راه های کسب درآمد: ۲۴ راه اثبات شده برای کسب درآمد سریع

راه های کسب درآمد: ۲۴ راه اثبات شده برای کسب درآمد سریع

راه های کسب درآمد متفاوتی وجود دارد که به سرمایه کمی برای شروع نیاز دارند. اگر به دنبال یک کسب و کار جدید هستید که به شما در تامین مخارج زندگی تان کمک کند، ما در ادامه این مقاله پیشنهادات متفاوتی ارائه می کنیمالبته توقع بازده چند صد میلیونی نداشته باشید، شما به کمک راه های کسب درآمد که در ادامه مطرح می کنیم، می توانید هزینه کافی برای برآورده شدن مخارج ماهانه خود و یا پرداخت بدهی تان را تامین کنید.

بعضی از استراتژی های ذکر شده در این مقاله برای به دست آوردن سریع پول، راحت تر از سایرین هستنداما تقریباً همه آنها به سرمایه بسیار کمی نیاز دارند.

برخی از این راه های کسب درآمد، نیازمند این است که شما در محل خاصی حضور داشته باشید، در حالی که برخی دیگر مستقل از مکان هستنداما در نهایت موفقیت در آنها مستلزم این است که تلاش زیادی کنید.

بخش اعظم موفقیت در کسب و کار مربوط به طرز فکر شما استوقتی به اندازه کافی پول نداشته باشید افکار منفی به سراغ شما می آیند، و طبیعتا فکر می کنید که امکانات کافی برای تحقق رویای شما وجود ندارداگر اینگونه درباره موفقیت و کسب درآمد فکر می کنید، تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا طرز فکرتان را به نقطه مقابل آن تغییر دهید.

افکار ما فوق العاده قدرتمند هستندما روزانه ۶۰،۰۰۰ افکار داریم که بسیاری از آنها در بخش ناخودآگاه ذهن ما وجود دارد که بخش اعظم آنها مدام تکرار می شوندشما باید مراقب افکار خود باشیدهنگامی که ذهن شما با افکار منفی پر می شود، باید خود را از آنها دور کنید.

اغلب زمانی که در یک موقعیت سخت اقتصادی قرار دارید، می خواهید به سرعت درآمد کسب کنیدحتی ممکن است ناامید باشید که اصلا اهداف تان برآورده می شوند یا خیراما هر آنچه که داریم و هر آنچه که هستیم تا حدودی از افکار ما ناشی می شوداگر می خواهید زندگی خوبی داشته باشید، افکارتان را اصلاح کنید و درست پرورش دهید.

 

خود، راننده تصمیم گیری استاین تصمیم گیری بین «نهاد» و «فراخود» صورت می گیردما در ذهن خود صداهایی داریم و این وظیفه «خود» است که تصمیم بگیرد کدام یک را تحقق ببخشدهدف آن جلب رضایت «نهاد» و در عین حال تحقق اوامر فراخود استطرح های سریع ثروتمند شدن و رژیم های لاغری در بین مردم معمولا محبوب هستندزیرا ضمن تحقق خواسته های فراخود، نهاد را راضی می کنند.

بهترین راه های کسب درآمد سریع کدامند؟

یک جستجوی آنلاین برای راه های کسب درآمد سریع وقتی به سرعت به پول نیاز دارید، میلیون ها نتیجه را به همراه خواهد داشتهمه این موارد قانونی نخواهند بودما مواردی که کاربردی و قانونی باشند را در ادامه طرح می کنیماین ۲۴ استراتژی به شما کمک می کند تا کسب و کاری را شروع کنید؛ حتی اگر بسیار کوچک باشدپس از آن می توانید برنامه ریزی کنید و بر روی رویای بزرگتری تمرکز کنید.

۱راه های کسب درآمدرانندگی برای اسنپ یا تپسی

شرکت هایی مانند اسنپ و تپسی فرصت بسیار خوبی برای کسب درآمد سریع استشما به مهارت نسبتا خوب رانندگی، ماشین نسبتاً سالم و مجوز کار برای شروع نیاز داریداگر همه این موارد را دارید، می توانید زمانی کار کنید که برای شما امکان پذیر باشدخواه در وسط روز در طول ساعت شلوغی باشد، یا ساعات آخر هفتهانتخاب با شماست.

۲راه های کسب درآمدشرکت کننده در تحقیقات

محققان بسیاری به دنبال جذب شرکت کننده برای تحقیقات طولانی مدت خود هستندآنها برای شما پولی را در نظر می گیرند که طبیعتا زیاد نیستاما می تواند نیاز مبرم شما را برآورده کنداین افراد به کمک مصاحبه و پرسشنامه ها نظر شما را می پرسند و آنها را تجزیه و تحلیل می کنند.

۳راه های کسب درآمدفروش کتاب و بازی های قدیمی در دیوار

دیوار و سایر سایت های این چنینی فروش کتاب های قدیمی، بازی ها و دستگاه های قدیمی را در بازار خود بسیار آسان کرده استشما می توانید کتاب های درسی مدرسه و دانشگاه تان در این سایت ها با قیمت مناسب بفروشید و پول اندکی بابت آن برای امرار معاش دریافت کنیدمطمئن باشید که کتاب ها در وضعیت مطلوبی قرار دارندهر چقدر که محصولات شما ظاهر تمیز و سالمی داشته باشند بهتر فروش می روند.

اگر اقدام به فروش کتاب‌هایی کنید که در حال تجزیه هستند یا بازی هایی که سی دی آنها خراشیده شده، نظر مثبتی دریافت نمی کنید.

۴راه های کسب درآمدفروش لوازم الکترونیکی دست دوم

بازار لوازم الکترونیکی دست دوم گسترده استمی توانید از سایت هایی مانند شیپور یا ایسام برای فروش گوشی های موبایل، لپ تاپ، گاز، یخچال و هر وسیله دست دومی که دیگر به آنها نیاز ندارید، استفاده کنید.

حتی اگر آنها نیاز به تعمیر جزئی داشته باشند، به نظر می رسد تعمیر آنها با هزینه اندک به شما در فروش با قیمت بالاتر کمک می کنددر هر صورت، می توانید انتظار داشته باشید که اگر این وسایل را در خانه خود دارید، با فروش آنها به سرعت پول کمی بدست آورید.

 

۵راه های کسب درآمداستفاده از سایت های استخدامی

سایت هایی وجود دارند که آگهی افرادی که به دنبال خدمات هستند را بر روی سایت قرار می دهنداین کار‌ها عبارتند از نظافت منزل، خرید خانه، بازسازی، و همچنین کارهای بزرگتری که نیازمند مهارت هستند همچون بازسازی منزل، لوله کشی، بنایی هستندممکن است در چنین سایت هایی بتوانید یک شغل دراز مدت خوب برای استخدام شدن بتوانید پیدا کنید.

جهت اطلاع از 20 راه کسب درآمد دیگر بر روی لینک منبع کلیک کنید.

منبعکامپرو

 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 10 دی 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: