درباره تجهیزات پزشکی زیمانو

درباره تجهیزات پزشکی زیمانو

سامانه آنلاین زیمانو در سال 1399 با همکاری و مشارکت افرادی مجرب و متخصص در زمینه سلامت و تجهیزات پزشکی تاسیس شده است. این فروشگاه افتخار خدمت رسانی به مردم و همچنین مراکز درمانی و خدماتی گوناگون در سراسر کشور را دارد.

ما در زیمانو سعی داریم تا متنوع‌ترین و با کیفیت ترین لوازم بهداشتی مثل خرید کاندوم و تجهیزات پزشکی بیمارستانی، درمانگاهی، مطب و کلینیک های درمانی، همچنین تجهیزات مصرفی و لوازم پزشکی خانگی مناسب بیمار در منزل را ارائه دهیم.

هدف سایت فروش تجهیزات پزشکی زیمانو، معرفی کالای درمانی مثل نوار تست قند خون ، پزشکی، سلامت و بهداشتی با بهترین کیفیت و قیمت بدون واسطه، به خصوص برای مراکز درمانی است. پخش و توزیع لوازم مصرفی پزشکی و بهداشتی در زیمانو به آسانی به سراسر کشور انجام می‌شود.

قیمت تجهیزات مصرفی پزشکی و بیمارستانی در سامانه فروش آنلاین زیمانو، برای تمامی مراکز درمانی، آموزشی، خیریه‌ها و بیماران در منزل ویژه است.

ما فقط یک سایت فروش اینترنتی نیستیم، زیمانو به دنبال کشف و معرفی تولید کنندگان تجهیزات پزشکی، تأمین کنندگان کالای پزشکی و بهداشتی و نوآوران این عرصه هست و دست آنها را برای همکاری به گرمی فشرده و آماده خدمت رسانی به این عزیزان می‌باشد.

 

ویژگی‌های فروشگاه تجهیزات پزشکی زیمانو چیست؟

  • اصالت و کیفیت کالای مورد نظر، اولین اصل در فروش کالای مرتبط با سلامت است. زیمانو همواره این حساسیت را در نظر گرفته و به محلی مطمئن برای پیدا کردن بهترین تجهیزات تبدیل شده است.

  • مشخصات، ویژگی‌های مهم و نحوه استفاده محصولات برای هر کالا درج شده تا روند خرید برای مشتریان راحت تر و بدون شبهه انجام شود. به همین دلیل خریداران به راحتی و سپس با قیمتی مناسب این محصول را خریداری کرده و نگران کیفیت، نحوه دسترسی و همچنین ارسال محصول نباشند.

  • با وجود واسطه‌های متعدد، نظام درست توزیع کالای پزشکی با مشکلاتی همراه است. زیمانو همواره سعی می‌کند تا با حذف واسطه‌ها، این روند اشتباه را بر هم زده و شفافیت و اطمینان را در اولویت قرار دهد.

  • خریداران تجهیزات پزشکی مثل دستگاه فشارسنج نیاز دارند تا ابتدا با مشخصات دقیق محصول مورد نظر و طرز استفاده آن آشنا شوند و سپس با قیمتی مناسب این محصول را خریداری کرده و نگران دسترسی، کیفیت و نحوه دریافت محصول نباشند.

  • در روزگار فعلی با پیشرفت علم و استفاده روزافزون از اینترنت، خرید سریع، بدون معطلی و بدون نیاز به حضور فیزیکی خواسته تمام افراد است. پیشرفت علم و نیاز شدید مردم به سرعت و عدم اتلاف وقت، باعث شده تا خرید آنلاین یکی از خواسته‌های مهم مردم باشد و تجهیزات پزشکی هم از این قائده مستثنی نیست.

  • ما در زیمانو سعی می‌کنیم با فراهم کردن یک بستر امن و شفاف، همه این موانع را از سر راه مصرف کنندگان بر داریم و تجربه یک خرید خوب و لذت بخش را به آنها ارائه کنیم.

مزیت رقابتی زیمانو چیست؟

تمامی موارد ذکر شده مثل شفافیت، امنیت، دسترسی همگانی و کیفیت جزو مزایای مهم زیمانو به کار می‌رود. اما مزیت بزرگ رقابتی که آن را از سایر فروشگاه‌ها متمایز می‌کند، اختصاص دادن قیمت ویژه برای مراکز و همچنین بیماران در منزل است.همه مراکز درمانی، شرکت‌ها، سازمان‌ها، مراکز زیبایی، همکاران حوزه پزشکی، رستوران‌ها و بسیاری از مراکز دیگر می‌توانند یک حساب کاربری ویژه روی سایت داشته باشند و با این حساب ویژه با قیمت‌های مناسب‌تری خرید کنند.

علاوه بر مراکز، این قابلیت برای بیماران در منزل نیز فراهم است. بسیاری از لوازم پزشکی و مراقبت از بیمار، به آسانی در دسترس نیستند، یا با قیمت بالایی ارائه می‌شوند که بر هزینه درمان می‌افزاید. بنابراین زیمانو به عنوان مسئولیت اجتماعی خود، بسیاری از لوازم پزشکی مصرفی بیماران را با قیمت مناسب فراهم می‌کند.

در حال حاضر زیمانو افتخار نمایندگی بسیاری از برندهای معتبر، شناخته شده و با کیفیت حوزه سلامت را دارد و منبع خوبی برای پیدا کردن انواع لوازم پزشکی و بهداشتی است.، 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 27 ارديبهشت 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: