تعمیرکار درب اتوماتیک

تعمیرکار درب اتوماتیک

تعمیرکار درب اتوماتیک ما یک شرکت خانوادگی کوچک هستیم که پشتیبانی عالی از مشتری و ارزش پول را ارائه می دهیم و بیشتر قراردادهای خدمات جدید ما از جانب مشتریانی است که احساس می کنند سطح خدمات و ارزش پولی که از شرکت های بزرگتر درب اتوماتیک دریافت می کنند ناکافی و اخاذی است.

در NDS ما ناوگانی از وسایل نقلیه مجهز را نگهداری می کنیم، مهندسان ما آموزش دیده اند تا از استانداردهای صنعتی فراتر رفته و اطمینان حاصل کنند که نیازهای مشتریان ما برای درهای ایمن و ایمن برآورده می شود.
همه مهندسان ما دارای تاییدیه ADSA هستند و کارت های CSCS را حمل می کنند، ما همچنین CRB بررسی شده ایم که به ما امکان می دهد در مدارس و اطراف ساختمان های حساس کار کنیم.
چرا برای شما اینقدر مهم است که درب منزل خود را به طور منظم سرویس کنید؟
قانون مسئولیت اشغالگران و ایمنی آتش نشانی

طبق این قانون، باید با حفظ درهای خود مطابق با استانداردهای اروپایی مربوطه مانند EN16005، اطمینان حاصل کنید که محل شما برای هر بازدیدکننده ای امن است. اگر درها خراب شده و باعث صدمه می شوند ممکن است مسئول باشید.

با این حال، اگر با ما قرارداد خدمات دارید، می توانید ثابت کنید که تمام مراحل ممکن را برای مراقبت و نگهداری درب های ورودی اتوماتیک خود انجام داده اید و مطابق با BS7036 و EN16005 هستند.

بر اساس دستور ایمنی آتش نشانی، "فرد مسئول" ساختمان باید ارزیابی خطر خود را برای ایمنی ساختمان در برابر آتش انجام دهد و هر گونه اقدامات ناشی از ارزیابی خطر را انجام دهد.

عدم انجام این کار می تواند منجر به جریمه یا حبس (یا هر دو) شود و هر بیمه ساختمانی را باطل کند.

بخش مهمی از ارزیابی ریسک شما این است که اطمینان حاصل کنید که تمام درب های ضد حریق و درب های فرار از استانداردهای لازم برخوردارند. ما نمی‌توانیم ارزیابی ریسک شما را برای شما انجام دهیم، اما می‌توانیم اطمینان حاصل کنیم که تمام درب‌های ضد حریق و درب‌های فرار شما به خوبی نگهداری می‌شوند و در وضعیت خوبی کار می‌کنند.

تعمیر و نگهداری منظم مؤثرترین راه برای اطمینان از ادامه کار ایمن و مؤثر درها و در عین حال بهینه سازی هزینه های عملیاتی در طول عمر آنها است. تعمیر و نگهداری قراردادی نه تنها به این معنی است که از خطاهای پرهزینه جلوگیری می شود، بلکه تضمین می کند که درهای شما به طور موثر عمل می کنند و استانداردهای بهداشت و ایمنی را رعایت می کنند. تیم ما می تواند در مورد دفعات بازدیدهای لازم برای یک درب خاص مشاوره دهد و برنامه های تعمیر و نگهداری برای هر نوع درب اعم از دستی، اتوماتیک، گردان یا صنعتی در دسترس است. مهندسان ما همچنین می توانند در مورد ارتقاء بالقوه صرفه جویی در هزینه و تعویض درب مشاوره ارائه دهند.

تعمیرکار درب اتوماتیک

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 30 مرداد 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: