خرید ملک در ترکیه

خرید ملک در ترکیه

یکی از بهترین روش های مهاجرت و اقامت در خرید ملک در ترکیه در ترکیه است. بسیاری از ایرانیان علاقه مند به سرمایه گذاری در ترکیه هستند ، زیرا روند مهاجرت به دلیل نزدیک بودن ترکیه به ایران آسان تر خواهد شد. جدا از آن ، قیمت در ترکیه تقریباً همه چیز و در برخی موارد حتی کمتر از ایران است و با اجاره ملک در ترکیه می توانید از مزایای شهروندی ترکیه برخوردار شوید.

چرا باید به ترکیه مهاجرت کرد؟

ترکیه همسایه ایران است که در سال های اخیر رشد اقتصادی قابل توجهی داشته است و اقتصاددانان آن را در بین 10 اقتصاد بزرگ جهان قرار داده اند. دولت ترکیه قوانین جدیدی را برای اجاره ملک در ترکیه و شرایط جدیدی را برای اجاره املاک در ترکیه وضع کرده است که خرید و اجاره ملک در ترکیه را به یکی از راه های نجات نیمی از شهروندان ترکیه تبدیل کرده است. به همین دلایل ، رویای اجاره ملک در ترکیه دیگر رویایی دست نیافتنی نیست. بسیاری از ایرانیان در حال خرید ملک و اقامت در ترکیه هستند و جمعیت ایرانیان در ترکیه در حال افزایش است. در اینجا به شما لحظات مهم هنگام اجاره ملک در ترکیه و نحوه اجاره ملک در ترکیه و همچنین برخی افراد را می گویم ، مانند اینکه کدام شهر ترکیه منبع اجاره برای کدام است؟ آیا امکان اقامت در ترکیه در هنگام اجاره ملک وجود دارد؟ هنگام اجاره ملک در ترکیه چگونه اقامت کنیم؟ حداقل سرمایه برای اجاره ملک در ترکیه چقدر است؟ حداقل قیمت خرید ملک در ترکیه چقدر است؟ اجازه بدهید جواب بدهم.

هزینه های زندگی در ترکیه

مانند هر کشور دیگری مانند ایران ، هزینه زندگی در ترکیه بستگی به منطقه و شهری دارد که در آن زندگی می کنید. متوسط ​​هزینه زندگی در شهری نسبتاً گران بین 2500 تا 4000 پوند خواهد بود. هزینه اجاره ملک در ترکیه برای یک آپارتمان دو خوابه در مرکز شهر حدود 1200 تا 1500 پوند است. قیمت غذا در یک رستوران بین 35 تا 60 پوند است. در ترکیه می توانید از مارک های معروف دنیا لباس بخرید و نسبتاً ارزانتر از ایران است. قیمت خرها حدود 200 پوند است. البته همه این هزینه های زندگی کاملاً به سبک زندگی شما بستگی دارد.

ملک بخرید و خانه اجاره کنید

در بالا اشاره کردیم که انتظار برای حل و فصل در ترکیه یکی از مهمترین مزایای هنگام اجاره ملک در ترکیه است. خرید ملک یا اقامت در ترکیه با اجاره ملک معادل داشتن روستا در ترکیه است. شما می توانید ملکی را در ترکیه با کمترین و کمترین قیمت ملک اجاره کنید و اقامتی در ترکیه ترتیب دهید. بخش خوبی از داستان این است که وقتی می توانید برای ترتیب دهکده ای در ترکیه ملکی در ترکیه اجاره کنید ، و این یکی از مزایای اجاره خانه در ترکیه است زیرا کسانی که در اجاره ملک شک دارند. من نمی دانم آیا آنها می توانند در این کشور زندگی کنند یا نه. آنها می توانند به این شکل از شما درخواست اقامت کنند و سپس به این پاسخ دهند. پس از اجاره یا اجاره ملک ، برای مجوز اقامت موقت یک ساله درخواست می کنید ، که در طول آن حق کار نخواهید داشت.

خرید ملک و تابعیت ترکیه

می توانید بگویید که این مهم است که من بتوانم با اجاره ملک اجازه اقامت در ترکیه را دریافت کنم ، اما هنوز هم می توان در ترکیه خانه خرید و پاسپورت و تابعیت گرفت؟ پاسخ بله است! اگر ملکی به ارزش 250،000 دلار در ساعت اجاره می کنید ، می توانید برای خود ، شوهر و فرزندان زیر 18 سال خود به مدت 3 تا 5 ماه پاسپورت ترکی بخرید. اگر ملکی را کمتر از 250،000 دلار اجاره کنید ، مجوز اقامت موقت 1 ساله با امکان تمدید دریافت خواهید کرد. اگر 5 سال در ترکیه زندگی کرده اید و مالکیت خود را حفظ کرده اید ، می توانید برای تابعیت ترکیه و گذرنامه اقدام کنید.

قوانین خرید ملک در ترکیه

خرید ملک در ترکیه و اخذ اجازه اقامت یکی از ساده ترین راههای مهاجرت به ترکیه است ، شما می توانید در مدت 3 تا 5 ماه اقامت سریع دریافت کنید ، اما قوانین خرید و فروش ملک در ترکیه و خرید - فروش یک خانه در ترکیه دارای شرایط زیر است: ما به آنها اشاره کردیم:

 

خانه باید به صورت نقدی خریداری شود

3 صاحبان ملک قبلی نباید خارجی باشند

شما مجاز به فروش خانه تا 3 سال نیستید

شما می توانید چندین ملک را به جای یکی با 250،000 دلار خریداری و اجاره کنید.

در سال 2021 می توانید با خرید هر خانه ای در ترکیه اقامت کنید

مهاجران خارجی تنها می توانند تا 30 هکتار زمین و ملک بخرند

کسانی که زمین می خرند باید ظرف 2 سال بسازند

در هر ناحیه ، تنها 10 درصد از زمین متعلق به خارجی ها است

همه ایرانیان باید از قوانین ترکیه تبصره 35 قانون زمین و املاک 2644 پیروی کنند

اگر قصد خرید ملک در ترکیه را دارید ، نگاهی به لیست اسناد مورد نیاز برای خرید ملک در ترکیه در حال حاضر بیندازید.

 

قیمت خرید ملک در ترکیه

قیمت خرید ملک در ترکیه بستگی زیادی به منطقه و شهر دارد. شما می توانید ملکی را در ترکیه خریداری کرده و اقامت موقت در آن کشور را با حداقل قیمتی که می خواهید دریافت کنید. در قوانین خرید ملک در ترکیه 2020 و 2021 ، نوع ملک متفاوت نیست ، زیرا در صورت خرید هرگونه ملک ، اجازه اقامت در ترکیه را دریافت خواهید کرد.

 

شرایط خرید ملک در ترکیه برای ایرانیان

شرایط خرید ملک در ترکیه برای ایرانیان آنقدر ساده است که برخی می گویند امکان خرید خانه در ترکیه با 100 میلیون تومان وجود دارد. البته این در شرایط خاصی صادق است و شما می توانید با 100 میلیون تن خانه خریداری کنید. اول از همه ، باید نوع دارایی خود را تعیین کنید. به عنوان مثال ، شما می خواهید ویلا ، آپارتمان ، آپارتمان یا خانه بخرید. برای خرید آپارتمان در ترکیه به حدود 170،000 دلار نیاز دارید. در زیر بهای خرید خانه در شهرهای مختلف ترکیه و خرید ملک ارزان در ترکیه را خواهیم پرداخت.

 

خرید خانه در ترکیه با قیمت 300 میلیون تومان

در ترکیه خانه های گران قیمت و ارزان وجود دارد. در استانبول می توانید خانه های ارزان قیمت خوبی پیدا کنید که برای خرید آنها باید حدود 500 تا 800 میلیون هزینه کنید ، اما این قیمت برای خانه های حدود 50 تا 55 متر است. خرید خانه در استانبول با این قیمت شاید بهتر از خرید ملک در ایران باشد. اگر شهرهای کوچکتر را برای خرید املاک انتخاب کنید ، قیمت خانه کاهش می یابد و خانه ها ارزان تر می شوند.

 

قیمت خرید ملک در ترکیه با ارز ایرانی

چرا ملک در ترکیه بخریم؟

در سال های اخیر خرید خانه و ملک در ترکیه توسط خارجی ها به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. بسیاری از مردم در ابتدای سفر خود برای سرمایه گذاری ، تحصیل ، مهاجرت و زندگی در ترکیه به دنبال مکانی برای زندگی می گردند.

 

بسیاری از ایرانیان نیز ترکیه را برای مهاجرت و زندگی انتخاب می کنند. نکته مهمی که باید در این مورد بدانید این است که اولین قدم برای زندگی و مهاجرت در ترکیه ، یافتن ملک مناسب برای خرید یا اجاره است. اما اکثر مردم ترجیح می دهند به جای اجاره خانه ای برای زندگی در ترکیه خریداری کنند.

 

اما چرا بسیاری از مردم ترکیه را برای مهاجرت و خرید خانه انتخاب می کنند؟ هزینه خرید خانه و هزینه زندگی در ترکیه چقدر است؟ آیا امکان سرمایه گذاری برای خرید ملک در ترکیه وجود دارد؟ در ادامه این مقاله که توسط پرشین استار ارائه شده است ، شرایط خرید خانه در ترکیه ، مراحل و مدارک آن را بررسی کرده و به سوالات مطرح شده نیز پاسخ می دهیم.

ترکیه کشوری با تاریخ غنی ، آب و هوای خوب ، میراث فرهنگی جذاب و سواحل زیبا و محبوب است. زبان رسمی این کشور ترکی و واحد پول آن لیر ترکیه است. جاذبه های گردشگری و اماکن زیبای ترکیه هر ساله گردشگران زیادی را به این منطقه می کشاند. ترکیه 82 میلیون نفر جمعیت دارد و دولت آن سکولار است. اما بیشتر شهروندان آن سنی و مسلمان هستند.

 

سالانه افراد زیادی برای دیدن مناطق توریستی و سواحل زیبای ترکیه به خصوص در شهرهایی مانند آنتالیا و استانبول به ترکیه سفر می کنند. ترکیه همچنین کشوری است که از نظر جغرافیایی به ایران نزدیک است و افراد می توانند با یک پرواز 3 ساعته بین دو کشور تردد کنند.

 

یکی از دلایل مهاجرت ایرانیان به ترکیه ، اقتصاد رو به رشد این کشور است که شرایطی را برای سرمایه گذاری به طرق مختلف به ویژه خرید خانه ایجاد کرده است. علاوه بر این ، در سال های اخیر ، دولت ترکیه شرایط و ضوابطی را برای سرمایه گذاران علاقمند به خرید ملک در نظر گرفته است و با در نظر گرفتن تسهیلات جدید ، خرید خانه برای مهاجران و سرمایه گذاران را آسان کرده است. قیمت مناسب خانه در ترکیه در مقایسه با ایران باعث شده بسیاری از مردم برای سرمایه گذاری و اقامت در آن کشور در ترکیه ملک بخرند.

 

 

 

خرید ملک در ترکیه برای خارجی ها

با توجه به تبصره 35 قانون زمین و مالکیت ، مصوب 2012 ، خرید و خرید زمین در ترکیه اعلام شد

 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 18 مرداد 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: