آينده طراحي وب سايت به چه صورت خواهد بود؟

آينده طراحي وب سايت به چه صورت خواهد بود؟

امروزه طراحي سايت نسبت به گذشته بسيار تغيير كرده است. وب سايت ها از طراحي هاي ساده به طراحي هاي بسيار پيشرفته تبديل شده اند كه مي توانند كاربران را براي مدت طولاني سرگرم كنند و همچنين نيازهاي آنها را برآورده كنند.

پيشرفت در طراحي وب سايت توسط شركت هاي برتر طراحي سايت راه درازي را در پيش دارد، به اين ترتيب افزونه ها و قابليت هاي جديدي هميشه به آن اضافه مي شود كه كار را براي كاربران آسان كرده و فضاي رقابت سالم بين وب سايت هاي مختلف را فراهم مي كند.

ورود طراحان وب سايت يك تغيير بزرگ در دنياي طراحي سايت است...

اولين تغييري كه مورد غفلت قرار گرفته و اكنون كارفرمايان زيادي را به خود جذب كرده است، طراحي وب سايت است. همانطور كه در حال خواندن اين مطلب هستيد، اگر به يك سايت در گوگل برويد و برخي از كلمات كليدي مورد نظر خود را جستجو كنيد، متوجه خواهيد شد كه اكثر سايت هايي كه در نتايج جستجو مي بينيد با استفاده از سازندگان سايت ساخته شده اند.

بدون نياز به شركت طراحي سايت در چند سال آينده ...

سايت سازها معمولاً همان قالب هايي هستند كه يك طراح سايت براي يك وب سايت مي نويسد. هدف آنها صرفه جويي در زمان و هزينه است. معمولاً قطعات يك وب سايت كه توسط يك شركت طراحي سايت ساخته مي شود دقيقاً مشابه و تكراري است. اين پارتيشن ها توسط كدهاي تكراري ايجاد مي شوند. تنها تفاوت در چيدمان و طراحي گرافيكي است.

شركت هاي طراحي سايت مانند آژانس ديجيتال ماركتينگ تبليغات اصفهان اين تكرار را به فرمولي آماده تبديل كرده و به عنوان سايت ساز به بازار معرفي كرده اند.

هر سايت داراي يك قالب ...

كار سازندگان سايت پس از ايجاد يك وب سايت به پايان نمي رسد. در واقع اگر همه وب سايت ها بخواهند پلتفرم مشابهي بسازند، گوگل اعتبار زيادي به آنها نمي دهد. بر همين اساس يك شركت طراحي سايت كه سايت ساز ايجاد مي كند معمولا قالب هاي آماده و از پيش طراحي شده با امكان تغيير در اختيار كاربران خود قرار مي دهد. هر شركتي مي تواند يك قالب خاص براي حوزه كاري خود انتخاب كرده و آن را متناسب با مشتريان خود سفارشي كند. چيزي كه در وب سايت هاي رمزگذاري شده نمي بينيم.

بدون نياز به نيروي انساني در چند سال آينده ...

ظهور سايت سازها، نياز به نيروي انساني براي طراحي وب سايت را كاهش داده است. لازم نيست تمام وقت خود را صرف كدنويسي و پياده سازي وب سايت كنيد. اين نياز قطعا در سال هاي آينده كمتر خواهد شد.

حتي اگر كسي دانش كمي از طراحي وب سايت داشته باشد، مي تواند وب سايت خود را با استفاده از سازنده وب سايت ايجاد كند.

هزينه كمتر، زمان كمتر...

از طرفي با گذشت زمان و ايجاد كسب و كارهاي مختلف، احساس نياز شديد به طراحي وب سايتي كه بتواند كسب و كار را با سرعت بالاتري راه اندازي كند، احساس مي شود. بازار رقابتي كه اكنون شاهد آن هستيم در آينده چند برابر خواهد شد. بنابراين صاحبان مشاغل مختلف فرصت زيادي براي انجام فعاليت هاي تبليغاتي آنلاين خود مانند طراحي وب سايت ندارند.

افزايش رضايت كارفرما...

صاحب كسب و كاري كه به دنبال طراحي وب سايت براي كسب و كار خود است، برنامه اي در سر دارد و از يك شركت طراحي وب انتظار دارد كه آن را در وب سايت خود پياده سازي كند. اين طرح در بيشتر مواقع كارساز نخواهد بود و نتيجه نهايي آن چيزي نيست كه صاحب كسب و كار انتظار دارد. به خصوص اگر صاحب كسب و كار به سراغ طراح وب سايتي برود كه به دليل تجربه كمتر دستمزد كمتري دريافت مي كند. سازندگان وب سايت مي توانند اين مشكلات را حل كنند.

در واقع همه چيز قبل از شروع كار كاملاً مشخص است. هم صاحب كسب و كار از نتيجه نهايي آگاه است و هم طراح وب سايت از آنچه در ذهن مشتري خود است آگاه است.

رقابت سالم بين سايت ها در آينده اي نه چندان دور...

قبل از ظهور سايت سازها، برخي از شركت ها مي توانستند رتبه اول گوگل را در سايت خود كسب كنند و معمولاً از قوانين كلاه سياه استفاده مي كردند. ظهور سايت سازها اين رقابت ناسالم را تا حد امكان از بين برده است. در واقع سازندگان وب سايت بر اساس الگوريتم هاي گوگل ساخته مي شوند و به بهبود رتبه وب سايت كمك مي كنند.

نتيجه گيري

به طور كلي، هر پلتفرمي كه با اينترنت سروكار دارد در طول زمان تغيير خواهد كرد. اين تغييرات شامل به روز رساني يا حذف نرم افزار است. پيش‌بيني ما براي آينده طراحي سايت در اصفهان حذف كامل بسياري از پلتفرم‌هاي قديمي و تكامل طراحي وب به سمت ابزارهاي سريع‌تر و هزينه‌هاي كمتر است.

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 18 اسفند 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: