایت تجارت همراه یکتا مراجعه نمایید. 

از دیگر مشخصات برجسته این محصول می توان به دو دوربین اصلی با کیفیت 12 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی با کیفیت عکاسی 12 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی و یک SL3D اشاره نمود. آیفون 13 با حافظه داخلی با حجم های 128، 256 و 512 گیگابایتی طراحی شده است.

آیفون سری 13 دارای گواهی نامه IP68 بوده که در مقابل گرد و غبار و آب تا عمق 6 متری به مدت زمان 30 دقیقه مقاوم است.

این گوشی تلفن همراه مجهز به صفحه نمایشگر Super Reitina XDR OLED ، 6.1 اینچی می باشد. این گوشی تلفن همراه دارای تراشه A15 Bionic بوده که دارای پردازنده با معماری 64 بیتی و سیستم عامل IOS15 می باشد. 

در آیفون 13 باتری با ظرفیت 3240 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم – یون بوده که قابلیت شارژبه کار گرفته شده است . 

این تلفن همراه دو سیم کارته بوده که یکی از نوع نانو و دیگری از نوع الکترونیکی (e-sim)  بوده و از شبکه های مخابراتی 5G و نسخه بلوتوث 5.0 پشتیبانی می کند.

 

C:\Users\Love House\Desktop\ایفون-13-پرومکس.jpg

 

آیفون 13 پرو

آیفون 13 پرو در رنگ های خاکستری، آبی، طلایی، نقره ای طراحی شده است .از دیگر مشخصات این محصول به 3 دوربین 12 مگاپیکسلی و یک دوربین TOF 3D LiDAR در پشت گوشی و یک دوربین 12 مگاپیکسلی و یک دوربین  SL 3D است. این محصول نیز مانند آیفون 13 و 13 پرو مکس دارای گواهی نامه IP68 بوده و صفحه نمایشگری 6.1 اینچی از جنس Reitina XDR OLED دارد. آیفون 13 پرو نیز تراشه ای از نوع A15 Bionic داشته و سیستم عامل IOS 15  دارد.حافظه های داخلی  که برای این مدل طراحی شده است با فضاهای 128، 256 و 512 گیگابایت می باشد.در آیفون 13 پرو  باتری با ظرفیت 3095 میلی آمپر ساعت از جنس لیتیوم - یون دارد. این محصول نیز دارای دو محفظه سیم کارتنانو و الکترونیکی (e-SIM)است.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 15 دی 1400
شیشه شیر اونت
شیشه شیر اونت فیلیپس اونت یک شرکت معتبر و شناخته شده در کشور انگلیس است که در سال 1936 تأسیس شد. این شرکت در ابتدا Cannon Rubber نام داشت و بعدا به اونت تغییر نام داد. مهم‌ترین محصولات تولیدی توسط این شرکت محصولات مناسب برای مراقبت از کودک و مادر است. علاوه بر آن محصولاتی مانند شیشه شیر و وسایل اولیه نوزاد را تولید می‌کنند.
موفقیت‌های بسیار چشمگیر برند سیسمونی اونت در دنیا و محصولات با کیفیت تولیدی توسط این برند باعث شد تا در سال 2006 کمپانی فیلیپس این برنر را خریداری کند. فیلیپس از شرکت‌های بسیار مطرح در زمینه تولید محصولات با کیفیت است و ترکیب آن با برند اونت باعث پیدایش محصولاتی با کیفیتی بسیار برتر شد. این کمپانی نیز به فیلیپس اونت تغییر نام داد.
سر شیشه تولیدی فیلیپس اونت
یکی از اولین و بهترین محصولات تولیدی برند سیسمونی اونت که در تمام دنیا محبوب و شناخته شده است، سر شیشه سیلیکونی است. طراحی و تولید این سر شیشه‌های به نحوی است که کمترین آسیب را به دهان کودک وارد کرده و به راحتی درون دهان جا می‌شوند. مواد اولیه به کار برده شده در این محصول بسیار با کیفیت بوده و کاملا بدون بو و مزه هستند. این محصول در تمام دنیا شناخته شده و بسیار محبوب و پر کاربرد است.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 14 دی 1400
دوربین مداربسته چیست؟ انواع دوربین مداربسته

 

C:\Users\mahdi\Desktop\What-is-a-CCTV-camera.jpeg

شما یک تجارت کوچک در خیابان اصلی دارید. به خصوص در ساعات عجیب شب، ترافیک پیاده‌روی زیادی وجود دارد. شما نمی توانید بخوابید و اخبار را ساعت 3 صبح روشن کنید. لنگر به "شکستن و ورود" غارتگران مغازه شما اشاره می کند. به چشمانت باور نمی کنی، قلبت غرق می شود.

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که دوربین مدار بسته چیست و چگونه کار می کند. در این راهنما، تمام آنچه را که باید در مورد دوربین مداربسته ونمایندگی دوربین مداربسته بدانید را پوشش خواهیم داد. شما و کسب و کارتان از این کار خوشحال خواهید شد. برای آشنایی با این سیستم امنیتی، به خواندن ادامه دهید.

دوربین مداربسته چیست و چگونه کار می کند؟

CCTV مخفف Closed Circuit Television به معنای تلویزیون مدار بسته است. برخلاف تلویزیون سنتی، دوربین مداربسته یک سیستم حلقه بسته است که در آن هر چیزی که پخش می شود در خانه باقی می ماند. هیچ چیزی که با دوربین مدار بسته ضبط می شود از طریق امواج عمومی پخش نمی شود.

مورد استفاده اصلی دوربین مدار بسته برای اهداف امنیتی است. بسیاری از مشاغل، کافه‌ها، مدارس، رستوران‌ها، بانک‌ها، کلوپ‌های روستایی و خانه‌ها برای محافظت به دوربین‌های مداربسته به خصوصمحصولات هایک ویژن نیاز دارند. در حالی که سیستم امنیتی ممکن است جلوی آدم بد را نگیرد، در وهله اول از وقوع فعالیت مجرمانه جلوگیری می کند.

فیلمبرداری زنده اولین ویژگی دوربین مداربسته هایک ویژن بود که برای اولین بار به صحنه امنیتی آمد. چندی بعد، این فناوری به یک دستگاه ضبط ظاهر شد. به این ترتیب، ما از ایمن سازی محل در زمان واقعی و همچنین بررسی فیلم های آرشیو شده استفاده می کنیم. دلایل زیادی وجود دارد که ما می خواهیم مراقب محیط اطراف خود باشیم. بسیاری از خانه ها از دوربین امنیتی برای اطمینان از ایمنی عزیزان خود استفاده می کنند. نصب دوربین در خارج از خانه به روش های مختلف می تواند احتمال وقوع اتفاق بد را به شدت کاهش دهد.

همچنین می توانید به نصبدوربین مدار بسته هایک ویژن در داخل خانه خود نیز فکر کنید. هدف در اینجا گسترش فیلم از مزاحمان ناخواسته است. اگر تا به حال افراد غریبه ای دارید که در خانه شما کار می کنند یا یک پرستار بچه دارید، یک دوربین امنیتی برای ایمن سازی خانه شما در زمانی که شما در اطراف نیستید ضروری است. اکنون که می دانیم دوربین مدار بسته چیست، اکنون می توانیم بپرسیم دوربین مدار بسته چگونه کار می کند؟ اول، ما باید از دو نوع سیستم دوربین امنیتی - آنالوگ و دیجیتال IP  آگاه باشیم.

انواع دوربین مداربسته

ما سه سیستم دوربین مداربسته داریم: ساده، شبکه ای و سیستم های ضبط کننده. اجازه دهید ابتدا دوربین های مداربسته آنالوگ و دیجیتال و نحوه عملکرد آنها را بررسی کنیم.

آنالوگ

با یک دوربین فیلمبرداری آنالوگ سنتی، ما به ضبط کننده فیلم دیجیتال خود، DVR متصل می شویم. اطلاعات DVR دریافت، ذخیره و بر روی هارد دیسک فشرده می شود. این بسیار سودمند است زیرا می توانیم به عقب برگردیم و فیلم های ذخیره شده را تماشا کنیم.

 

دیجیتال IP

یک سیستم دیجیتال ما را با دوربین مدار بسته به روز می کند. خود سیستم کمی درگیرتر و پرهزینه تر است، اما در نهایت ارزشش را دارد. به طور مشابه به عنوان آنالوگ کار می کند، اما به جای یک DVR، یک ضبط کننده ویدئوی شبکه NVR داریم.

این روند امنیتی ما را ساده می کند، زیرا دوربین جای DVR را می گیرد. اکنون می‌توانیم از راه دور فیلم‌های خود را از طریق اتصال به اینترنت به صورت زنده نظارت کنیم. اگر یک موقعیت اضطراری رخ دهد، تلفن هوشمند ما به ما هشدار می دهد.

دوربین مداربسته ساده

یک سیستم مداربسته ساده یک دوربین و یک مانیتور است. ما می‌توانیم یک یا چند دوربین را با کابل کواکس به یک مانیتور متصل کنیم. برق از مانیتور می آید و آن را به دوربین می رساند.

دوربین مداربسته برقی شبکه ای

اگر دغدغه شما برق است، یک سیستم دوربین مدار بسته با برق شبکه را در نظر بگیرید. با سیستم دوربین مداربسته برقی شبکه، دیگر برای تامین برق به مانیتور متکی نیستیم. هم دوربین(ها) و هم مانیتور قدرت خود را از شبکه می گیرند.

ضبط دوربین مداربسته

یک سیستم دوربین مداربسته ضبط از فناوری امروزی با قابلیت ضبط و مشاهده بعداً از طریق DVR یا NVR بهره می برد. اکنون می‌توانیم فیلم‌هایمان را روی دیسک‌های سخت بایگانی کنیم تا بعداً از آنها استفاده کنیم. این به خصوص در مورد مقامات بسیار مفید است.

مزایای دوربین مدار بسته

متاسفانه جنایت به این زودی ها از بین نمی رود. ما باید همیشه در امنیت و آرامش بمانیم. داشتن یک سیستم دوربین مداربسته یک شبکه ایمنی در برابر مجرمان و فعالیت های ماهی را برای ما فراهم می کند.

واحدهای دوربین مداربسته از نظر قیمت متفاوت هستند، اما هزینه آن بیشتر از آسیبی است که ممکن است بدون آن رخ دهد. اگر شما هر نوع کسب و کاری را اداره می کنید، خوشحال خواهید شد که یک دوربین مدار بسته برای خود و کارمندان خود نصب کرده اید. سیستم های دوربین مداربسته دیجیتال به ما ذهنیتی را ارائه می دهند که بدانیم در صورت نیاز می توانیم در هر زمانی به خانه های خود دسترسی داشته باشیم.

شما در حال حاضر به خوبی در همه چیز دوربین مدار بسته آشنا هستید. خانه و/یا کسب و کار شما امن باقی خواهد ماند. دیگر نیازی نیست بپرسید دوربین مدار بسته چیست و چگونه کار می کند.










|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 12 دی 1400
آژانس املاک \HOMAKE\

املاک زعفرانیه آژانس املاک "HOMAKE" سامانه هوشمند مشاورین املاک،املاک محمودیه پل ارتباطی میان مالک و متقاضی ملک است و راهکاری سریع و ساده برای درخواست خدمات فروش و اجاره‌‌ی املاک اداری،املاک ولنجک

تجاری و مسکونی در محدوده‌های مشخص به شمار می‌رود. با "HOMAKE" معامله‌ای راحت، دقیق و ایمن را تجربه خواهید کرد.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : شنبه 11 دی 1400
Buy Fake Documents – FAKE-DOCS.COM

Buy Fake Documents – FAKE-DOCS.COM

Grab high quality and micro printing national identity cards, Buy Fake Documents, passport fake psd template, driver license fake PSD templates. Download Fake ID Card Maker online and create your own proof of identity to verify your limited PayPal, eBay, FaceBook amazon accounts.

Buy Fake Documents to use on:

  • Paypal

  • MoneyBookers

  • Payza

  • Online Shop

  • Ebay etc

A national identity card is a portable document, normally a plasticized card using digitally-embedded info, that somebody is required or invited to take as a method of verifying their identity. Considering that the World Trade Center disaster of September 11, 2001, several nations have discussed issuing national identity cards as a means to differentiate terrorists from the population. The authorities of this U.K. has discussed heading from the management of a national identity card which will utilize a couple of bio-metric techniques like iris or fingerprint recognition to verify the name of a card holder. The controversial plan would consist of developing a nationwide database of fundamental personal info.

You can edit:

  • First Name, Last Name

  • Driving license card number

  • Residence address

  • Height

  • Weight

  • Eye colour

  • Issue date

  • Expiry date

  • Date of birth

  • Height

  • DD number etc.

Many fear that a national identify card could undermine a person’s right to privacy and contribute to the abuse of governmental authority. The U.S. and Canada are one of nations where a national identify card was discussed but, up to now, not recommended by the authorities. Quite a few so-called Third World countries require their citizens to take some sort of federal identity card.
Today, banks and airlines need some type of identity authentication.

Buy Fake Documents – Editable Fake Templates

  • Alabama Driver License Template – AL

  • Alaska Driver License Template – AK

  • Arizona Driver License Template – AZ

  • Arkansas Driver License Template – AR

  • Texas Driver License Template – CA

  • Colorado Driver License Template – CO

  • Connecticut Driver License Template – CT

  • Delaware Driver License Template – DE

  • Florida Driver License Template – FL

  • Georgia Driver License Template – GA

  • Hawaii Driver License Template – HI

  • Idaho Driver License Template – ID

  • Illinois Driver License Template – IL

  • Indiana Driver License Template – IN

  • Iowa Driver License Template – IA

  • Kansas Driver License Template – KS

  • Kentucky Driver License Template – KY

  • Louisiana Driver License Template – LA

  • Maine Driver License Template – ME

  • Maryland Driver License Template – MD

  • Massachusetts Driver License Template – MA

  • Michigan Driver License Template – MI

  • Minnesota Driver License Template – MN

  • Mississippi Driver License Template – MS

  • Missouri Driver License Template – MO

  • Montana Driver License Template – MT

  • Nebraska Driver License Template – NE

  • Nevada Driver License Template – NV

  • New Hampshire Driver License Template – NH

  • New Jersey Driver License Template – NJ

  • New Mexico Driver License Template – NM

  • New York Driver License Template – NY

  • North Carolina Driver License Template – NC

  • North Dakota Driver License Template – ND

  • Ohio Driver License Template – OH

  • Oklahoma Driver License Template – OK

  • Oregon Driver License Template – OR

  • Pennsylvania Driver License Template – PA

  • Rhode Island Driver License Template – RI

  • South Carolina Driver License Template – SC

  • South Dakota Driver License Template – SD

  • Tennessee Driver License Template – TN

  • Texas Driver License Template – TX

  • Utah Driver License Template – UT

  • Vermont Driver License Template – VT

  • Virginia Driver License Template – VA

  • Washington Driver License Template – WA

  • West Virginia Driver License Template – WV

  • Wisconsin Driver License Template – WI

  • Wyoming Driver License Template – WY

  • UK Passport Template PSD

  • UK ID Card Template PSD

  • United States Passport Template PSD

  • Italy Passport Template PSD

  • Canada Passport Template PSD

Grab now fully editable driver license template from our website and put your own info to create a fake copy of premium id card and ready your own novelty DL. It’ll be so beneficial if your driving license is expired, stolen or not available. We also have Passport, bill, bank statements psd template, National Identity cards, Drivers License templates.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 7 دی 1400
بهترین مناطق ویلایی در ایران کدامند؟

امروزه زندگی اغلب انسان ها به ساختمان های متعددی وابسته می باشند. از مهم ترین این ساختمان ها می توان به ویلا ها اشاره کرد. 

بدیهی است که تمامی افرادی که به دنبال ساخت و طراحی ویلا هستند به فکر تهیه زمین و  اماکن ویلایی در بهترین و مناسب ترین نقاط ایران هستند و به همین منظور هم پیش از خرید لازم است که به موارد بسیاری اعم از زیبایی، چشم انداز، شرایط آب و هوایی . طراحی منحصر به فرد و.... توجه کافی داشته باشند تا بتوانند یک ویلای منحصر به فرد را تهیه کنند.

در ادامه قصد داریم به معرفی بهترین اماکن ویلایی در ایران بپردازیم.

ویژگی اماکن ویلایی مناسب

همواره برخی از افراد دغدغه تهیه ویلای مناسب در ایران را دارند و به همین علت هم در ادامه قصد داریم به ویژگی های اماکن منحصر به فرد اشاره کنیم :

  • دسترسی آسان : پیش از هر چیزی لازم است که مناطق ویلا مورد نظر خود را از لحاظ امنیت، سهولت در رفت و آمد، دسترسی آسان به اماکن تفریحی، درمانی، گردشی و ... را به خوبی مورد بررسی قرار دهید؛ چرا که کلیه این موارد در میزان آرامش و کیفیت زندگی شما موثر خواهد بود.

  • آب و هوای پاک : متاسفانه آب و هوای آلوده کلان شهر ها می تواند منجر به سرطان ریه و همچنین بروز مشکلات تنفسی برای کودکان و البته سالمندان شود، به همین علت هم بهتر است که اماکن ویلایی را در نزدیکی دریا، جنگل و ... در نظر بگیرید.

  • منظره چشم نواز : بدیهی است که همگان به دنبال طبیعت بکر و البته چشم نواز می باشند و پیشنهاد می شود که ویلا ها را در مناطق عالی ایران از قبیل مازندران، گیلان و .... احداث کنید.

  • فضای سبز : خوشبختانه در سال های اخیر شاهد ایجاد باغ گل های تزئینی، باغ میوه، فضای نشیمن و ... بودیم که طبیعتا منجر به لذت بردن شما از پیرامون ویلا می شود.

  • پارکینگ سر پوشیده : طبیعتا اغلب افراد به منظور سهولت در رفت و آمد از اتومبیل های شخصی خود بهره می برند و در مناطق شمالی ایران هم با بارش برف و باران مواجه هستیم که در نهایت ناچار به تهیه پارکینگ های سر پوشیده می باشیم تا از آسیب به خودرو مورد نظر خود جلوگیری به عمل آوریم.

  • استخر : همواره کمتر کسی پیدا می شود که از احداث استخر، سونا، جکوزی و ... در اماکن ویلایی جلوگیری کند و قطعا بخش عمده ای از ویلای خود را به سونا خشک و استخر اختصاص می دهد.

  • اتاق نشیمن : قطعا اغلب مردم از اتاق های نشیمن خاطره لذت بخشی دارند؛ چرا که این محیط منجر به حس صمیمیت و دوست داشتن در میان اعضاء خانواده می شود و به همین علت هم بهتر است که طراحی آن مربع شکل به همراه دکوراسیون رنگ روشن باشد تا حس یک منزل شاد و صمیمی را به شما القا کند.

  • فضای اختصاصی : امروزه فضای اختصاصی در اغلب ویلا ها تعبیه می شود تا کلیه ساکنان به استراحت کردن و همچنین انجام فعالیت های خصوصی خود بپردازند.

  • آشپز خانه : حتما شنیدید که آشپزخانه قلب اصلی یک خانه می باشد و به همین علت هم یک عنصر اصلی در ویلا به شمار می آید؛ این مکان دلنشین در فضای نیمه باز در نظر گرفته می شود تا بوی ناخوشایند سوختگی، چربی و ... به درون ویلا نفوذ نکند.

  • اتاق مطالعه : شاید شما هم در هنگام سفر و گذراندن اوقات فراغت خود از مطالعه کردن غافل می شوید؛ اما یک اتاق مطالعه آرام و البته دنج می تواند شما را به کتاب خواندن ترغیب کند.

  • اتاق امن : احتمالا با شنیدن این نام به یاد مکان های مخفی برای نگهداری گاوصندوق، جواهرات و ... می افتید اما این اتاق ها در مقابل زلزله، انفجار و ... مقاوم سازی شدند که طبیعتا در هنگام بروز خطر می توانید به آن مکان پناه ببرید.

  • طراحی اتاق خواب شکیل : طبیعتا اتاق خواب محل مناسبی برای استراحت و آرامش افراد تلقی می شود و به همین جهت هم لازم است که سیستم گرمایشی، سرمایشی، سرویس بهداشتی و .... را در اتاق خواب ها در نظر بگیریم تا همگان بتوانند از آن بهره ببرند.

لازم به ذکر است که تعداد اتاق خواب ها به عوامل بسیاری از قبیل مساحت ویلا، تعداد طبقات و ... وابسته می باشد.

  • سرویس بهداشتی ویلا : بسیاری از افراد دغدغه این را دارند که چه تعداد سرویس بهداشتی در ویلا موجود باشد و در پاسخ باید گفت : میزان حمام و سرویس های بهداشتی به تعداد طبقات ویلا بستگی دارد؛ به عنوان مثال ویلا های دوبلکس و تریپلکس به تجهیزات بیشتری نیاز دارند.

معرفی بهترین اماکن ویلایی در ایران

پس از آشنایی با ویژگی های ویلای مناسب نوبت به معرفی بهترین اماکن ویلایی در کشور ایران می رسد که طبیعتا در این راستا با تنوع بسیاری رو به رو هستیم :

1) کردان : این منطقه چشم نواز در نزدیکی استان البرز قرار دارد که خوشبختانه دسترسی به آن بسیار آسان است و اغلب افراد به منظور سوار کاری و کوه نوردی به این منطقه سفر می کنند؛ برای لذت بردن از هوای پاک و تمیز کافی است که ویلای مورد نظر خود را در منطقه کردان تهیه کنید.

2) سهیلیه : خوشبختانهپس از کردان به منطقه منحصر به فرد و البته ناشناخته سهیلیه نزدیک می شویم که پوشش گیاهی فوق العاده ای در این مکان به چشم می خورد؛ وجود منابع غنی اعم از آب، برق و .... همگان را به اقامت در این منطقه تشویق می کند.

3) دماوند : امروزه کمتر کسی پیدا می شود که با این مکان آشنایی نداشته باشد؛ چرا که وجود آب و هوای تمیز و همچنین پیست اسکی آبعلی از جاذبه های این مکان محسوب می شود و طبیعتا از بهترین اماکن ویلایی در ایران به شمار می آید.

4)مازندارن : از زیبایی های شمال ایران می توان به استان مازندران اشاره کرد که قطعا به شهر تهران هم نزدیک می باشد و با خرید ویلا در این منطقه می توان از طبیعت منحصر به فرد آن بهره مند شد.

5) مناطق متل قو، نمک آبرود : مناطق نوشهر و نمک آبرود از استان های پر طرفدار محسوب می شود و با تهیه ویلا در این منطقه می توان از امکانات متنوع آن اعم از تلکابین و .... استفاده کرد.

6) لواسان : گفتنی است که لواسان از شکیل ترین مناطق می باشد که البته قیمت آن نسبت به سایر مناطق تهران، اندکی گران و غیر مقرون به صرفه است.

کلام آخر

هدف ما در این مقاله این بود که شما را با بهترین اماکن ویلایی در ایران و همچنین ویژگی های یک ویلای مناسب آشنا کنیم و اکنون برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت شرکت معماری استودیو قاف مراجعه بفرمایید.

طراحی ویلا

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 6 دی 1400
مزیت های فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی نسبت به بازار

این روز ها با گسترش فناوری های نوین، استفاده و خرید از فروشگاه های اینترنتی بسیار مرسوم شده است. معمولا این فروشگاه های اینترنتی محصولات متنوعی را برای فروش به نمایش می گذارند و برخی دیگر تنها به فروش محصولات خاص و یا برند های خاصی می پردازند. معمولا در پشت یک فروشگاه های اینترنتی، یک کسب و کار فیزیکی و یا یک شرکت تجاری وجود دارد که با گسترش فعالیت های خود به صورت فروشگاه اینترنتی، تلاش می کند تا مشتریان بیشتری را جذب کرده و خدمات بهتر و راحت تری را به ایشان ارائه نماید. 

فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی نیز یکی از انواع فروشگاه های اینترنتی می باشد که امروزه خرید و فروش لوازم مصرفی پزشکی را برای عموم مصرف کنندگان خانگی و یا مراکز درمانی تسهیل نموده است. 

مزیت های فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی

یک فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی می تواند مزیت های زیادی را برای فروشندگان و خریداران داشته باشد. به این معنا که یک فروشگاه اینترنتی می تواند با جلب مخاطبین بیشتر باعث رونق کسب و کار توزیع کنندگان تجهیزات پزشکی شده و از سمت و سویی دیگر می تواند موجب تسهیل در خرید برای خریداران لوازم مصرفی پزشکی اعم از عموم مردم و یا مراکز درمانی گردد.

بنابراین از جمله مزیت های فروشگاه های اینترنتی تجهیزات پزشکی عبارتند از:

1. خرید آسان و مقایسه قیمت ها

همانطور که ذکر شد، خرید راحت و آسان، می تواند از جمله مهم ترین مزیت های یک فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی باشد. چرا که افراد و یا ارگان ها می توانند به راحتی با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی مورد نظر، محصولات مورد نظر خود را از طریق دسته بندی های دقیق جست و جو کرده و ضمن مقایسه کالا های مختلف با برند های متفاوت با یکدیگر، ویژگی های هر کدام را بسته به نیاز خود سنجیده و سپس اقدام به خرید نمایند. 

علاوه بر این فروشگاه هایی که اقدام به خرید و فروش تجهیزات پزشکی با برند های مختلف نموده اند، این امکان را برای شما فراهم می آورند که با بررسی ویژگی های برند های مختلف، خریدی خوب داشته باشید. همچنین معمولا در فروشگاه های اینترنتی تجهیزات پزشکی، عکس محصولات به صورت با کیفیت قرار داده شده است و شما می توانید با مشاهده ی تصویر کالا و یا دستگاه و نیز ویژگی های ذکر شده برای آن، خریدی آسان را تجربه نمایید. 

2. امکان خرید از هر جا و هر مکان

در واقع شما می توانید بدون محدودیت زمان و مکان، از هر نقطه ی کشور به راحتی تجهیزات پزشکی مورد نیاز خود را حتی از دور ترین توزیع کنندگان تجهیزات پزشکی به وسیله ی فروشگاه اینترنتی خریداری نموده و استفاده نمایید. پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا شما بدون نیاز به رفت و آمد های غیر ضروری و نسبتا سخت به شهر های مختلف، برای تهیه ی کالا های پزشکی مورد نیاز خود به راحتی تنها با چند کلیک، کالا های پزشکی را درب منزل خود تحویل بگیرید.

3.امکان خرید آنلاین و داشتن درگاه پرداخت اینترنتی

از آن جایی که هنوز سامانه هایی وجود دارند که شما بایستی پس از پرداخت وجه کالا به صورت کارت به کارت به شماره حساب مقصد، کالا را تحویل بگیرید. بنابراین پرداخت آنلاین و دارا بودن درگاه پرداخت اینترنتی نیز از دیگر مزیت های یک فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی معتبر می باشد. به این طریق شما به راحتی می توانید از طریق ارجاع به درگاه اینترنتی بانک، وجه مورد نظر خود را واریز کرده و سپس کالای مورد نظر خود را دریافت نمایید.

البته توجه کنید که حتی برخی از فروشگاه های اینترنتی تجهیزات پزشکی این امکان را برای مشتریان خود به وجود آورده اند که پس از دریافت کالا درب منزل و تایید آن، وجه کالا یا کالا ها را پرداخت نمایید و به این طریق باعث جلب رضایت بیشتر مشتریان خواهند شد.

4. امکان مشاوره خرید

از دیگر مزیت های خرید از فروشگاه اینترنتی می توان امکان دریافت مشاوره را نام برد. معمولا فروشگاه های اینترنتی یک قسمتی تحت عنوان تماس با ما را برای مشتریان خود فراهم نموده اند. بنابراین مصرف کنندگان خانگی و یا مراکز درمانی که قصد خرید تجهیزات و لوازم پزشکی را دارند می توانند از قسمت تماس با ما استفاده کرده و سوالات خود را در خصوص ویژگی های کالا ها و یا دستگاه های پزشکی از ایشان بپرسند.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی سدان مد

فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی سدان مد با سابقه ی 15 سال فعالیت در زمینه ی تجهیزات و لوازم پزشکی که در سامانه اداره کل تجهیزات پزشکی نیز به ثبت رسیده است، با دارا بودن برند های مختلف کالا های پزشکی این امکان را برای شما ایجاد نموده است تا خریدی آسان را تجربه نمایید.

همچنین این فروشگاه با دریافت نمایندگی از برند های های مختلف تجهیزات و لوازم مصرفی پزشکی، امداد و نجات و زیبایی، امکان مقایسه ی کالا های مختلف را برای شما به وجود آورده است. شما می توانید به راحتی با تماشای تصاویر با کیفیت محصولات و ویژگی های ذکر شده برای هر محصول در قسمت مربوط به همان محصول، کالای مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

این شرکت همچنین راه های ارتباطی مختلفی را برای مصرف کنندگان ایجاد نموده است تا شما بتوانید به راحتی با دریافت مشاوره از کادر فنی و کارآزموده، پس از برطرف نمودن سوالات خود، اقدام به خرید نمایید. علاوه بر این، روش های مختلف پرداخت این شرکت اعم از پرداخت از طریق درگاه اینترنتی، پرداخت پس از تحویل کالا و یا حتی کارت به کارت به حساب شرکت، نیز از دیگر ویژگی های استفاده از این فروشگاه اینرتنی لوازم پزشکی می باشد.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 6 دی 1400
قانون جذب چیست؟

در اندیشه ی نوین، قانون جذب در واقع باوری است که می توان براساس آن با تمرکز بر روی افکار مثبت و یا منفی خود، آن چه را که می خواهند به دست آورند. قطعا هیچ کسی دوس ندارد که افکار منفی خود را تحقق بخشیده و به آن ها جامه ی عمل بپوشاند اما همه ی افراد از کوچک و بزرگ و زن و مرد تمایل دارند تا به هر آن چه که می خواهند برسند و آن را جذب نمایند.

به کمک قانون جذب افراد می توانند به خواسته ها و رویا هایی که ممکن است سال های زیاد برای داشتن آن تلاش می کرده اند، در مدت زمان کوتاهی نائل آمده و زندگی خود را به شکلی که خود دوست دارند ترسیم کنند. در واقع شما با فراگیری قانون جذب یاد می گیرید همچون نقاشی چیره دست، علاقمندی ها و خواسته های خود را به زیبایی به تصویر کشیده و آن ها را به واقعیت تبدیل نمایید.

مطابق با این قانون مردم و ذهن آن ها انرژی خالصی دارند که برای جذب افکار مثبت درون ذهن تنها کافیست تا به آن باور داشت و با تمرین های مداوم باعث شوید تا این انرژی های هم سوی ذهن و افکار مثبت یدیگر را جذب کرده و رویا های شما را محقق سازند. سلامتی، ارتباطات مثبت و قوی، ثروت و ... از جمله افکار مثبتی هستند که با تکرار و مراقبت می توان آن ها را جذب نمود.

تفکر اندیشه ی نوین در قرن نوزدهم شکل گرفت و بر این اساس افراد توانستند تا با ترکیب افکار و احساسات مثبت، فرصت های مثبت را جذب کرده و از ان به نفع پیشرفت در زندگی خود بهره ببرند. این قانون که می توان از آن به عنوان راز های به دست آوردن موفقیت نیز یاد نمود، در واقع نیرویی از سمت پروردگار متعال است که با کمی تلاش و تمرکز می توانید آن را به دست آورده و از آن در جهت موفقیت خود به کار گیرید.

چگونه کارشناس جذب شویم؟

 شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که حال با همه ی این تفاسیر چگونه می توانیم کارشناس جذب شده و تمامی ذرات عالم را با خود همسو کنیم تا به رویا ها و اهداف مان نائل آییم. در پاسخ باید بگوییم که از آن جایی که برای فراگیری قوانین جذب نیاز به یادگیری روش های علمی و عملی و نیز تمرین و تکرار روش ها دارید بایستی از کلاس های پرورش فکر استفاده نمایید.

دوره های آموزشی پرورش فکر که توسط امیر شریفی برگزار می شود یکی از بهترین دوره های آموزش قانون جذب در ایران است که همه ساله تعداد زیادی از علاقمندان از سرتاسر کشور عزیزمان ایران در آن حضور پیدا می کنند. این دوره ها که به صورت آنلاین برگزار می شوند زمان و هزینه ی زیادی را از شما صرف نمی کنند و شما با شرکت در این دوره ها تنها در مدت زمان 9 ماه می توانید تمامی آن چه را که برای جذب علاقمندی های خود نیاز دارید فرا گیرید.

امیر شریفی که برای کسب این تجارب و آموزش قانون جذب، خود شکست های زیادی را متحمل شده، در این کلاس ها می کوشد تا در کنار آموزش های دقیق و علمی، تجارب خود را نیز به فراگیران آموزش داده تا شما بتوانید پس از پایان دوره ها تغییرات تفکر و قدرت جذب را در خود به صورت ملموس مشاهده نمایید.

همچنین امیر شریفی با اطمینان به خود و مواردی که در این دوره ها آموزش می دهد، بازگشت هزینه ها در 3 ماهه ی اول آموزش را به طور کامل تضمین نموده است. به این معنا که شما هزینه ی دوره ها را به صورت ماهیانه پرداخت می کنید و چنانچه در 3 ماهه ی اول این دوره تغییری را در خود احساس نکردید، می توانید تمام هزینه ی پرداختی خود را پس بگیرید و از شرکت در مابقی دوره ها انصراف دهید.

دوره های آموزش قانون جذب

دوره های آموزش قانون جذب امیر شریفی شامل سرفصل های زیر می باشد:

  • خواب‌وبیدار

  • ارتعاش و مدارها

  • اگر اسکار را می‌گرفتم

  • شنا کردن در جهت جریان

  • سودوکو و تغییر اطرافیان

  • اهداف ناخواسته مشخص می‌شوند

  • قطب‌نما

  • نقش خاطرات

  • جایگاه توبه

  • شکرگزاری پاک‌سازی

  • ۲ فایل تخصصی روابط 

  • ۲ فایل تخصصی ثروت

  • ۲ فایل تخصصی سلامتی

شما در این دوره ها می آموزید که تاثیر خداشناسی در جذب علاقمندی ها چیست و چگونه می توان با تکیه بر علم و قدرت لایزال خداوندی به خواسته ها رسید. همچنین توجه کنید که آموزش قانون جذب به طور کامل در دوره های مقدماتی و پیشرفته در موسسات دیگر چیزی بالغ بر 8 میلیون تومان برآورد می شود. این در حالی است که دوره های قانون جذب موسسه پرورش افکار امیر شریفی کمتر از 1 میلیون تومان می باشد، که این می تواند شرکت در این دوره ها را برای تمامی افراد با هر سطح درآمد امکان پذیر سازد.

علاوه بر این، این موسسه تلاش دارد تا با قسط بندی دوره ها، شرکت در آن را بسیار سهل و آسان کند تا در جامعه ای که بسیاری از افراد به دلایل مختلف اقتصادی، فرهنگی و خانوادگی، تصور پوچی دارند و یا امکان رسیدن به آرزو هایشان را ناممکن می دانند نیز به زندگی بازگشته و بتوانند عنان ذهن خود را در دست بگیرند.

ارائه ی راهکارهای عملی برا جذب، تمرین بر روی باور ها، دور ریختن افکار منفی و تقویت افکار و احساسات مثبت می تواند نتیجه ی شرکت در این دوره ها باشد که زندگی شما را دگرگون کرده و آرزو های غیر ممکن را نیز ممکن می سازد. همچنین آموزشتجسم خلاق،توکل و حسن ظن به پروردگار نیز از دیگر مباحثی است که به طور جامع و کامل در این دوره ها آموزش داده می شوند.

علاوه بر این راز و رمزهای برخورداری از روابط عالی و شایسته، روش های جذب ثروت و نیز شیوه های صحیح پاکسازی نیز در این دوره ها مطرح می شوند تا شما بتوانید بر اساس افکار غالب، انتظارات و نیز تمایلات خود، شرایط و تجارب مربوط به خود را رقم بزنید. چرا که شرایط زندگی شما مطابق با رویکرد های ذهنی، خصوصیات و عادات شما تغییر کرده و زندگی شما را در جهت پیشرفت و یا عقب گرد به پیش می برد. بنابراین شما با آموزش مراحل قانون جذب می آموزید که از بازگشت و یا حتی درجا زدن دوری کرده و همواره در مسیر پیشرفت باشید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 6 دی 1400
ضرر در دنیای ارز دیجیتال بدون آموزش قطعیست

ارز دیجیتال به نوعی از پول گفته می شود که بر پاسه علم رمز نگاری ایجاد شده است. ارز های دیجیتال، برای استفاده از ویژگی های خاصی مانند شفافیت، تغییر ناپذیر بودن و غیرمتمرکز بودن بلاک چین را مورد استفاده قرار می دهند. 

غیر متمرکز بودن به معنای عدم کنترل آن ها توسط سازمان ها، نهاد ها و یا گرو های مختلف می باشد. برای ارسال ارز دیجیتال نیازی به افتتاح حساب در هیچ بانکی نیست. هم چنین نیازی نیست که از خدمات بانکی استفاده کنید. بلکه می توانید به صورت مستقیم و بدون دخالت هیچ واسطه ای در بستر اینترنت ارسال ارز دیجیتال را انجام دهید. 

رمز ارز ها همانند ریال و دلار، جزو پول هایی هستند که با ساز و کاری متفاوت ایجاد و در بین افراد توزیع می شود. 

معرفی ارز دیجیتال

بیت کوین از دیدیگاه بسیاری از افراد اولین ارز دیجیتال رسمی به شمار می آید. چرا که در سال 2008 توسط فردی به نام وایت پیپر بیت کوین مطرح گردید. اولین سکه های بیت کوین در سال 2009 استخراج شد. 

از مهم ترین مشکلات ایده ارز های دیجیتال عدم اعتماد به شخص ثالت و دوبار خرج کردن آن می باشد. چرا که در زمان انتقال و نگهدای پول افراد به سراغ بانک ها می روند و در واقع به بانک اعتماد دارند. اما چنین اعتمادی در شکل گیری ارز های دیجیتال دیده نمی شود. 

هم چنین دوبار خرج کردن ارز های دیجیتال توسط سرور های مرکزی انجام می پذیرفت و با بررسی موجودی ها، از خرج نمودن دوباره ارز دیجیتال جلوگیری میشد. اما بیت کوین در دسته اولین پول های الکترونیکی قرار داده که توانست مشکل های گفته شده را حل نمود. 

نحوه عملکرد ارز دیجیتال به چه صورت است؟

رمز ارز ها برای اجرای تراکنش ها، از مدل های مختلفی بهره می گیرند. به طور مثال بیت کوین به صورت اثبات کار، کار می کند که باید ماینر ها و یا استخراج کنندگان تراکنش ها را تایید می کنند. 

لازم است بدانید که ارز های دیجیتال به شکل همتا به همتا عمل می کنند هم چنین بر اساس مدل استفاده شده، نیاز به واسطه ها از بین خواهد رفت.

مسئولیت نظارت بر شبکه ارز های دیجیتال و تامین امنیت آن ها، بر دوس نودها می باشد. نودها در واقع در شبکه های مختلف و به روش های گوناگون انتخاب می شوند. برای مثال استخراج کنندگان و ماینر ها نظارت بر بیت کوین را بر عهده دارند. در صورتی که برای ایساس و ترون، در زمان انتخاب نودها رای گیری انجام می شود. 

 

برای ورود به بازار ارز دیجیتال نیاز به آموزش داریم؟

آموزش ارز دیجیتال ، یکی از آموزش هایی است که امروزه مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است. پشت سر گذاشتن دوره آموزش ارز دیجیتال، یکی از لازمه های ورود به این بازار می باشد. چرا که فراز و نشیب های زیادی در این بازار انتظار شما را می کشند. 

به منظور درک بهتر سیگنال ها و جلوگیری از ضرر و زیان های مالی، به شمار توصیه می کنیم که حتما دوره آموزش ارز دیجیتال را سپری نمایید. 

 

معرفی بهترین بازی های ارز دیجیتال

ارز دیجیتال در دنیای امروز به قدری محبوب شده است که بسیاری از بازی های اندروید، کامپیوتر و آیفون، برای جایزه، ارز دیجیتال را تعیین کرده اند. شما می توانید برای داشتن ارز دیجیتال، در این بازی ها به صورت گروهی و یا انفرادی شرکت نمایید. 

بازی های ویدئویی که بر اساس بلاک چین ظهور کرده اند، تاثیر چشم گیری بر صنعت رمز ارز ها و ارز های دیجیتال داشته اند. بازیکنان می توانند با انجام بازی های ارز دیجیتال، رمز ارز دریافت کنند و مانند یک شیء فیزیکی در صورت نیاز آن ها را به فروش برسانند. لازم است بدانید که بازی های ارز دیجیتال رایگان نبوده و شما باید برای نصب آن ها بر روی سیستم مورد نظر خود، هزینه پرداخت کنید. 

از مهم ترین و شناخته شده ترین بهترین بازی های ارز دیجیتال، می توانیم به اکسی اینفینیتی، نئون دیستریکت، الانگ وید د گادز،دیسنترالند، کریپتو کیتیز، تتان آرنا، لایت نایت، اسکای ویور، همسایه ام آلیس، سند باکس، فارمرز ورلد، دنیای بیگانگان، هش راش، اسپلینتر لندز، گادز آنچیند، آپلند، آوه گوچی و پلنت ورسوس آندد، اشاره کنیم. 

تمامی بازی های نام برده شده این امکان را برای شرکت کنندگان فراهم کرده اند تا با شرکت در آن ها، به ازای جایزه، رمز ارز و ارز دیجیتال دریافت کنند. شما می توانید برای دریافت ارز های دیجیتال، بهترین بازی های ارز دیجیتال را نصب و در آن ها شرکت نمایید. 

بهترین بازی های ارز دیجیتال، برای سلیقه ای مناسب می باشند. این بازی ها اغلب به صورت انفرادی و یا گروهی انجام می شود. لازم است بدانید که قوانین و مقررات هر بازی با دیگری کاملا متفاوت است.

برای ورود به بازار ارز دیجیتال چه کاری انجام دهیم؟

پیش از این که وارد بازار ارز دیجیتال شوید، بهتر است دوره آموزش ارز دیجیتال را پشت سر بگذارید. توجه داشته باشید که این بازار دارای پستی و بلندی های شگفت آوری است که شک نداریم با ورود به آن، لحظه ای چشم از آن برنخواهید داشت.

شما می توانید برای شروع و ثبت نام دوره آموزش ارز دیجیتال، با مشاورین این مجموعه در تماس باشید. 

برای درآمد زایی و آشنایی با الگوریتم های بازار ارز دیجیتال لازم است تا به صورت تخصصی با رمز ارز ها و نحوه خرید و فروش آن ها و همین طور شناسایی موقعیت مناسب بازار، آشنا شوید. تمامی موارد گفته شده در دوره آموزش ارز دیجیتال برای شما به صورت مفصل شرح داده خواهند شد.

برای کسب اطلاعات بیش تر در زمینه دوره آموزش ارز دیجیتال می توانید به سایت ما مراجعه نمایید.

https://hashamban.com


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 6 دی 1400
ضرر در دنیای ارز دیجیتال بدون آموزش قطعیست

ارز دیجیتال به نوعی از پول گفته می شود که بر پاسه علم رمز نگاری ایجاد شده است. ارز های دیجیتال، برای استفاده از ویژگی های خاصی مانند شفافیت، تغییر ناپذیر بودن و غیرمتمرکز بودن بلاک چین را مورد استفاده قرار می دهند. 

غیر متمرکز بودن به معنای عدم کنترل آن ها توسط سازمان ها، نهاد ها و یا گرو های مختلف می باشد. برای ارسال ارز دیجیتال نیازی به افتتاح حساب در هیچ بانکی نیست. هم چنین نیازی نیست که از خدمات بانکی استفاده کنید. بلکه می توانید به صورت مستقیم و بدون دخالت هیچ واسطه ای در بستر اینترنت ارسال ارز دیجیتال را انجام دهید. 

رمز ارز ها همانند ریال و دلار، جزو پول هایی هستند که با ساز و کاری متفاوت ایجاد و در بین افراد توزیع می شود. 

معرفی ارز دیجیتال

بیت کوین از دیدیگاه بسیاری از افراد اولین ارز دیجیتال رسمی به شمار می آید. چرا که در سال 2008 توسط فردی به نام وایت پیپر بیت کوین مطرح گردید. اولین سکه های بیت کوین در سال 2009 استخراج شد. 

از مهم ترین مشکلات ایده ارز های دیجیتال عدم اعتماد به شخص ثالت و دوبار خرج کردن آن می باشد. چرا که در زمان انتقال و نگهدای پول افراد به سراغ بانک ها می روند و در واقع به بانک اعتماد دارند. اما چنین اعتمادی در شکل گیری ارز های دیجیتال دیده نمی شود. 

هم چنین دوبار خرج کردن ارز های دیجیتال توسط سرور های مرکزی انجام می پذیرفت و با بررسی موجودی ها، از خرج نمودن دوباره ارز دیجیتال جلوگیری میشد. اما بیت کوین در دسته اولین پول های الکترونیکی قرار داده که توانست مشکل های گفته شده را حل نمود. 

نحوه عملکرد ارز دیجیتال به چه صورت است؟

رمز ارز ها برای اجرای تراکنش ها، از مدل های مختلفی بهره می گیرند. به طور مثال بیت کوین به صورت اثبات کار، کار می کند که باید ماینر ها و یا استخراج کنندگان تراکنش ها را تایید می کنند. 

لازم است بدانید که ارز های دیجیتال به شکل همتا به همتا عمل می کنند هم چنین بر اساس مدل استفاده شده، نیاز به واسطه ها از بین خواهد رفت.

مسئولیت نظارت بر شبکه ارز های دیجیتال و تامین امنیت آن ها، بر دوس نودها می باشد. نودها در واقع در شبکه های مختلف و به روش های گوناگون انتخاب می شوند. برای مثال استخراج کنندگان و ماینر ها نظارت بر بیت کوین را بر عهده دارند. در صورتی که برای ایساس و ترون، در زمان انتخاب نودها رای گیری انجام می شود. 

 

برای ورود به بازار ارز دیجیتال نیاز به آموزش داریم؟

آموزش ارز دیجیتال ، یکی از آموزش هایی است که امروزه مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است. پشت سر گذاشتن دوره آموزش ارز دیجیتال، یکی از لازمه های ورود به این بازار می باشد. چرا که فراز و نشیب های زیادی در این بازار انتظار شما را می کشند. 

به منظور درک بهتر سیگنال ها و جلوگیری از ضرر و زیان های مالی، به شمار توصیه می کنیم که حتما دوره آموزش ارز دیجیتال را سپری نمایید. 

 

معرفی بهترین بازی های ارز دیجیتال

ارز دیجیتال در دنیای امروز به قدری محبوب شده است که بسیاری از بازی های اندروید، کامپیوتر و آیفون، برای جایزه، ارز دیجیتال را تعیین کرده اند. شما می توانید برای داشتن ارز دیجیتال، در این بازی ها به صورت گروهی و یا انفرادی شرکت نمایید. 

بازی های ویدئویی که بر اساس بلاک چین ظهور کرده اند، تاثیر چشم گیری بر صنعت رمز ارز ها و ارز های دیجیتال داشته اند. بازیکنان می توانند با انجام بازی های ارز دیجیتال، رمز ارز دریافت کنند و مانند یک شیء فیزیکی در صورت نیاز آن ها را به فروش برسانند. لازم است بدانید که بازی های ارز دیجیتال رایگان نبوده و شما باید برای نصب آن ها بر روی سیستم مورد نظر خود، هزینه پرداخت کنید. 

از مهم ترین و شناخته شده ترین بهترین بازی های ارز دیجیتال، می توانیم به اکسی اینفینیتی، نئون دیستریکت، الانگ وید د گادز،دیسنترالند، کریپتو کیتیز، تتان آرنا، لایت نایت، اسکای ویور، همسایه ام آلیس، سند باکس، فارمرز ورلد، دنیای بیگانگان، هش راش، اسپلینتر لندز، گادز آنچیند، آپلند، آوه گوچی و پلنت ورسوس آندد، اشاره کنیم. 

تمامی بازی های نام برده شده این امکان را برای شرکت کنندگان فراهم کرده اند تا با شرکت در آن ها، به ازای جایزه، رمز ارز و ارز دیجیتال دریافت کنند. شما می توانید برای دریافت ارز های دیجیتال، بهترین بازی های ارز دیجیتال را نصب و در آن ها شرکت نمایید. 

بهترین بازی های ارز دیجیتال، برای سلیقه ای مناسب می باشند. این بازی ها اغلب به صورت انفرادی و یا گروهی انجام می شود. لازم است بدانید که قوانین و مقررات هر بازی با دیگری کاملا متفاوت است.

برای ورود به بازار ارز دیجیتال چه کاری انجام دهیم؟

پیش از این که وارد بازار ارز دیجیتال شوید، بهتر است دوره آموزش ارز دیجیتال را پشت سر بگذارید. توجه داشته باشید که این بازار دارای پستی و بلندی های شگفت آوری است که شک نداریم با ورود به آن، لحظه ای چشم از آن برنخواهید داشت.

شما می توانید برای شروع و ثبت نام دوره آموزش ارز دیجیتال، با مشاورین این مجموعه در تماس باشید. 

برای درآمد زایی و آشنایی با الگوریتم های بازار ارز دیجیتال لازم است تا به صورت تخصصی با رمز ارز ها و نحوه خرید و فروش آن ها و همین طور شناسایی موقعیت مناسب بازار، آشنا شوید. تمامی موارد گفته شده در دوره آموزش ارز دیجیتال برای شما به صورت مفصل شرح داده خواهند شد.

برای کسب اطلاعات بیش تر در زمینه دوره آموزش ارز دیجیتال می توانید به سایت ما مراجعه نمایید.

https://hashamban.com


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 6 دی 1400
فواید استفاده از ماسک شیر و عسل برای پوست

مجله روزانه شاید کمتر کسی در کشور ایران و حتی کشورهای مختلف جهان وجود داشته باشد که بگوید اهمیتی به پوست خود نمی دهد. به همین خاطر روش های مختلفی برای بهبود سلامت پوست وجود دارند که می توانند مورد استفاده قرار گیرند. بهترین ماسک هایی که برای پوست مفید هستند، ماسک شیر و عسل می باشند. شیر از مقدار زیادی پروتئین و کلسیم تشکیل شده است؛ اما اینک تنها ماده موثر در شیر نیست. شیر سرشار از پتاسیم، ویتامین های گروه ب، سلنیوم و … است که هر کدام از این مواد به تنهایی نقش بسیار موثری در سلامت پوست شما خواهند داشت. از طرفی هم عسل یک ماده بسیار خوب برای رفع چین و چروک های پوست، رفع آلودگی ها و … محسوب می شود.

 

بنابراین، می توان با ترکیب شیر و عسل به یک ترکیب بسیار موثر برای درمان مشکلات پوستی رسید! در ادامه شما را با چند نمونه از ترکیب این ماسک همراه با گلاب، جوی دوسر و زردچوبه که برای پوست مفید هستند آشنا می کنیم. پس یک کاسه آماده کنید و از این ماسک ها استفاده کنید.

ماسک شیر و عسل بدون هیچ افزودنی دیگری!

 

اول از همه ماسکی را به شما معرفی می کنیم که بدون هیچ افزودنی دیگری ساخته می شود و مورد استفاده قرار می گیرد. این ماسک به تنهایی می توانند برای روشن شدن پوست و کاهش چین و چروک ها مورد استفاده قرار گیرند. اگر می خواهید که یک ماسک ساده و کاربردی درست کنید، می توانید این ماسک را امتحان کنید.

 

برای تهیه این ماسک، شیر و عسل را به میزان مساوی با همدیگر مخلوط کنید. به طور مثال اگر شما قصد دارید دو قاشق عسل استفاده کنید، می بایست که 2 قاشق یا حداکثر 3 قاشق شیر هم استفاده کنید. عسل و شیر را به خوبی با همدیگر مخلوط کنید و سپس ماسک مخلوط شده را روی پوست خودتان بمالید. نگران نباشید این ماسک می تواند بر روی زیر چشم های شما نیز مورد استفاده قرار گیرد.

 

اجازه دهید حدود 10 دقیقه این ماسک بر روی پوست شما بماند. سپس با آب ولرم پوست خودتان را شستشو دهید.

ماسک شیر و عسل و آبلیمو (یا پرتقال)؛ روشن کننده قوی پوست

 

آبلیمو از جمله موادی است که نقش روشن کننده قوی برای پوست دارد. اگر می خواهید که رنگ پوست خود را یک تا دو درجه روشن تر کنید، می توانید از آبلیمو استفاده کنید. از طرفی خود شیر و عسل هم نقش روشن کنندگی خوبی برای پوست شما خواهند داشت.

 

در صورتی که می خواهید یک ماسک شیر و عسل و آبلیمو داشته باشید، کافیست که 2 قاشق شیر را با 1 قاشق عسل مخلوط کنید. بعد از اینکه عسل و شیر به خوبی مخلوط شدند، یک لیمو ترش کوچک یا یک قاشق آبلیمو را به ماسک خودتان اضافه کنید تا یک مخلوط یک دست داشته باشید.

 

توجه داشته باشید که شما می توانید به جای استفاده از آبلیمو از مرکبات دیگری مانند پرتقال هم استفاده کنید. به طور مثال می توانید به جای استفاده از 1 قاشق آبلیمو از 2 قاشق آب پرتقال استفاده کنید.

 

حالا ترکیب این ماسک و آبلیموی شما آماده است. کافیست که این ماسک را به مدت 10 الی 15 دقیقه بر روی پوست خودتان بگذارید و اجازه دهید که ماسک به درون پوست شما نفوذ کند. پس از گذشت 15 دقیقه می توانید این ماسک را با آب ولرم از روی صورت خود بشویید.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 5 دی 1400
خرید ال ای دی با بهترین کیفیت

نسل جدید ال ای دی های نورانی که پاور ال ای دی ها هستند، از شدت نور بسیار بالایی برخوردار هستند که در حال حاضر از آنها در منابع روشنایی مانند لامپ ها و پروژکتور ها (موسوم به لامپ ال ای دی، پروژکتور ال ای دی،) استفاده می شود. یکی از مهمترین مزایای پاور ال ای دی ها مصرف کم انرژی آنها هست. به عنوان مثال برای مقایسه پاور ال ای دی و لامپ های کم مصرف و لامپ های رشته ای به مقادیر ارائه شده دقت بفرمایید. راندمان لامپ های رشته ای (التهابی) برابر با 16 لومن بر وات هستند. راندمان لامپ های کم مصرف برابر با 40 الی 50 لومن بر وات هستند و راندمان لامپ های ال ای دی از 80 لومن بر وات تا 130 لومن بر وات می باشند. 

ال ای دی رشد گیاه چیست ؟

گیاهان برای رشد و عمل فتوسنتز نیاز به نور با طول موج های خاص دارند. در واقع در طول موج های موثر عمل فتوسنتز برای گیاهان انجام میشود. ال ای دی رشد گیاه (لامپ رشد گیاه) طول موج های موثر برای گیاهان را ساطع کرده و باعث رشد آنها (برک دهی، گل دهی، ... ) می شود. یکی از مهمترین مزایایی که ال ای دی رشد گیاه نسبت به خورشید دارد، عدم وجود نور ماوراء بنفش می باشد چرا که نور ماوراء بنفش باعث آسیب رساندن به گیاهان خواهد شد. 

در مطالب فوق در رابطه با پاور ال ای دی ها توضیحاتی داده شد. اما یکی دیگر از آیتم های پر اهمیت برای روشن کردن یا در اصطلاح راه اندازی ال ای دی ها، منابع تغذیه مربوطه یا همان درایور ال ای دیمی باشند. یکی از مهمترین ویژگی هایی که پاور ال ای دی ها دارند برای راه اندازی نیازمند منبع جریان می باشند (نه منبع ولتاژ)، بدین معنا که منبع جریان باید ثابت باشد و با گذشت زمان یا حتی راه اندازی ال ای دی تغییراتی در آن نداشته باشیم. 

به عنوان مثال یک آداپتور 12 ولت 2 امپر را در نظر بگیرید. این یک منبع ولتاژ با ولتاژ ثابت 12 ولت و جریان از صفر الی 2 امپر می باشد. در صورت استفاده از این منبع ولتاژ، ولتاژ دو سر مصرف کننده 12 ولت خواهد بود و جریان عبوری با توجه به مقاومت داخلی مصرف کننده تنظیم خواهد شد. اما پاور ال ای دی ها مقاومت داخلی ندارند و جریان حداکثری را از منبع ولتاژ خواهند گرفت که این موضوع هم باعث سوختن ال ای دی و هم باعث آسیب به منبع تغذیه خواهد شد.

(در مرور زمان) از طرفی دیگر ال ای دی پرورش گیاه با تابش نور حرارت تولید نمیکند (تابش نور ال ای دی بر گیاه باعث افزایش دمای گیاه نخواهد شد) اما نور خورشید به واسطه پرتوهای نورانی که به گیاه می تاباند (و همچنین خاک) باعث تبخیر شدن آب و رطوبت داخل خاک می شود و در گلخانه هایی که میزان مصرف آب قابل ملاحظه هست، این موضوع می تواند تاثیر  فاحشی بر کاهش مصرف آب برای آبیاری گیاهان داشته باشد. علاوه بر آن استفاده از لامپ رشد و پرورش گیاه، نیاز گیاه به خورشید منتفی خواهد شد، به این معنا که حتی در کمد تاریک و با استفاده از ال ای دی رشد گیاه می توانید گیاهان خود را پرورش دهید و از آنها لذت ببرید.

 اما درایور ال ای دی با ایجاد منبع جریان ثابت و ولتاژ متغیر، جریان مورد نیاز ال ای دی را تامین شده و با توجه به ولتاژ دو سر ال ای دی (در مواردی که چندین ال ای دی با یکدیگر سری می شوند ولتای مجموع مورد نظر می باشد) ولتاژ مورد نیاز مجموعه تامین می شود. به همین دلیل درایور های ال ای دی به صورت رنج در بازار موجود می باشند. مثلا درایور 12 الی 18 در یک وات(در یک وات به این معنا می باشد که این درایور برای ال ای دی های یک واتی مناسب می باشند و جریان خروجی آنها با توجه به کیفیت و نوع درایور از 280 میلی آمپر الی 350 میلی آمپر خواهد بود) به این معنا می باشد که این درایور قادر به راه اندازی حداقل 12 ال ای دی و حداکثر 18 ال ای دی خواهد بود و ولتاژ تامین شده توسط درایور (منبع جریان همچنان ثابت می باشد) با توجه به تعداد ال ای دی ها تنظیم خواهد شد.

پاور ال ای دی ها در انواع مختلفی با نام های سی او بی COB ، ماژول های اس ام دی (در برخی موارد ماژول های اس ام دی برق مستقیم) ، ماژول های دی او بی DOB (در برخی از موارد ماژول های DOB برق مستقیم)، اس ام دی ال ای دی (Integrated LED) می باشند. در صنعت ساخت پاور ال ای دی ها و چیپ ست های پاور ال ای دی، تولید کنندگان قادر به تولید رنج وسیعی از رنگ ها می باشند.

 به عنوان مثال برای پاور ال ای دی های رنگی از ماوراء بنفش C  ، (UVC) که طول موجی در حدود 250 نانومتر دارند تا نور با طول موج 1300 نانومتر که در محدوده مادون قرمز قرار میگیرد را امکان تولید دارند. و همینطور برای ال ای دی پاورهای سفید رنج وسیعی از نظر آفتابی بودن و مهتابی بودن، قادر به تولید هستند . به عنوان مثال از 1800 کلوین (کلوین بیان کننده درجه حرارت رنگ ال ای دی هست که هر چه مقدار آن کمتر باشد ال ای دی زرد تر یه همان آفتابی تر می باشد) الی 35000 کلوین می باشند.

 با توجه به تفاسیر فوق، پاور ال ای دی ها تنها در موارد نور پردازی و روشنایی مورد استفاده قرار نمیگیرند. بلکه در مواردی چون ، پزشکی ، صنعت چاپ و لیتوگرافی، ساخت دستگاه های تست غیر مخرب NDT ، صنعت عکاسی و فتوگرافی، پخت رنگ و رزین و چسب (Curing) ، پرورش گیاهان (ال ای دی های فول اسپکتروم ، که ترکیبی از رنگ آبی و قرمز و مادون قرمز برای فتوسنتز گیاهان و گلدهی می باشند. لازم به ذکر است طول موج های مربوط به رنگ آبی و قرمز و مادون قرمز برای رشد گیاهان باید کاملا دقیق و در محدوده موثر باشند و ترکیب هر رنگ آبی و قرمزی نتیجه بخش نخواهد بود)، سیستم های امنیتی و دوربین های مدار بسته و بسیاری دیگر از موارد تحقیقاتی و آزمایشگاهی می باشند. در ادامه به تفسیر اختصاصی برای ال ای دی های رشد گیاهان (ال ای دی پرورش گیاهان) خواهیم پرداخت.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : شنبه 4 دی 1400
کاشت مو

کاشت مو

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 1 دی 1400