ماسک فلت فولد نانو سه لایه رسپی نانو N95

ماسک فلت فولد نانو سه لایه رسپی نانو N95

ماسک نانو RespiNano N95جدیدترین محصولی است که برای محافظت از شما در برابر میکروب ها طراحی شده است. این ماسک قادر است کوچکترین ذرات معلق در هوا را فیلتر کند. ماسک فلت فولد N95 رسپی نانو برند ریما سازگار با محیط زیست طراحی شده است.

این ماسک قادر است تا مدت ۴۸ ساعت مورد استفاده قرار بگیرد. طی این مدت بدون دست زدن به ماسک، می توانید با خیالی آسوده در محیط های عمومی و شلوغ هم قرار بگیرید. فیلترهای عالی به کار رفته در ماسک تنفسی نانویی می تواند حتی کوچکترین ذرات موجود در هوا را نیز فیلتر کند.

ماسک فلت فولد رسپی نانو چگونه عمل می کند؟

فیلترهایی که برای ماسک های پزشکی استفاده می شوند با شماره گذاری (۹۵،۹۹، و …) درجه بندی می شوند. وقتی از ماسک تنفسی N-95 صحبت می شود، یعنی این محصول می تواند تا ۹۵% ذرات مضر و بیماری زا را فیلتر کند.

ماسک‌های فلت فولد نانو ۹۵ از نظر عملکرد به دام اندازی و افت فشار همانند ماسک‌های FFP2 و N95 هستند. این ماسک‌ها حاوی یک لایه نانو در بین لایه‌های اسپان‌باند محافظ خود هستند. راندمان به دام‌اندازی ذرات ۰/۳ میکرون این ماسک‌ها ۹۵ درصد و افت فشاری برابر با ۴۲ پاسکال دارند. این ماسک‌ها به دلیل ظاهر ویژه‌ای که دارند در مقایسه با ماسک‌ها سه لایه از تنفس‌پذیری بهتری برخوردار هستند.

شکل زیر نیز نمودار راندمان به دام‌اندازی و افت فشار ماسک فلت فولد نانو ۹۵ را نشان می‌دهد که چطور می تواند ریزترین ذرات و حتی ویروس کرونا را مهار کند.
 

این ماسک ها کم حجم و سبک هستند و استفاده از آن ها مانعی برای عبور جریان هوا نیست. بنابراین حتی کسانی که به بیماری های قلبی، ریوی و سایر بیماری های تنفسی (آسم) مبتلا هستند، می توانند بدون ایجاد اختلال در تنفسشان به راحتی از این محصول استفاده کنند.

ویژگی ها و مشخصات ماسک تنفسی N-95 فلت فولد

برای تولید ماسک فلت فولد تنفسی نانویی N95 رسپی نانو از دو لایه اسپان باند و یک لایه فیلتر نانو در بین آن ها استفاده می شود. شاید بپرسید دلیل این کار چیست؟

تولیدکنندگان به منظور کنترل رطوبت ماسک هر دو لایه را با هم استفاده می کنند. لایه سازگار با آب به منظور جلوگیری از خشکی هوا و بهبود تنفس کاربر استفاده می شود. اما لایه آبگریز هم به منظور جلوگیری از ورود قطرات حاوی مواد مضر و عوامل بیماری زا در این ماسک استفاده می شود.

این ماسک مجوز و  گواهینامه نانومقیاس را دریافت کرده است. همچنین ماسکی است که متناسب با محیط زیست و شرایط مصرف کننده تولید می شود.

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 19 دی 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: