خواص مهره مار چیست؟

خواص مهره مار چیست؟

درباره خواصمهره مار، طبق بررسی های انجام گرفته اطلاعات قابل توجه ای به دست آمده است که این خاصیت ها به قدری قدرتمند و قوی هستند که قابل مقایسه با دیگر موارد در این زمینه نمی باشند. دعاهای مختلف و خاصیکه روی مهره انجام می گیرد، باعث می شود تا خاصیت آن فعال شده و افراد با کاربرد این مهره در زندگی به نتایج قابل توجهی برسند و همچنین بهره زیادی از خرید این سنگ با ارزش به دست آورند. بهتر است در ادامه با خاصیت های مثبت و مفید و کاربرد آن آشنا شویم.

انواع خواص مهره مار

از این سنگ با ارزش در مورد ایجاد مهر و محبت بین افراد و همچنین برای افزایش محبوبیت شخصی استفاده می شود.

برای افزایش رزق و روزی و حتی برای بهتر شدن اوضاع اقتصادی و رونق کسب و کار استفاده می کنند، بسیاری از شیوخ و بزرگان عرب این مهره را با خود همیشه به همراه دارند.

یکی دیگر از خواص مفید مهره مار درباره افزایش اعتماد به نفس در افراد و ایجاد احساس آرامش و انرژی مثبت در زندگی است.

برخی از افراد برای ایجاد روابطی دوستانه و صمیمانه با همسر یا با افراد مورد نظرشان از آن استفاده می کنند و نتایج رضایت بخشیرا از کاربرد مهره به دست آوردند.

از خواص دیگر این مهره، موضوع به وجود آمدن احساس خوش شانسی و خوش اقبالی در افراد است.

یکی دیگر از نتایج کاربرد مهره مار درباره موضوع بخت گشایی و بازگشتن معشوق است، بسیاری از افراد برای جذب کردن شخصی خاص برای ازدواج از این مهره استفاده می کنند.

 خاصیت مغناطیسی این سنگ، باعث خواهد شد تا در برابر بسیاری از بیماری ها مصون بمانید. همچنین استفاده از آن باعث تسکین دردها می شود، حتی برخی از افراد برای زیبایی پوست و چهره از این مهره استفاده می کنند.

یکی دیگر از خاصیت های این مهره به دست آمده از خزنده هندی، خواص مغناطیسی آن است، به همین دلیل برای از بین بردن آثار سوء در گوشی های تلفن همراه و حتی در مورد تاثیر منفی دکل های مخابرات از آن استفاده می کنند.

مهره مار چیست؟

مهره مار از زمان های بسیار دور مورد استفاده قبیله های مختلف قرار گرفته است، به دلیل بار مثبت و منفی مهره این خزنده و نتایج شگفت انگیزی که به دست آمده است باعث شده تا مار را از دیگر حیوانات جدا کند. نحوه به دست آمدن این مهره به این صورت است که در زمان جفت گیری مارها و آمیزش فصلی شیئی گرد مانند را از پشت سر خودشان به بیرون می اندازند که این عمل هم توسط مار ماده و هم مار نر انجام می گیرد، توجه داشته باشید که این شی تقریبا به شکل نیم دایره می باشد و در حالت اولیه نسبتا نرم است و بعد گذشت زمان کوتاهی سفت و محکم می شود، در واقع در آن وقت به سنگ مهره مار تبدیل شده است. لازم به اشاره می باشد که مهره هایی که از مارهای با نژادهای مختلف به دست می آید و به دلیل تفاوت نسبت مغناطیست آن ها با یکدیگر، مهره های مارها نیز متفاوت هستند. یکی از بهترین مهره ها که در بازار موجود می باشد و طرفدار زیادی دارد مربوط به مار شاه کبری هندی است که به مهره هندی شاه کبری معروف می باشد.

خرید مهره مار

بهتر است که مهره مار را از فروشنده ای که قابل اعتماد بوده و تجربه کافی در این زمینه داشته باشد تهیه نمایید و با به دست آوردن اطلاعاتی در رابطه با نظرات خریداران و مشتریان قبلی و همچنین با مراجعه مستقیم اقدام به تهیه و خرید مهره مار مورد نظرتان را کنید. لازم به یادآوری است که در موقع خرید حتما بابت محصولی که خریداری می کنید از فروشنده ضمانت نامه کتبی دریافت نمایید.

یکیدیگر از مواردی که به هنگام خرید این سنگ با ارزش باید مورد توجه قرار دهید، در مورد نژاد و نوع مهره مار است، زیرا انتخاب کردن نژادی اصیل و خوب مطمئنا در نوع عملکرد مهره نقش مهمی دارد. از بهترین و معروف ترین نژادها، می توان به مهره مارهای شاه کبری و دابویای هندی اشاره کرد. البته بهتر است که بگوییم تمامی مارهای نژاد هندی مهره ای اصیل و قابل تایید دارند.

در هنگام خرید از فروشنده درباره زمان اثر بخشی و نتیجه دهی مهره پرسش هایی را داشته باشید. اصولا اثر و نتیجه آن بین 7 تا 90 روز مشخص می شود. توجه داشته باشید اثر بخشی در افراد مختلف به دلیل این که دارای مغناطیست ضعیف یا قوی هستند متفاوت خواهد بود.

حتما به یاد داشته باشید که در زمان خرید، از فروشنده بخواهید تا تمامی اعمال هایی که بر روی مهره باید انجام بگیرند یا مراحل دعاهای خاص و طلسماتی که در رابطه با این سنگ گران قیمت باید صورت بگیرند را انجام بدهد، زیرا کس دیگری نمی تواند این اعمال را انجام دهد وگرنه در این صورت مهره شما اصیل و هندی هم باشد مطمئن باشید که هیچ اثری نخواهد داشت و همچنین در رابطه با چگونگی و شرایط استفاده و نگهداری مهره با ارزش با پرسیدن سوالاتی از فروشنده آگاهی لازم را به دست آورید.

در هنگام خرید به اندازه مهره مار توجه لازم و کافی را داشته باشید زیرا مهره اصیل و هندی از اندازه بزرگ تری نسبت به سایر مهره ها برخوردار است و هر چقدر سایز این سنگ بیشتر باشد انرژی زیادتری جذب می کند و اثر بخشی بهتری خواهد داشت. مثلا در مقایسه مهره های ایرانی و هندی کاملا اصل و تقلبی بودن آن ها مشخص می شود، زیرا مهره هندی تقریبا 8 تا 10 برابر بزرگ تر از مهره مار ایرانی است، توجه داشته باشید که تمامی اعمال و دعاهای مخصوص فقط بر روی مهره های مارهای هندی می تواند انجام بگیرد.

اگر هم خواستید این سنگ قیمتی را به صورت اینترنتی تهیه کنید سعی نمایید که از سایت و فروشگاه های اینترنتی که در زمینه فروش مهره بسیار فعال هستند و اعتبار زیادی دارند خرید کنید.

یکی از موارد مهمی که در زمان خرید باید به یاد داشته باشید این است که، اگر بتوانید راه ارتباطی مناسبی با فروشنده برقرار کنید، که به هنگام مواجه شدن با مشکل، هر چه سریع تر راهنمایی های لازم را از طریق فروشنده به دست آورید.

قیمت مهره مار

قیمت مهره مارهای مختلف متفاوت است. در این میان مهره مارهایی از جمله زنگی، افعی و خاکی و ... از قیمت پایین تری برخوردارند، اما مار شاه کبری ارزش زیادی دارد، در واقع مهره این مار در هندوستان تا چهل میلیون تومان هم خرید و فروش می شود. البته باید بدانیم که کمبود این سنگ با ارزش به دست آمده از مار و دشواری فرآیند آماده سازی آن ها، سبب قیمت بسیار بالای آن برای فروش شده است. برخی افراد به دلیل خرید با قیمت پایین تر و ارزان تر مهره تقلبی را خریداری کردند و هیچ نتیجه ای را به دست نیاوردند.

برای مشاهده قیمت انواع مهره مار می توانید به سایت شامگاه به آدرس http://shamghah.com/ مراجعه نمایید تا از قیمت های انواع مهره مار و سنگ های قیمتی اطلاعات مفیدی بدست آورید.

نحوه تشخیص اصل یا تقلبی بودن مهره مار

مطمئنا این فکر به ذهنتان خطور می کند که چگونه می توان مهره خوش اقبالی اصل را از تقلبی آن تشخیص داد؟ با کمی دقت به اندازه و شکل ظاهری مهره می توان به راحتی اصل بودن آن را تشخیص داد، همانطور که در مطالب قبلی بیان شد مهره هندی اصیل بزرگ تر از دیگر مهره ها می باشد. اما روش دیگری که نسبتا حرفه ای تر است، استفاده از سرکه انگور هست، با خواباندن مهره ها در آن، چنانچه بعد مدتی مهره ها به یکدیگر چسبیدند یعنی که اصل هستند. البته لازم به ذکر است که برخی افراد متخصص در این زمینه معتقدند سرکه خاصیت مهره ها را از بین می برد، پس بهتر است از کسی که آن را خریداری می کنید درباره اصل یا تقلبی بودن آن بپرسید، تا هزینه ای که خرج آن می کنید بی نتیجه نباشد. 

نگاهی به گذشته مهره مار

در این جمله که هندوستان مهد انواع گونه های مار در دنیا می باشد شکی نداریم. در کشور هندوستان در سال های گذشته افرادی به شکار مار مشغول بودند و با مرور زمان متوجه بعضی موارد درباره مارها و جفت گیری آن ها شدند. پس از مدتی با توجه به تحقیقات انجام شده و نتایج به دست آمده فهمیدند که مهره ای که از مارها به هنگام جفت گیری رها می شود مانند سنگ های قیمتی عقیق، فیروزه، زمرد و ... خواص بسیاری داشته و دارای انرژی مثبت است. همچنین روش های مخصوصی استفاده کردند تا مهره ها را جمع آوری کنند و با ارزش ترین آن ها را بدون این که خواص خودشان را از دست بدهند جمع آوری کنند، زیرا این سنگ ها در ابتدا حالت ژله ای و نرمی دارند و به دلیل این که به صورت طبیعی جمع آوری می شوند امکان صدمه و آسیب دیدن آن ها زیاد است، باید با دقت بیشتری این کار ر ا انجام دهند.  

نکته ای درباره قدرت جذب مهره      

در مطالب قبلی نیز اشاره شد که قدرت مغناطیسی و جذب مهره های اصیل به دست آمده از مارهای هندی به طوری است که اثرات بسیار شگفت انگیزی در کوتاه ترین مدت زمان ممکن مشاهده می شود و درصد افرادی که این سنگ ارزشمند را تهیه می کنند بسیار زیاد می باشد و یکی از دلایل مخاطب بیشتر این مهره سریع و قوت اثر بخشی آن است. 

 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 6 خرداد 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: