راهنمای ارسال ایمیل انبوه و گروهی

 

C:\Users\mahdi\Downloads\seo\billionphotos-2889128-1024x652.jpg

در میان روش های ارتباطی و بازاریابی در اینترنت، ایمیل در رتبه نخست با قابلیت های بسیار خود توانسته است از سایر روش ها به کاربران تجاری و فعال نزدیک تر شود. برای مجموعه ها و کسب و کارها اما چالش های مختلفی در اجرا و پیاده سازی موفق ایمیل همیشه وجود داشته است. در این مطلب شما را با ۳ روش اصلی و خدمات ایمیل مارکتینگ آشنا خواهیم کرد تا بتوانید به آسانی به مشترکین و یا مشتریان خود از طریق ایمیل ارتباطات خود را حفظ و گسترش دهید. استفاده از روش های مدرن بازاریابی ایمیلی به میزان قابل توجهی باعث صرفه جویی در زمان برای برقراری ارتباط با مشترکین و پیگیری آتی آن ها خواهد شد.

  1. ارسال مستقیم با پنل ایمیل

در این روش شما برای انجام ایمیل مارکتینگ می توانید از ابزار آنلاین مانند پنل ارسال ایمیل گروهی و انبوه برای ارسال ها ، مدیریت مشترکین و خبرنامه های خود استفاده کنید. با ثبت نام در این پنل ها و دریافت اشتراک های ماهیانه و یا سالیانه شما امکانات زیادی را برای بازاریابی در اختیار خواهید گرفت:

  • آپلود و مدیریت لیست ایمیل مشترکین

  • طراحی خبرنامه، فرم اشتراک و صفحات فرود

  • برنامه ریزی و ارسال کمپین های ایمیلی

  • دریافت آمار و گزارشات ارسال های شما

  • ساخت سگمنت و فیلتر بازاریابی ایمیلی

  1. ارسال با سرور / سرویس

وقتی از یک وب سایت، وب هاستینگ و یا برنامه های نرم افزاری استفاده میکنیم و به محدودیت تعداد ارسال روزانه ایمیل ها و یا مشکل اسپم شدن ایمیل ها برخورد میکنیم بهترین راه حل چیست؟ چگونه بصورت نامحدود ایمیل ها را با کیفیت و سرعت به مخاطبین تحویل دهیم؟ استفاده از فناوری های ایمیل سرور مانند سرور  خارجی SMTP و یا اتصال به وب سرویس های ایمیلی API از طریق برنامه نویسی و قراردادن کدهای مرتبط به شما در حل این موضوع مهم کمک میکنند. بعنوان مثال با قرار دادن اطلاعات سرور ایمیل یخود در برنامه های مختلف میتوانید کانال ارسال خود را به یک سرویس واسط تغییر دهید و یا با ساخت یک کلید API و نصب یک افزونه در سایت خود بتوانید کلیه ایمیل های برنامه را از طریق سرویس رسان واسط انجام دهید و دیگر سرور هاستینگ شما با همه محدودیت ها چالشی برای شما نباشد.

  1. ارسال با خدمات رسان

 

اگر به کارهای فنی علاقه نداشته و یا نیرو و زمان برای انجام ایمیل مارکتینگ ندارید بهترین روش برای شروع بازاریابی ایمیلی می تواند برون سپاری کار تبلیغات به مجموعه های فعال در حوزه تبلیغات دیجیتال و اینترنتی باشد. در این روش سرویس رسان تبلیغ شما را در قالب خبرنامه ایمیلی برای لیست اصناف و مشاغل فعال و مرتبط با کسب و کار انتخابی شما ارسال می کند و گزارشات آماری را در اختیار شما قرار میدهد. با این کار شما نیاز به صرف هزینه و زمان زیاد نخواهید داشت و بزرگترین چالش یعنی در اختیار داشتن بانک ایمیل فعال و هدفمند را ندارید. توجه به این نکته که خرید بانک های ایمیل از اینترنت باعث اسپم دامنه شما خواهند شد بسیار مهم است. این روش تبلیغ را به دفعات می توانید برای محصولات و خدمات مختلف خود انجام دهید و کلیک های مستقیم از مشتریان جدید در سایت خود دریافت کنید.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 25 آذر 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: